abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133086015
Ik ben hier wel benieuwd naar.

Mijn top 10 (stiekem 12) (denk ik, vind dat soort lijstjes zelf eigenlijk altijd heel lastig om te maken):
(Gaat bij mij altijd om PC-versies)

1) Mass Effect deel 2
2) Mass Effect deel 3
3) Deus Ex: Human Revolution
4) Bioshock Infinite
5) The Sims deel 2 en verder (Ja echt :6 , maar alleen vanwege de BUILD mode en de gigantische custom content-community die daar bij hoort... zonder dat laatste is er weinig aan en buiten dat eerste speel ik het spel ook niet)
6) Mass Effect
7) Sanitarium
8) Indigo Prophecy
9) The Incredible Machine (alle delen)/Sid & Al
10) Cave Story+

(11. Grand Theft Auto: IV en 12. Zuma :6, vind ik gewoon echt heel leuk om te spelen)

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 09-11-2013 19:37:32 ]
Tails tell tales
  zaterdag 9 november 2013 @ 19:39:57 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_133086403
1) Deus Ex (uiteraard de originele)
2) Civilization II
3) Elder Scrolls : Morrowind
4) Planescape Torment
5) Fallout New Vegas
6) Age of Empires II
7) Half Life
8) GTA Vice City
9) Bioshock (deel 1 uiteraard)
10) Diablo II
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_133086759
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef leeell het volgende:
1) Deus Ex (uiteraard de originele)
2) Civilization II
3) Elder Scrolls : Morrowind
4) Planescape Torment
5) Fallout New Vegas
6) Age of Empires II
7) Half Life
8) GTA Vice City
9) Bioshock (deel 1 uiteraard)
10) Diablo II
Deus Ex (origineel), Bioshock (deel 1), Half Life en Planescape Torment (verhaal schijnt zo goed te zijn) ook geprobeerd, maar kan me (vooralsnog) helaas niet over de verouderde graphics/gameplay heenzetten :@

[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 09-11-2013 19:56:45 ]
Tails tell tales
  zaterdag 9 november 2013 @ 19:58:30 #4
415001 SlipnSlide
Je praat wel maar je zegt niks
pi_133087059
1) MAFIA
2) MAFIA II, Die verhaallijnen, echt super!
3) Soldier of Fortune II
4) Age of Empires II
5) Halo 2
6) Call of Duty 2
7) Forza Motorsport 2
8) Call of Duty; Modern Warfare.
9) Worms 2
10) Call of Duty: Modern Warfare 2

Ik ben inmiddels gestopt met gamen, druk met studie, uitgaan enzo
De wil om te winnen moet groter zijn dan de angst om te verliezen.
  zaterdag 9 november 2013 @ 20:08:39 #5
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_133087381
Heel lastig. Ik denk dat ik deze top 10 baseer op de games waar ik het 't meest mee had/heb. Hopelijk ben ik geen titel vergeten.

10) Omikron: The Nomad Soul
Eind jaren 90 gespeeld, blew my mind. Mijn Engels was toen nog niet zo goed, maar als kind zijnde door zo'n stad rondlopen en zoveel meemaken deed mij veel.

9) Transport Tycoon (+OpenTTD)
Dit is één van de games die ik om de zoveel jaar weer even moet spelen. Gewoon leuk om een bedrijfje op te bouwen en de concurrentie dwars te zitten.

8) Rollercoaster Tycoon II
Ook één van de games die ik steeds weer moet spelen. Leuk om lekker creatief te zijn en een eigen park op te bouwen. Soms evil zijn en expres crashes veroorzaken of mensen vast zetten. Als kind doe je van alles. :P

7) Midtown Madness
Voor het eerst bij mijn oom gespeeld en ik was helemaal verkocht. Erg leuk om lekker door de straten van Chicago en San Francisco te scheuren. Honderden mods geinstalleerd en van alles uitgevreten. Wat was ik toen weg van de Aston Martin DB7.

6) Outlaws
Altijd leuk in de jaren 90 om over LAN met vrienden te spelen, of CO-OP te doen. Ik heb het niet zo met cowboy games maar deze mocht er toen zeker zijn. Heb de originele cd's nog steeds met extra levels.

5) Duke Nukem 3D
Deze game zou niet in mijn TOP 10 staan als het BUILD niet had. Dat was een bijgevoegd programma om zelf levels te creeren. Knap lastig, maar het lukte mij wel. Heb alle zelfgebouwde levels nog. Kan nog herinneren dat ik met een vriend tot in de midden nacht heb zitten bellen om over onze levels te praten. Erg leuk om bepaalde dingen te maken, zoals een werkende drank machine.

4) Minecraft
Hoewel de game niet al te oud is heeft deze toch een plaats in mijn beste games. Ik houd van creatief kunnen zijn en Minecraft is een game waar je dat heel goed kan uiten. Vaak ben ik inspiratieloos of heb ik even geen idee meer, maar toch kan ik hier nog altijd mij uren lang mee vermaken.

3) Delta Force
Dit was gewoon één van de eerste First Person Shooters die ik ooit gespeeld hebt. Ook hier konden eigen levels gemaakt worden en heb ik samen met wat Duitsers honderden maps lopen bouwen en samen gespeeld. Gaat hier vooral om de hele reeks (Delta Force, DF2, DF: Landwarrior, DF Task Force Dagger, Joint Operations, Etc).

2) Assassin's Creed II (+Brotherhood)
Wat een ervaring in deze game zeg. Erg interessant verhaal, leuke locaties, lekker mysterieus. Daarnaast een flinke en mooie stad en over de daken rennen. Geweldig!

1) Grand Theft auto
Dit moet wel de topper uit al mijn games zijn. Ik was helemaal weg van de eerste GTA. London kon mij niet heel boeien. GTA II was leuk over LAN op school. De GTA's die daarna kwamen hadden mij altijd wel weggeblazen. Geweldige reeks!
pi_133087438
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:58 schreef SlipnSlide het volgende:
1) MAFIA
2) MAFIA II, Die verhaallijnen, echt super!
3) Soldier of Fortune II
4) Age of Empires II
5) Halo 2
6) Call of Duty 2
7) Forza Motorsport 2
8) Call of Duty; Modern Warfare.
9) Worms 2
10) Call of Duty: Modern Warfare 2

Ik ben inmiddels gestopt met gamen, druk met studie, uitgaan enzo
^O^

Mafia (deel 1 of deel 2, weet het niet meer) ooit ook gespeeld... vond ik ook leuk. Wel eens iets van CoD gespeeld (geen idee welk deel) en vond ik wel aardig (ja, ook als vrouw ;) ), maar dat was het dan ook wel.

Gamen neemt idd veel tijd in beslag. Ik game ook een stuk minder dan vroeger ;)
Tails tell tales
pi_133087536
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef Laser. het volgende:
Heel lastig. Ik denk dat ik deze top 10 baseer op de games waar ik het 't meest mee had/heb. Hopelijk ben ik geen titel vergeten.

10) Omikron: The Nomad Soul
Eind jaren 90 gespeeld, blew my mind. Mijn Engels was toen nog niet zo goed, maar als kind zijnde door zo'n stad rondlopen en zoveel meemaken deed mij veel.

9) Transport Tycoon (+OpenTTD)
Dit is één van de games die ik om de zoveel jaar weer even moet spelen. Gewoon leuk om een bedrijfje op te bouwen en de concurrentie dwars te zitten.

8) Rollercoaster Tycoon II
Ook één van de games die ik steeds weer moet spelen. Leuk om lekker creatief te zijn en een eigen park op te bouwen. Soms evil zijn en expres crashes veroorzaken of mensen vast zetten. Als kind doe je van alles. :P

7) Midtown Madness
Voor het eerst bij mijn oom gespeeld en ik was helemaal verkocht. Erg leuk om lekker door de straten van Chicago en San Francisco te scheuren. Honderden mods geinstalleerd en van alles uitgevreten. Wat was ik toen weg van de Aston Martin DB7.

6) Outlaws
Altijd leuk in de jaren 90 om over LAN met vrienden te spelen, of CO-OP te doen. Ik heb het niet zo met cowboy games maar deze mocht er toen zeker zijn. Heb de originele cd's nog steeds met extra levels.

5) Duke Nukem 3D
Deze game zou niet in mijn TOP 10 staan als het BUILD niet had. Dat was een bijgevoegd programma om zelf levels te creeren. Knap lastig, maar het lukte mij wel. Heb alle zelfgebouwde levels nog. Kan nog herinneren dat ik met een vriend tot in de midden nacht heb zitten bellen om over onze levels te praten. Erg leuk om bepaalde dingen te maken, zoals een werkende drank machine.

4) Minecraft
Hoewel de game niet al te oud is heeft deze toch een plaats in mijn beste games. Ik houd van creatief kunnen zijn en Minecraft is een game waar je dat heel goed kan uiten. Vaak ben ik inspiratieloos of heb ik even geen idee meer, maar toch kan ik hier nog altijd mij uren lang mee vermaken.

3) Delta Force
Dit was gewoon één van de eerste First Person Shooters die ik ooit gespeeld hebt. Ook hier konden eigen levels gemaakt worden en heb ik samen met wat Duitsers honderden maps lopen bouwen en samen gespeeld. Gaat hier vooral om de hele reeks (Delta Force, DF2, DF: Landwarrior, DF Task Force Dagger, Joint Operations, Etc).

2) Assassin's Creed II (+Brotherhood)
Wat een ervaring in deze game zeg. Erg interessant verhaal, leuke locaties, lekker mysterieus. Daarnaast een flinke en mooie stad en over de daken rennen. Geweldig!

1) Grand Theft auto
Dit moet wel de topper uit al mijn games zijn. Ik was helemaal weg van de eerste GTA. London kon mij niet heel boeien. GTA II was leuk over LAN op school. De GTA's die daarna kwamen hadden mij altijd wel weggeblazen. Geweldige reeks!
Ik ben pas met The Witcher 2 begonnen. Het idee is om daarna (eindelijk) eens aan een Assassin's Creed te gaan beginnen. Heb deel 2 hier al klaar liggen in ieder geval ;)

Een aantal op jouw lijstje zeggen mij helemaal niks, zal er eens naar kijken. :)
Tails tell tales
pi_133087756
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Deus Ex (origineel), Bioshock (deel 1), Half Life en Planescape Torment (verhaal schijnt zo goed te zijn) ook geprobeerd, maar kan me (vooralsnog) helaas niet over de verouderde graphics/gameplay heenzetten :@

Bioshock ziet er toch nog best goed uit?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_133087900
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Silv het volgende:

[..]

Bioshock ziet er toch nog best goed uit?
Ja klopt, het viel me bij dat spel op zich ook reuze mee (waar dat bij het origineel van Deus ex absoluut niet het geval was), maar als ik het me goed herinner was er ook iets in de gameplay wat me stoorde. Het is trouwens ook meer omdat er nog zoveel andere games waren/zijn, die me alles bij elkaar opgeteld dan toch nog net iets leuker leken/lijken ;)
Tails tell tales
pi_133088200
1) Fallout 3 (ondanks de verouderde graphics, toch wel mijn favoriet. Puur vanwege de setting + gameplay)

2) Dungeon Keeper 1 (en 2).

3) Red Dead Redemption

4) Batman Arkham Asylum, - City

5) Borderlands 1 & 2 (Coöp)

6) Max Payne 1 (en 2)

Verder kom ik niet qua fav's..
  Donald Duck held zaterdag 9 november 2013 @ 20:48:43 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_133088934
Heb lang niet gegamed, dus wat oudere titels:

Super Mario Galaxy:
Ultieme 3D platform-actie. Tot laat in het spel worden nog nieuwe elementen geïntroduceerd, waardoor de game tot op het einde blijft verrassen. De muziek met echte instrumenten is een verademing na de simpele toontjes uit eerdere Mario-spellen.

Legend of Zelda: a Link to the Past
Zelda 1 en 2 waren me te ruw en ongepolijst. Maar dit SNES-deel zette de definitieve standaard neer voor de rest van de serie, met bijvoorbeeld de verdeling in twee werelden van het spel en de unieke gameplay die dat oplevert.

Legend of Zelda: Ocarina of Time
Een magische vertaling naar 3D van de bekende formule, die veel toevoegt en toch vertrouwd aanvoelt. Hetzelfde sublieme kunstje flikte Nintendo met Mario 64.

Super Mario World 2: Yoshi's Island
Nog zo'n stukje platform-plezier waarbij de creativiteit van Nintendo overduidelijk is. De levels zitten geweldig in elkaar en de opmerkelijke grafische stijl maakt het tot een erg bijzondere game.

Half-Life
Nog zo'n spel dat een nieuwe standaard neerzette. Geen hersenloze generieke setting, maar een spannende confrontatie in een uitgekiende omgeving.

Metal Gear Solid
Heerlijke stealth-actie. Het alert-geluidje als je ontdekt wordt bezorgde me iedere keer weer rillingen. De complete voice-acting van alle dialoog in het spel is subliem.

Final Fantasy VII
Ongekend groots spel voor die tijd. Karakters met diepe achtergronden in een intrigerend verhaal vol wendingen en complotten.

Batman Arkham Asylum
Geweldige afwisseling van stealth en volop knokken. Het is heerlijk om in een kamer vol tuig ze een voor een ongezien uit te schakelen, waarbij de overblijvers steeds meer in paniek raken door de onzichtbare dreiging die flappert door de nacht.

[ Bericht 36% gewijzigd door __Saviour__ op 10-11-2013 19:35:26 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_133089478
1. Elder scrolls 3: Morrowind
2. Mass effect 3
3. Mass effect 1&2
4. KOTOR
5. racedriver GRID 1&2
6. Skyrim
7. Motorstorm
8. Warcraft 3
9. God of war 1,2 en 3
10. Borderlands 2
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_133090874
Niemand die Spec Ops The Line heeft gespeeld? Wát een verhaal was dat, echt indrukwekkend.
  zaterdag 9 november 2013 @ 23:27:36 #14
398369 YouriNL
'Eeuwige faler' - Um
pi_133094822
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Niemand die Spec Ops The Line heeft gespeeld? Wát een verhaal was dat, echt indrukwekkend.
Jawel, alleen was het technisch niet overtuigend genoeg en was het verhaal imo oke, maar niet echt diepgaand.
  zondag 10 november 2013 @ 00:01:50 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133096188
MIjn favoriete game aller tijden is en blijft Chrono Trigger. Wat de exacte volgorde van de rest van een eventuele top 10 zou zijn weet ik niet. Dus op alfabetische volgorde een aantal van mijn klassiekers:

Assassin's Creed Brotherhood
Burnout 3
Championship Manager 3
Crackdown
Dead Space
Donkey Kong Country
Earthbound
F-Zero GX
Fable
Fallout 3
Final Fantasy VII
Final Fantasy Legend II
God of War 1/2
Guitar Hero
Killer Instinct
Luigi's Mansion
Mario Party 4
Portal
Rainbow Six 3
Red Alert
Super Mario 64
Super Mario Galaxy 1/2
Super Mario Kart
Tales of Symphonia
Terranigma
Timesplitters 2
Tetris
Yoshi's Island
Zelda: Link's Awakening
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_133103253
Van 5 naar 1.

(sensible soccer)
  zondag 10 november 2013 @ 12:47:34 #17
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_133105721
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef Laser. het volgende:
7) Midtown Madness
Wat een spel was dat.
Chicago was de orignele versie: MM1
San Francisco en London was de 2de versie: MM2. Daarnaast was het mogelijk om New York City (Manhattan) te downloaden.
Jammer dat het niet meer werkt op Windows 7 met Geforce 670 GTX. Alleen op een Intel of AMD videokaart.

Ontopic:
1 GTA III, VC, SA en IV
2 Saints Row 2
3 Call of Duty allemaal :@
4 Simcity 4 Deluxe, Jammer dat EA Simcity 2013 verkloot heeft. Tien jaar na de uitgave geen vooruitgang. Simcity Societies was ook faal.
5 Midtown Madness & 2.
6 Mario All Stars + Mario World
7 Forza 3 & 4
8 Fifa 2003, 07, 10 en 12
9 Far Cry 1 en 2. super mooie graphics.
10 Medal of Honor Frontline. Een game met sfeer. beter dan Brother in Arms: Road to Highway
11 Need for Speed Underground,Underground 2 en Carbon. Most Wanted heb ik gemist.
12 Pokemon allemaal :9~ speel het helaas niet meer, geen vrienden die het ook spelen.
13 Mario Kart speel ik helaas niet meer. ook geen vrienden om mee met te spelen.
14 Battlefield 1942, Vietnam, 2 en een mod genaamd Battlefield 1918.

[ Bericht 3% gewijzigd door PandaDrop op 10-11-2013 19:13:12 ]
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  zondag 10 november 2013 @ 13:08:41 #18
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_133106308
Leuk topic, zowel om te lezen als om over na te denken... In mijn lijst veel RTS achtige games - al dan niet met geweld :)

1) Wargame Airland Battle - Eén van de wat nieuwere titels - zeer epic RTS, wat mij betreft de eerste RTS die Starcraft Broodwar overtreft.

2) Starcraft Broodwar - Eindeloos veel uren in zitten, 10 á 12 jaar lang. Geweldige game, plus het hele sociaal interactieve gedeelte met clans etc was echt tof. SCII haalt het toch niet bij deze ervaring.

3) Civilization - Eigenlijk de hele serie, ik speel al vanaf deel I. Maar V + alle exo's is toch wel de apotheose van alle voorgaande delen.

4) Panzer General II - Epic WWII strategie game, beter dan deeltje III. Ik zat te twijfelen tussen deze en Hearts of Iron III, maar uiteindelijk is deze game niet zozeer beter maar wel leuker. Speel deze zo af en toe nogsteeds, ondanks dat het echt ouwe meuk is inmiddels

5) Simcity 4 - Ook hier weer alle voorgaande delen gespeeld, met vier als mooiste variant. 5 niet gespeeld, lijkt me geen kloot aan ivm gebrek aan realisme.

6) Transport Tycoon - De beste van alle tycoon achtige sersies. Nooit een spel gevonden wat de gameplay en het gevoel evenaart.

7) Empire Total War - Ik heb alle TW series gespeeld muv Rome 2. Empire vind ik toch het beste en vooral ook leukste qua tijd om in te spelen.

8) Syndicate - Deze game is zó vet, zelf na al die jaren speel ik deze zo af en toe nog met plezier via DosBox. De sfeer, het idee - geweldig. Ik kijk nu al uit naar het vervolg waar ze momenteel aan werken.

9) Homeworld - Beide delen zijn geweldig, ultieme Space RTS, geweldige lore. Iemand die weet of Sins of a Solar empire dit spel evenaart?

10) Theme Park - Nostalgisch, zo leuk. Zwengel 'em nu nog wel eens aan via Dosbox maar krijg em niet goed genoeg aan de praat.

Stiekem op 11) World of Warcraft - Ik twijfelde of ik deze erbij zou zetten. Heb alle WC titels gespeeld, maar deze uiteindelijk toch het meest. Het is een unieke game, en zoals zoveel games van Blizzard een benchmark voor alle andere in zijn genre.

[ Bericht 1% gewijzigd door AgLarrr op 10-11-2013 13:13:59 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_133106943
1) Sam & Max hit the road
Het eerste spel dat ik ooit heb gekregen en ik was er helemaal stapel gek op. Snapte niets van het Engels, heeft me meer dan 5 jaar gekost om het voor het eerst uit te spelen, maar wat een spel.

2) Monkey Island, de hele serie
M'n ouders waren dol op dit soort spellen, en die liefde is mede door MI op mij overgebracht. Ik heb ze allemaal inmiddels zoveel gespeeld dat ik ze kan dromen.

3) World of Warcraft
Inmiddels al weer wat jaren gestopt met WoW, maar toch meer dan 6 jaar lang met veel plezier geraid, gequest en rond gekloot.

4) Minecraft
Op zich nog niet eens vanilla Minecraft zelf, maar alle mods er omheen maken dit spel een van mijn favorieten. Met veel tussen periodes toch al aardig wat plezier en bouwwerken in gemaakt.

5) Elderscrolls III: Morrowind
Prachtige wereld, prachtige storyline en zo enorm veel om te ontdekken.

6) Unreal tournament 2004
Beste fps die ik ooit gespeeld heb, wederom met een modcommunity die wonderen kon verrichten.

7) Warcraft I & II & III
Heerlijke RTS spellen, uiteindelijk ook wel een beetje bepalend geweest voor mijn keuze bij 3. Maar echt helemaal grijs gespeeld.

8) Super Mario Bros 3
Menig regenachtige dagen heb ik versleten aan dit spel. Was de jongste van 3 dus was altijd ff ruzie schoppen voor ik mocht. En zelfs dan mocht ik niet met de fluitjes naar wereld 7 & 8 want die waren te moeilijk voor mij. De nostalgie O+

9) GTA Vice City
Sfeer, muziek en gameplay was geweldig.

10) Dungeon Keeper 2
It's good to be evil })
  zondag 10 november 2013 @ 14:27:45 #20
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_133108642
Toch wat titels vergeten:

It came from the desert
De Thief reeks
Driver II
Command & Conquer (voornamelijk het eerste deel en Red Alert)
Monkey Island
Day of the tentacles
Theme Hospital
Theme Park
pi_133109571
1) TES IV Oblivion
De sfeer, het verhaal, de mogelijkheden en niet te vergeten de mods. 1500+ uren gespeeld.
2) Dungeon Keeper
Born to be bad! Wat mis ik dit spel.
3) GTA Vice City
De muziek en het verhaal waren geweldig. Ik mis Miami in de GTA serie
4) Sims (1)
Oh oh, wat was het toch leuk en dan uiteindelijk expres het huis in de fik steken om nog een leuk verhaal te kunnen verzinnen.
5) Fable the lost chapters
Dagen achter elkaar niet bij de Xbox weg te krijgen om het spel steeds weer opnieuw uit te spelen.
6) Age of Empires III
Ik twijfelde over AoE 3 of het origineel, maar ik vond de opzet bij 3 toch een stuk leuker. AoE 2 was in mijn ogen dan weer geen echt leuk spel.
7) Fallout 3
Wat was het toch leuk om iedereen tot slaaf te maken tot de huurlingen je proberen af te maken met hun zwakke wapens.
8) Hitman 2
Hitman 1 was van voor mijn tijd, maar toch vind ik de omgevingen in Hitman 2 wel beter dan de latere delen. Ook mis ik de kaart.
9) TES V Skyrim
Geweldig spel, maar niet te vergelijken met Oblivion. Sfeer valt toch wat tegen en de "fun" is er uitgehaald.
10) Sims 3
Kost wel altijd veel moeite om het zo te krijgen als ik wil, gelukkig zijn daar vaak genoeg cheats voor.
11) Max Payne (1)
Het verhaal was gewoon zo mooi.
12) Command & Conquer
Geen idee welke, maar ik was altijd goed in de multiplayer.
13) Call of Duty (1)
Ik mis de echt goede WW 2 games
14) Simcity 4
Ik snap eigenlijk pas een jaar hoe je je stad echt goed draaiende krijgt in SC.
15) Singles 2: Triple Trouble
Ja uhhm, dat was ooit in mijn jongere jaren toch wel spannend
16) Soldiers of Fortune (1)
Je kon het brein er nog uitsnijden! Hoe mooi was dat.
17) DOOM 3
Nog steeds dood eng.
18) Need For Speed Underground 2
Ja, ik reed in de pimp mobiel
19) Unreal tournament 2
Gewoon op school en dan al m'n klasgenoten die over m'n schouder meekeken, erg leuk.
20) Battlefield 1942
Eventjes in de wachtrij voor het vliegtuig en dan in 1 keer achter de vijandelijke linies. Gebrek aan realisme, maar toch zeer leuk.
21) Simcopter
Het geheim achter simcopter, helemaal mijn ding.
22) Euro Truck Simulator
Waarom weet ik niet, maar het heeft wat, het leven van een trucker.
23) Lineage II
De eerste MMORPG die ik langer dan een week heb gespeeld. Wel erg lang geleden.
24) Left for Death (1)
De witch, ik krijg nog nachtmerries. Deel 2 was saai.
25) S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
Dood gaan zonder dat je snapt waarom, bij STALKER mag dat gewoon.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  zondag 10 november 2013 @ 18:01:07 #22
401996 Zanger_Rinus
Professioneel showartiest
pi_133116474
Doordat ik nog nooit een console heb gehad en altijd een bagger computer (kwa specs) heb gehad, moest ik het doen met de spellen die wat minder eisen vroegen van m'n PC.

1. FIFA 10
Ik vond deze FIFA zo geweldig dat ik vanaf dat moment elk jaar een nieuwe heb gekocht. Dit was tevens m'n eerste PC game.
2. Rollercoaster Tycoon 3
Urenlang vermaakt met dit bazenspel _O_ .
3. FIFA 12
Ik vond dit een erg goeie versie van FIFA. Ook om het feit dat ik verder niet veel andere spellen heb gespeeld.
4. Crysis 1
Ik heb het dit jaar pas gespeeld, maar het is nog steeds te zien waarom dit tot een van de beste spellen ooit behoort. Graphics zijn nog steeds geweldig, goeie gameplay en een interessant verhaal.

Meer spellen heb ik eigenlijk nooit gespeeld, of vond ik nou niet zo leuk dat ze hier in thuis horen.
:')
pi_133117121
Alle lijstjes tot nu toe met veel interesse gelezen ^O^
Tails tell tales
pi_133118589
1. World of warcraft. Veel plezier mee gehad, van pve tot pvp, van hardcore raiden met irl vrienden tot LFR, van vanilla tot MoP, hier heb ik heel wat uurtjes in zitten.

2. Starcraft/starcraft brood war. Ook heel wat uurtjes inzitten, ook met irl vrienden, daarnaast heb ik m'n eigen gescripte maps gemaakt.

3. Warcraft III. Omdat ik best wel een RTS fan ben. En demonen zijn coole tegenstanders!

4. Red Alert 3. Hier heb ik nog nachtelijke uurtjes mee doorgebracht. Nieuwe vrienden gemaakt. Leuk aan dit spel was dat het zichzelf niet zo serieus nam.

5. Diablo III. Lekker experimenteren met allerlei builds, er zijn maar weinig spellen waarbij je er zoveel vrijheid in hebt.

6. De donkey kong country serie. Mooie platformers.

7. Dune II. De moeder der RTS.

8. Mario Bros 3. Ik was nog jong en wilde er speciaal een super nintendo voor!

9. C&C 3. De nostalgische feel gecombineerd met het futuristische gaf deze game een vrij interessante vibe.

10. Dungeon siege. Ook met deze game veel plezier gehad.
  zondag 10 november 2013 @ 20:04:39 #25
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_133120818
In willekeurige volgorde

Super Mario World
Wizard of Wor
Mario Kart
Wrestlemania 2000
Cannon Fodder
Maniac Mansion
Syndicate