Kom op man. Dat laat je je kinderen toch lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Rivalo het volgende:
Ik wil trouwens eerst je gamesmaak weten voordat ik over kan gaan of je ouders 'gelijk' hebben.
Als ik een dochter had en die speelde alleen maar meuk dan zou ik haar ook geen PS4 laten kopen, ook zijn wij hier in huize Rivalo het meesterlijke ras der PC gamers, inferieure hardware als een PS4 komt hier ook niet naar binnen. Dus je ouders staan nu al 1 punt voor.
In het geheim gekochtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe heb je het dan wel voor elkaar gekregen de PS3 te kopen?
Je kunt ook je eigen ouders bij het Meldpunt Discriminatie opgeven.
Jij moet onder een steen gaan wonen met je gare familiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Rivalo het volgende:
Ik wil trouwens eerst je gamesmaak weten voordat ik over kan gaan of je ouders 'gelijk' hebben.
Als ik een dochter had en die speelde alleen maar meuk dan zou ik haar ook geen PS4 laten kopen, ook zijn wij hier in huize Rivalo het meesterlijke ras der PC gamers, inferieure hardware als een PS4 komt hier ook niet naar binnen. Dus je ouders staan nu al 1 punt voor.
Boris? Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:51 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Zit daar ook nog steeds die zielige oude kale gast die continu met kanker scheld om zich zo met het jonge publiek te kunnen binden?
Euhm gamesmaak? Ik speel voornamelijk RPG games zoals Mass Effect, Dragon Age, TES etc. maar ik houd ook van Dishonored, TLOU etc. alles met een goed verhaalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Rivalo het volgende:
Mag jij dat wel vinden van je ouders?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:08 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Even off topic maar jouw username is wel A+
Ideale vrouw juistquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef pl4kkie het volgende:
Een vakantiereis vergelijken met een playstation![]()
![]()
Je toekomstige liefde: Schat zullen we een romantische vakantie boeken.
TS: Nee. Ik koop liever een PlayStation 5![]()
hoe weet je dat ;s ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:08 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Even off topic maar jouw username is wel A+
quote:
Wat een enorm gare kutsite.quote:You've been redirected here from Girl Curves by jakeskajira because you need to be a member to view Mature art. Once you sign up you'll be sent back to it.
dit inderdaad. Gewoon een ps4 kopen, niks zeggen, neerzetten en net doen of het een PS3 is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Henno het volgende:
Zou de gemiddelde ouder het verschil überhaupt zien als er opeens een PS4 zou staan met soortgelijke games?
Ik dring er in ieder geval op na. Anders zorg ik er gewoon voor dat nadat ze op een PC hebben gespeeld nooit meer terug willen naar dat gare ding.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kom op man. Dat laat je je kinderen toch lekker zelf weten.
Je zou best een autoritaire ouder zijn als je serieus bent.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:05 schreef nadjaaaaS het volgende:
[..]
Jij moet onder een steen gaan wonen met je gare familie
Jup, pauper bende daar. Zit ook nog zo'n gast van die criminele Saunders familie, en dat vond ik eerlijk gezegd nog de minst debiele/meest sympathieke gast daar rondlopen. Hij had tenminste best veel verstand van zaken, en dat zegt veel.quote:
Goed gekeurd. (Eerste twee Mass Effects, Dishonored, Dragon Age:Originsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:07 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Euhm gamesmaak? Ik speel voornamelijk RPG games zoals Mass Effect, Dragon Age, TES etc. maar ik houd ook van Dishonored, TLOU etc. alles met een goed verhaalen mocht ik een game pc willen kopen(waar ik toch geen geld voor heb), zouden ze dat ook niet toelaten. 'Je gaat zoveel geld niet aan onzin uitgeven.' Hahaah. Ik mocht een laptop voor mezelf kopen van max 550 euro
Derde Mass Effect was ook gewoon goed hoor. Jammer van het einde, maar de game in het algemeen was perfectquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik dring er in ieder geval op na. Anders zorg ik er gewoon voor dat nadat ze op een PC hebben gespeeld nooit meer terug willen naar dat gare ding.
[..]
[..]
Jup, pauper bende daar. Zit ook nog zo'n gast van die criminele Saunders familie, en dat vond ik eerlijk gezegd nog de minst debiele/meest sympathieke gast daar rondlopen. Hij had tenminste best veel verstand van zaken, en dat zegt veel.
Had je ook nog die droeftoeter JJ (wie noemt zijn kind zo?) die zich zelf compenseerde door continu te zitten sporten en in dat gare blad Pauper Unlimited opschreef dat hij het best stoer van zichzelf vond dat hij jaarlijks een paar controllers tegen de muur stuk gooide. Alle games moesten ook mooi knallen anders was het stom.
[..]
Goed gekeurd. (Eerste twee Mass Effects, Dishonored, Dragon Age:Origins)
Good point. Ik denk dat ik dat ga doen jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dit inderdaad. Gewoon een ps4 kopen, niks zeggen, neerzetten en net doen of het een PS3 is.
Mwah, vond hem zelf niet zo. Vond de eerste Mass Effect eigenlijk het best. Had meer RPG elementen, ME3 was meer op actie gericht. (Twee was geloof ik ook minder, maar kan ik mij niet zo goed meer herinneren)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Derde Mass Effect was ook gewoon goed hoor. Jammer van het einde, maar de game in het algemeen was perfect
Dit ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dit inderdaad. Gewoon een ps4 kopen, niks zeggen, neerzetten en net doen of het een PS3 is.
De latere Mass Effects zijn haast meer Gears of War-achtig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mwah, vond hem zelf niet zo. Vond de eerste Mass Effect eigenlijk het best. Had meer RPG elementen, ME3 was meer op actie gericht. (Twee was geloof ik ook minder, maar kan ik mij niet zo goed meer herinneren)
Wat vind je van Dragon Age: 2 en die nieuwste dan?
Gooi je ps3 gewoon weg, of geef hem aan iemand. het risico dat ze hem in de kast vinden is ook groot?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit ja.
En dan de PS3 ergens in een kast waar je het wel weer gemakkelijk kan halen om nog PS3 games te spelen.
Sinds er kinderen van islamitische ouders in Nederland opgroeien vrees ik. Vaders wil is wet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sinds wanneer zijn kinderen zo braaf geworden dat ze netjes de regels, zelfs waar ze het écht niet mee eens zijn, van hun ouders naleven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |