Ik vind je nu al coolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:07 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Euhm gamesmaak? Ik speel voornamelijk RPG games zoals Mass Effect
quote:
Geprobeerd wel volgens mij, maar dan niet lang. Komt wel steeds in mijn vizier en lijkt me ook best aardig, maar uiteindelijk geef ik dan toch de voorkeur aan andere games + sowieso al een flinke backlog opgebouwd. Misschien ooit nog eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Goede smaak![]()
Dragon Age al ooit geprobeerd?
Tof topique, geschoptquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:19 schreef Forbry het volgende:
*knip*
EDIT: Was volgens mij één van mijn eerste topics op FOK!: GAM / Videogames- Jouw top 5 of 10 of... allertijden...
Oh noes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:44 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Dode topics resurrecten... Ik zal het melden aan de moderators.
'mannen' die gamenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gamende vrouwen
Pls houd het lekker bij de sims ofzo
Waarom mij quoten? Ik game nauwelijks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
'mannen' die gamen
Ga wat nuttigs met je tijd doen ipv jezelf rsi te rammen op zo'n stuk speelgoed je bent toch geen 12 meer man
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef fathank het volgende:
Ohja ga twitchen dan kun je zelf een playstation 4 kopen van de moneyz die fokkers naar je sturen omdat ze naar je mogen kijken terwijl je zit te gamen
Qua voiceacting is Femshep beter, maar overall vind ik MaleShep leuker, cause he's good lookingquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maleshep > femshep. Kerels die femshep spelen "omdat ze liever naar de achterkant van een lekker wijf kijken" kunnen een dikkekrijgen.
Mwa, Jennifer Hale kon mij absoluut niet overtuigen als renegade. Nou klinkt gevoelige/vriendelijke/luisterende paragon Mark Meer ook niet echt overtuigend, maar alsnog stukken beter dan Halequote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:18 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Qua voiceacting is Femshep beter, maar overall vind ik MaleShep leuker, cause he's good looking
En hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef aniihakobyan het volgende:
Nu kreeg ik te horen dat ze het niet toelaten, want ik ben een vrouw en het is niet vrouwelijk.
Het is dat meisje rechts op de foto he? Haar vind ik inderdaad niet heel vrouwelijk, beetje jongensachtig maar best mooi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zij is niet vrouwelijk? Wat voor een mietje moet jij wel niet zijn
Hommoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Het is dat meisje rechts op de foto he? Haar vind ik inderdaad niet heel vrouwelijk, beetje jongensachtig maar best mooi.
Je bent een volwassen vrouw en je ouders verbieden je om een Playstation te kopen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |