Deus Ex (origineel), Bioshock (deel 1), Half Life en Planescape Torment (verhaal schijnt zo goed te zijn) ook geprobeerd, maar kan me (vooralsnog) helaas niet over de verouderde graphics/gameplay heenzettenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef leeell het volgende:
1) Deus Ex (uiteraard de originele)
2) Civilization II
3) Elder Scrolls : Morrowind
4) Planescape Torment
5) Fallout New Vegas
6) Age of Empires II
7) Half Life
8) GTA Vice City
9) Bioshock (deel 1 uiteraard)
10) Diablo II
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:58 schreef SlipnSlide het volgende:
1) MAFIA
2) MAFIA II, Die verhaallijnen, echt super!
3) Soldier of Fortune II
4) Age of Empires II
5) Halo 2
6) Call of Duty 2
7) Forza Motorsport 2
8) Call of Duty; Modern Warfare.
9) Worms 2
10) Call of Duty: Modern Warfare 2
Ik ben inmiddels gestopt met gamen, druk met studie, uitgaan enzo
Ik ben pas met The Witcher 2 begonnen. Het idee is om daarna (eindelijk) eens aan een Assassin's Creed te gaan beginnen. Heb deel 2 hier al klaar liggen in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef Laser. het volgende:
Heel lastig. Ik denk dat ik deze top 10 baseer op de games waar ik het 't meest mee had/heb. Hopelijk ben ik geen titel vergeten.
10) Omikron: The Nomad Soul
Eind jaren 90 gespeeld, blew my mind. Mijn Engels was toen nog niet zo goed, maar als kind zijnde door zo'n stad rondlopen en zoveel meemaken deed mij veel.
9) Transport Tycoon (+OpenTTD)
Dit is één van de games die ik om de zoveel jaar weer even moet spelen. Gewoon leuk om een bedrijfje op te bouwen en de concurrentie dwars te zitten.
8) Rollercoaster Tycoon II
Ook één van de games die ik steeds weer moet spelen. Leuk om lekker creatief te zijn en een eigen park op te bouwen. Soms evil zijn en expres crashes veroorzaken of mensen vast zetten. Als kind doe je van alles.
7) Midtown Madness
Voor het eerst bij mijn oom gespeeld en ik was helemaal verkocht. Erg leuk om lekker door de straten van Chicago en San Francisco te scheuren. Honderden mods geinstalleerd en van alles uitgevreten. Wat was ik toen weg van de Aston Martin DB7.
6) Outlaws
Altijd leuk in de jaren 90 om over LAN met vrienden te spelen, of CO-OP te doen. Ik heb het niet zo met cowboy games maar deze mocht er toen zeker zijn. Heb de originele cd's nog steeds met extra levels.
5) Duke Nukem 3D
Deze game zou niet in mijn TOP 10 staan als het BUILD niet had. Dat was een bijgevoegd programma om zelf levels te creeren. Knap lastig, maar het lukte mij wel. Heb alle zelfgebouwde levels nog. Kan nog herinneren dat ik met een vriend tot in de midden nacht heb zitten bellen om over onze levels te praten. Erg leuk om bepaalde dingen te maken, zoals een werkende drank machine.
4) Minecraft
Hoewel de game niet al te oud is heeft deze toch een plaats in mijn beste games. Ik houd van creatief kunnen zijn en Minecraft is een game waar je dat heel goed kan uiten. Vaak ben ik inspiratieloos of heb ik even geen idee meer, maar toch kan ik hier nog altijd mij uren lang mee vermaken.
3) Delta Force
Dit was gewoon één van de eerste First Person Shooters die ik ooit gespeeld hebt. Ook hier konden eigen levels gemaakt worden en heb ik samen met wat Duitsers honderden maps lopen bouwen en samen gespeeld. Gaat hier vooral om de hele reeks (Delta Force, DF2, DF: Landwarrior, DF Task Force Dagger, Joint Operations, Etc).
2) Assassin's Creed II (+Brotherhood)
Wat een ervaring in deze game zeg. Erg interessant verhaal, leuke locaties, lekker mysterieus. Daarnaast een flinke en mooie stad en over de daken rennen. Geweldig!
1) Grand Theft auto
Dit moet wel de topper uit al mijn games zijn. Ik was helemaal weg van de eerste GTA. London kon mij niet heel boeien. GTA II was leuk over LAN op school. De GTA's die daarna kwamen hadden mij altijd wel weggeblazen. Geweldige reeks!
Bioshock ziet er toch nog best goed uit?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Deus Ex (origineel), Bioshock (deel 1), Half Life en Planescape Torment (verhaal schijnt zo goed te zijn) ook geprobeerd, maar kan me (vooralsnog) helaas niet over de verouderde graphics/gameplay heenzetten
Ja klopt, het viel me bij dat spel op zich ook reuze mee (waar dat bij het origineel van Deus ex absoluut niet het geval was), maar als ik het me goed herinner was er ook iets in de gameplay wat me stoorde. Het is trouwens ook meer omdat er nog zoveel andere games waren/zijn, die me alles bij elkaar opgeteld dan toch nog net iets leuker leken/lijkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Bioshock ziet er toch nog best goed uit?
Jawel, alleen was het technisch niet overtuigend genoeg en was het verhaal imo oke, maar niet echt diepgaand.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Niemand die Spec Ops The Line heeft gespeeld? Wát een verhaal was dat, echt indrukwekkend.
Wat een spel was dat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef Laser. het volgende:
7) Midtown Madness
Voor het eerst bij mijn oom gespeeld en ik was helemaal verkocht. Erg leuk om lekker door de straten van Chicago en San Francisco te scheuren. Honderden mods geinstalleerd en van alles uitgevreten. Wat was ik toen weg van de Aston Martin DB7.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |