Die lui bij Gamekings/Power Unlimited zijn bijna allemaal droeftoeters, maar ik wil nu eigenlijk wel foto's zienquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Bedoel je Skate van Gamekings? De mensen tijdens firstlook 2014 wouden mij op de podium halen, maar toen zei hij 'nee, geen vrouw'sindsdien heb ik een grotere hekel aan hem en ben ik van mening dat hij een sexistische zwijn is
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Bedoel je Skate van Gamekings? De mensen tijdens firstlook 2014 wouden mij op de podium halen, maar toen zei hij 'nee, geen vrouw'sindsdien heb ik een grotere hekel aan hem en ben ik van mening dat hij een sexistische zwijn is
Nee ik lijk daar niet opquote:Op woensdag 7 januari 2015 02:49 schreef Sosa het volgende:
TS, als je op die gamechicks in dit topic lijkt, wil ik die ps4 ook wel voor je kopen, mag je deze in natura aflossen
quote:
Net alsof vrouwen die zich zo uiten geen zelfrespect hebben. Als ze dat leuk vinden is dat toch gewoon prima?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Nee ik lijk daar niet opik heb zelfrespect, namelijk.
Aha, dus van je ouders denken dat ze seksistisch zijn, terwijl je van meisjes die gamen en gefotografeerd worden denkt dat ze geen zelfrespect hebben. Echt een dochter van je ouders, zo te zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Nee ik lijk daar niet opik heb zelfrespect, namelijk.
wat een kloot...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n voorstander van zulke foto'squote:Op woensdag 7 januari 2015 13:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Aha, dus van je ouders denken dat ze seksistisch zijn, terwijl je van meisjes die gamen en gefotografeerd worden denkt dat ze geen zelfrespect hebben. Echt een dochter van je ouders, zo te zien.
Klinkt als mijn droomvrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef pl4kkie het volgende:
Een vakantiereis vergelijken met een playstation![]()
![]()
Je toekomstige liefde: Schat zullen we een romantische vakantie boeken.
TS: Nee. Ik koop liever een PlayStation 5![]()
Nee. dat zijn sletten die zich in een positie voor een pc/console zetten, echte gamer girls zijn gewoon normaal.quote:
Gamer'girl' is niet nodig, though. We zijn allemaal gamers en ik snap niet waarom het geslacht per se vermeld moet worden. Tegenwoordig is het niet vreemd dat een meisje een gamer is. Ze kunnen wel gamers zijn hoor, maar dan wat 'openlijker' om het zo te zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. dat zijn sletten die zich in een positie voor een pc/console zetten, echte gamer girls zijn gewoon normaal.
¤400 voor 5 jaar versus ~¤2000 voor 2 weken en 2 personen,dat is echt niet duur.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef aniihakobyan het volgende:
Momenteel heb ik een Playstation 3(zelf gekocht) waar ik op game. Over 2 weken ben ik jarig en wil met mijn verjaardagsgeld een Playstation 4 kopen, sinds mijn ouders het niet willen doen(maar een dure reis naar Italië is geen probleem). Nu kreeg ik te horen dat ze het niet toelaten, want ik ben een vrouw en het is niet vrouwelijk.![]()
Klacht: sexistische ouders
En ik kom van een streng cultuur, dus wil = wet en ik ka het niet kopen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
¤400 voor 5 jaar versus ~¤2000 voor 2 weken en 2 personen,dat is echt niet duur.
Hypocriete en gierige ouders.![]()
Wil je met me trouwen?
Ik had een gamende vriendin.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Gamer'girl' is niet nodig, though. We zijn allemaal gamers en ik snap niet waarom het geslacht per se vermeld moet worden. Tegenwoordig is het niet vreemd dat een meisje een gamer is. Ze kunnen wel gamers zijn hoor, maar dan wat 'openlijker' om het zo te zeggen
Mooi gezegdquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Gamer'girl' is niet nodig, though. We zijn allemaal gamers en ik snap niet waarom het geslacht per se vermeld moet worden. Tegenwoordig is het niet vreemd dat een meisje een gamer is. Ze kunnen wel gamers zijn hoor, maar dan wat 'openlijker' om het zo te zeggen
Spuitelfquote:
Twitch wordt langzamerhand livejasmin.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn gewoon hoeren.
Waarom weet ik wat dat isquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
Twitch wordt langzamerhand livejasmin.
Danke schönquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mooi gezegd
[..]
Spuitelf
Behalve dan de zware make-up/fotoshop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
daar is echt helemaal niks mis meeik houd van naturel
Zij is niet vrouwelijk? Wat voor een mietje moet jij wel niet zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef CaryAgos het volgende:
Terechte klacht, die chick van Gamekings is hoewel ze niet heel vrouwelijk is wel zeker neukbaar.
[ afbeelding ]
Wat voor spellen speel jij zoal als pc gamer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:12 schreef Forbry het volgende:
Oh, en hele terechte klacht, TS(al heb ik zelf helemaal niets met gamen op een console)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |