van een japans wijf die slagroom op haar bakkes krijgt en ronaldo die een bakkie kip vastheeft?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van een japans wijf die slagroom op haar bakkes krijgt en ronaldo die een bakkie kip vastheeft?
sorry hoor einsteinquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik allemaal veelte simpel
Bek houden hermannquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van een japans wijf die slagroom op haar bakkes krijgt en ronaldo die een bakkie kip vastheeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:10 schreef housesoftheholy het volgende:
Paperama, Doodle Jump, Smash Hit, Clumsy Ninja, Zombie Killer Squad, Jelly Slpash, Slice it, Tiki Totems vond ik verder wel leuke spelletjesJezus, hothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
dan ben je net 1-2 jaar te laat met wordfeudquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
spelletjes met woordjes zijn wel leuk
De Slimste Mens is ook leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
FOK.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik verveel me op de WC en in de trein
flappy birdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:12 schreef GodHoofd het volgende:
Ik heb echt 2 spellen op mijn telefoon
WordBrainquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat is ook te simpel.. kun je 3 dagen verzinnen wat voor woord je gaat leggenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ben je net 1-2 jaar te laat met wordfeud
We hebben het gvd al een hele tijd over apps, wat denk je nou zelf, meloenenkop.quote:
hap hap hapquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We hebben het gvd al een hele tijd over apps, wat denk je nou zelf, meloenenkop.
Niks hap hap, gewoon niet zo raar doen, blowfish.quote:
Sherlock of Fargo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:16 schreef housesoftheholy het volgende:
wat zal ik kijken op netflix voordat ik ga slapen?
justified al gezien? als dat niet zo is, justified gaan zienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Modern familyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:16 schreef housesoftheholy het volgende:
wat? hebben die flikkers het eraf gehaald dan? nederlandse netflix is toch dramatisch zegquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Justified staat er niet op hoor? Ga wel Sherlock proberen.
Gebruik je de Amerikaanse versie? Netflix gaat users blokkeren die regio omzeilen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:16 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
congratulations you beat the high score.
Ja, gebruik nu gewoon ZenMate en daarmee ben ik nog geen problemen tegengekomen. Vraag me wel af hoe ze handmatig ingestelde proxies gaan blokkeren? Maar goed, mocht het zo ver komen dan zet ik m'n abo wel stop, ga niet betalen voor het Nederlandse Netflixaanbodquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Gebruik je de Amerikaanse versie? Netflix gaat users blokkeren die regio omzeilen.
http://torrentfreak.com/n(...)roxy-pirates-150103/quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, gebruik nu gewoon ZenMate en daarmee ben ik nog geen problemen tegengekomen. Vraag me wel af hoe ze handmatig ingestelde proxies gaan blokkeren? Maar goed, mocht het zo ver komen dan zet ik m'n abo wel stop, ga niet betalen voor het Nederlandse Netflixaanbod
hoe vaak ga je naar de bios danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga wel gewoon naar de bios als ik film wil zien
Grote films als The Hobbit zijn wereldpremieres. Maar veel films komen eerst uit in Amerika. Die zijn allang in HD te vinden als ze hier in bios komen. Son of a gun is zon voorbeeld. Pas in maart in bioscoop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga wel gewoon naar de bios als ik film wil zien
en wat moet ik hier precies mee? ik kan wel wachten tot maart hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Grote films als The Hobbit zijn wereldpremieres. Maar veel films komen eerst uit in Amerika. Die zijn allang in HD te vinden als ze hier in bios komen. Son of a gun is zon voorbeeld. Pas in maart in bioscoop.
wegblijven uit Emmenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat moet ik hier precies mee? ik kan wel wachten tot maart hoor
gute nachtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou ik ga ook maar weer eens.
bonne nuit
Schaatsbaanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Normaalgesproken als ik met een vriendin naar de stad gaat, gaan we standaard op een 'koffiedate', maar dat doe ik tegenwoordig al zo vaak! Wat kan je nog meer doen in een stad wat niet al te 'toeristerig' is?
Bedenk eens wat
Ok, peace out man, luvyou...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 06:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoi met je boy uit New Yorkkkk first post met nieuwe Macbook want de $$$ is altijd gunstig jwzzzz lang niet gechillt hier. Ben donderdag terug, doei!
welke stadquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Normaalgesproken als ik met een vriendin naar de stad gaat, gaan we standaard op een 'koffiedate', maar dat doe ik tegenwoordig al zo vaak! Wat kan je nog meer doen in een stad wat niet al te 'toeristerig' is?
Bedenk eens wat
Hee. Mortaxx zei dat je hier niet meer mocht komen van je vriendin.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 06:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoi met je boy uit New Yorkkkk first post met nieuwe Macbook want de $$$ is altijd gunstig jwzzzz lang niet gechillt hier. Ben donderdag terug, doei!
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:39 schreef Chai het volgende:
Vandaag is het drie koningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent te laat, want het was zondag. Het is vandaag een werkdagquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:39 schreef Chai het volgende:
Vandaag is het drie koningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Afschaffen. Is racisme.quote:Kinderen lopen de avond voor Driekoningen in groepjes van drie verkleed met een kroon langs de deuren; een van hen heeft een zwart gemaakt gezicht. Ze dragen daarbij lampionnen en zingen. Een bekend liedje luidt:
Drie koooningen, drie koooningen,
geef mij nen nieuwen (h)oed.
Mijnen ouwen is verslee-eeten,
mijn moeder mag 't nie wee-eeten.
Mijn vader heeft het geld,
op de toonbank neergeteld.
Ik ben al wakker vanaf 8.00 uurquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel apart dat jij meteen binnenvalt als er pony's gepost worden
weer aan het thuiswerken?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al wakker vanaf 8.00 uur
Ja ik vermaak me kostelijk.quote:
Oeps.. alweer 10 uurquote:
Huh?quote:
nooit zingende kinderen aan de deur gehad, die dan denken dat ze snoep krijgen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik ken drie koningen wel maar niet echt als een feest ofzo?
Neenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit zingende kinderen aan de deur gehad, die dan denken dat ze snoep krijgen?
ben even op wikipedia over 3 koningen aan het lezenquote:
Wat? duitsers schrijven met krijt op de voordeur?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben even op wikipedia over 3 koningen aan het lezen
het me jaren afgevraagd waarom duitsers met krijt op hun voordeur schreven, maar dat heeft schijnbaar ook er mee te maken
Waarschijnlijk zou ik `rot op´ op mijn deur schrijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben even op wikipedia over 3 koningen aan het lezen
het me jaren afgevraagd waarom duitsers met krijt op hun voordeur schreven, maar dat heeft schijnbaar ook er mee te maken
Sws arrogante mensen die scheel kijken.quote:
Hij is niet scheel hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws arrogante mensen die scheel kijken.![]()
Arrogant zijn terwijl je ogen retarded zijn en alle kanten op gaan.
![]()
Bij bescheiden mensen staat het soms nog wel schattig.
Oké hij loenst.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk dat hoink de 2e is die ik in een psychose heb gepraat na als wickiehahahaha
[..]
Hij is niet scheel hoor.
Nooit opgevallen tijdens ER. Het is wel een lul.quote:
Je weet blijkbaar niet wat een psychose is en het is nogal sneu jezelf veren in de reet te steken voor iets wat alleen in je eigen hoofd bestaat 2Nutz.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk dat hoink de 2e is die ik in een psychose heb gepraat na als wickiehahahaha
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet wat een psychose is en het is nogal sneu jezelf veren in de reet te steken voor iets wat alleen in je eigen hoofd bestaat 2Nutz.
Dan lijkt het net alsof ze uit verlegenheid wegkijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef Chai het volgende:
Bij bescheiden mensen staat het soms nog wel schattig.
Je baas zijn tijd op zo'n kinderlijke manier verspillen.quote:
Minder verdrietig worden joh, lees dat regelmatig... een tipquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je baas zijn tijd op zo'n kinderlijke manier verspillen.
Ik zou er haast verdrietig van worden.
Dat is de levenservaring die spreekt dat merk ik wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Minder verdrietig worden joh, lees dat regelmatig... een tipje emoties niet zo laten leiden door wat tekst op een online forum
misschien dat je dan ook eens wat vrolijker gaat doen hier
Eindelijk eens goed bezigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is de levenservaring die spreekt dat merk ik wel.
Ook het doorgronden van menselijke emoties door tekst en misleidende PI's heb je onder de knie.
Ik kan niet anders dan deze fantastische tip aannemen van het zonnetje in huis, 2Nutz.
Als een shetlandpony?quote:
Okay, wickedmen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Eindelijk eens goed bezigprobeer zo door te gaan en niet weer terug te vallen in oude patronen.
Wie?quote:
Een Falabellaquote:
Beetje misvormd :Squote:
Ja, daarom koos ik deze speciaal voor jou.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daarom koos ik deze speciaal voor jou.
Echt he, net een tweeling.quote:
Ah je bent wel weer blij, dat is erg fijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben blij dat je jezelf accepteert.
Ik heb dan ook een grote neus.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:12 schreef Chai het volgende:
Als ik jouw psychologische analyses af en toe lees kom je ook in de buurt hoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk poets jij je hoektanden wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een grote neus.
Is iedereen niet een beetje wicki?
"herdershond puppy"quote:
Ik ben niet zo behaardquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"herdershond puppy"nootjes pls
Je vertoont gelijkenis met het plaatje![]()
![]()
Hehehequote:
Hoe minder behaard, hoe beterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo behaard
[..]
Hehehe![]()
oeh als dit geen represailles worden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe minder behaard, hoe beter
Behaarde mannen![]()
gr gr aan je vriendin
Hoe kan dat nou, wicki is geband.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
Hehehe![]()
oeh als dit geen represailles worden.
Hij heeft mijn nummer nog en af en toe krijg ik een raar smsje. Soms met screenshots als bijlage met content die mij mentaal kapot zou moeten maken.quote:
plssssssquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je het heel lief vraagt
wauw, jij smst met geeltandquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft mijn nummer nog en af en toe krijg ik een raar smsje. Soms met screenshots als bijlage met content die mij mentaal kapot zou moeten maken.
Reconstructie bitte.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
Hij heeft mijn nummer nog en af en toe krijg ik een raar smsje. Soms met screenshots als bijlage met content die mij mentaal kapot zou moeten maken.
Zit jouw vriendin niet op fok?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest lachen omdat ik dacht aan de digitale naam van je vriend![]()
nogal harig
!
Zat ooit in de groepsapp hè. En ook irl kan iemand die je nummer heeft ineens in een gek veranderen, dus zag daar geen probleem in.quote:
Imiteer een bericht, oh naive Chai.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:26 schreef Chai het volgende:
Zat ooit in de groepsapp hè. En ook irl kan iemand die je nummer heeft ineens in een gek veranderen, dus zag daar geen probleem in.
Hoe naïef.
oh ja, de beruchte groepsappquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Zat ooit in de groepsapp hè. En ook irl kan iemand die je nummer heeft ineens in een gek veranderen, dus zag daar geen probleem in.
Hoe naïef.
Dat is het eigenlijk. Begon redelijk uit het niets +- een week geleden.quote:
heb je dat opstel nog?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk. Begon redelijk uit het niets +- een week geleden.
Na nieuwjaarsnacht een raar smsje hebben is niet iets heel raars, maar bleek van hem te zijn en hij had ook een opstel over hoe ik vreemd ga naar mijn vriend gestuurd op facebook.
is hij verliefd op je ofzo ... damnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Na nieuwjaarsnacht een raar smsje hebben is niet iets heel raars, maar bleek van hem te zijn en hij had ook een opstel over hoe ik vreemd ga naar mijn vriend gestuurd op facebook.
Specificeer "raar smsje"?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:29 schreef Chai het volgende:
Hahaha die waanideeen van die mongoolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Die knul is nogal snel geobsedeerdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is hij verliefd op je ofzo ... damn
is de ban eigenlijk perm of komt hij ons binnenkort weer vervelen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha die waanideeen van die mongool![]()
Het zal mij een biet zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de ban eigenlijk perm of komt hij ons binnenkort weer vervelen?
Ja, maar het lijkt gewoon op een van zijn posts. Veel tegenstrijdigheden en hij spreekt zichzelf tegen. En er staat ook bewijs in dmv linkjes naar posts op FOK!.quote:
Toen wist ik niet dat het van hem was, dus heb hem verwijderd. Iets met tikkie terug en dat mijn nachtmerrie zou beginnen of zo.quote:
Whollah.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:37 schreef Chai het volgende:
Toen wist ik niet dat het van hem was, dus heb hem verwijderd. Iets met tikkie terug en dat mijn nachtmerrie zou beginnen of zo.
Zulke smeuige zaken horen zich in het PM circuit te circuleren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:36 schreef Chai het volgende:
Ja, maar het lijkt gewoon op een van zijn posts. Veel tegenstrijdigheden en hij spreekt zichzelf tegen. En er staat ook bewijs in dmv linkjes naar posts op FOK!.
tja als je gebanned bent en verder geen leven hebt, krijg je ditquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke smeuige zaken horen zich in het PM circuit te circuleren.
Waarom moet Chai eigenlijk kapot?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:41 schreef remi1986 het volgende:
tja als je gebanned bent en verder geen leven hebt, krijg je dit
Gvdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen wist ik niet dat het van hem was, dus heb hem verwijderd. Iets met tikkie terug en dat mijn nachtmerrie zou beginnen of zo.
Daar lijkt het wel op. Daarvoor was de haat nooit zo specifiek richting mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
En al dat gedoe omdat een anoniem iemand je 'geeltand' noemt![]()
Zoals hoink zou zeggen; ik word daar verdrietig van.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Daarvoor was de haat nooit zo specifiek richting mij.
er was toch ook iets met wat je wel of niet zou hebben gezegd op een meet ofzo? Staat me iets vaags van bij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Daarvoor was de haat nooit zo specifiek richting mij.
Nee na afloop. Op FOK!.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
er was toch ook iets met wat je wel of niet zou hebben gezegd op een meet ofzo? Staat me iets vaags van bij.
naja hoop dan maar dat het een gevalletje teveel gedronken is en zijn emoties heeft laten pratenquote:
Heul, heul verdrietig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals hoink zou zeggen; ik word daar verdrietig van.
Nee 2 dagen later kreeg ik weer een smsje met confronterende screenshots met harde meningen over mijn uiterlijk van MrKrabz, Flitskikker en anderen in zijn groepschat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja hoop dan maar dat het een gevalletje teveel gedronken is en zijn emoties heeft laten praten
Hoe komen die mensen aan je nummer?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 2 dagen later kreeg ik weer een smsje met confronterende screenshots met harde meningen over mijn uiterlijk van MrKrabz, Flitskikker en anderen in zijn groepschat.
Helen de wonden nog?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 2 dagen later kreeg ik weer een smsje met confronterende screenshots met harde meningen over mijn uiterlijk van MrKrabz, Flitskikker en anderen in zijn groepschat.
blokken die idiootquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Die wonden kunnen nooit geheeld worden. Een roedel Alpha's die je vrouwelijkheid in twijfel trekt.quote:
quote:![]()
Dat kan niet op sms.quote:
Die hebben ze niet per se, maar zag het aan de namen in het screenshot. En anders:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe komen die mensen aan je nummer?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe naïef.
Dat kom je nooit meer te boven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die wonden kunnen nooit geheeld worden. Een roedel Alpha's die je vrouwelijkheid in twijfel trekt.
Hahahahaha kkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet op sms.
[..]
Die hebben ze niet per se, maar zag het aan de namen in het screenshot. En anders:
[..]
Nokia N8. Op mijn vorige telefoon kon het ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, kan een iPhone dat weer niet?
sms blocker nokia n8 .. google er maar op. En zag nog meer blacklist appsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Nokia N8. Op mijn vorige telefoon kon het ook niet.
Zal er van het weekend eens naar kijken. Maar mijn telefoon is al best wel verouderd, softwarematig zeker niet meer optimaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sms blocker nokia n8 .. google er maar op. En zag nog meer blacklist apps
http://www.n8fanclub.com/(...)lls-and-sms-mms.html
http://www.n8fanclub.com/(...)ian3-anna-belle.html
ow die download links zijn ook dood. Vergeet die links maar. Tijd voor nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal er van het weekend eens naar kijken. Maar mijn telefoon is al best wel verouderd, softwarematig zeker niet meer optimaal.
Nee, in de war dat modus die gebruikt.quote:
Dude spoiler die hoofdappelquote:
Wil je meloewa nog steeds vermoorden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:51 schreef chroestjov het volgende:
Daar wil ik ze overigens best bij ondersteunen.
Wajoo edgy.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:49 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die in die groepsapps zitten, kunnen beter hun leven voortijdig beëindigen.
heb al kaarten ga heen met cliqie litouwse jeugd en slavische chickasquote:
waarom?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:49 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die in die groepsapps zitten, kunnen beter hun leven voortijdig beëindigen.
Als die ook in een groepsapp zit dan wil ik best mijn steun verlenen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je meloewa nog steeds vermoorden?
hahahahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit ze. Zat in elk geval. Ik helpquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als die ook in een groepsapp zit dan wil ik best mijn steun verlenen.
Omdat het best sneu is.quote:
ik ga met vladimir boris boroslav (jahr00n broer) en jahr00nquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb al kaarten ga heen met cliqie litouwse jeugd en slavische chickas
Indrukwekkende line up welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga met vladimir boris boroslav (jahr00n broer) en jahr00n
Nee vind het best leukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit ze. Zat in elk geval. Ik help
[..]
Omdat het best sneu is.
Als ze dood is heb je iig nog iets om te neuken, niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef chroestjov het volgende:
Als die ook in een groepsapp zit dan wil ik best mijn steun verlenen.
Ik heb geen smartphone helaas.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil ook in groepsapp met chrestojov 2nutz
Nee vind het best leukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gevat hè?
[..]
Omdat het kktriest is.
Dat je dan naast FOK! met al je matties ook nog eens op je telefoon er mee bezig moet zijnquote:
ssstt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
installeer Andy op pc. Code via sms om te verifieren.
tong80 gaat liever op cafe.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je dan naast FOK! met al je matties ook nog eens op je telefoon er mee bezig moet zijndat gaat zelfs tong80 te ver.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ze dood is heb je iig nog iets om te neuken, niet.
Alsof je altijd over fok praat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je dan naast FOK! met al je matties ook nog eens op je telefoon er mee bezig moet zijndat gaat zelfs tong80 te ver.
Eh? nee. Je praat op FOK! toch ook niet constant over FOK!?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof je altijd over fok praat bedoel je?
Maar gewoon beetje ouwehoeren in een groepschat is niks mis meequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh? nee. Je praat op FOK! toch ook niet constant over FOK!?
Nee, daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar gewoon beetje ouwehoeren in een groepschat is niks mis mee
kom in zyn gezicht zeggen dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een flikkertje. Was dat vroeger de toyboy van Zyzz
Ja klopt is niks mis meequote:
Worstelt hij nog met zijn seksuele identiteit dan? Beetje overbodig anders.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom in zyn gezicht zeggen dan ?
[ afbeelding ]
Was grapjequote:
Ja dat weet ikquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom in zyn gezicht zeggen dan ?
[ afbeelding ]
_
jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Worstelt hij nog met zijn seksuele identiteit dan? Beetje overbodig anders.
Dat is dan nog triesterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt wel met labiele mensen te maken. Genoeg "grappen" die je kan uithalen met een nummer.
Denk dat hij het onderhand wel isquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
Dima begint bietje hommotje te worden.
#dimalyphequote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef IrCute het volgende:
Over white knights gesproken trouwens. Ik stream dus op twitch.tv als een camsletje enz. Had 2 grapjassen afgelopen week die net alsof deden dat ze shit van mijn amazon wishlist hadden gekocht, maar was dus niet waar. Een andere kerel zag dat en vond het zielig voor mij en heeft voor bijna 500$ aan spul gekocht voor mijVandaag binnengekregen. Michael Kors horloge, ray ban zonnebril, faux fur deken van 120$, fohn van 60$ en een nieuwe webcam
Ez life als vrouwtje, hoef niet eens uit de kleren of te neuken ervoor.
inb4 rage jealousy posts
Voor mij geen groepsapps.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil ook in groepsapp met chrestojov 2nutz
Zou zwaar agressief worden van alle ongewenste notificaties.quote:
Je kan de groepschat ook op stil zetten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor mij geen groepsapps.
[..]
Zou zwaar agressief worden van alle ongewenste notificaties. [ afbeelding ]
Is ook zo met de klb scquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou eh.. ik zit in een groeps wa met stal.
Als ik niet oplet ben ik 186 berichten, met 30 kattenfoto's en 3 paardenfoto's verder.
Ja, al valt het daar wel mee met de kattenfoto'squote:
Nee, de druk om harde oneliners te blijven posten breekt je gewoon op.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:08 schreef chroestjov het volgende:
Voor mij geen groepsapps.
Zou zwaar agressief worden van alle ongewenste notificaties. [ afbeelding ]
Noemt ze Gregor nou Foefje voor de camera?quote:
Ok hoink581.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, de druk om harde oneliners te blijven posten breekt je gewoon op.
Eerst niet dan? Ik zag 1x eerder zo'n video op FOK!, daar doet ze dat ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Noemt ze Gregor nou Foefje voor de camera?
jullie willen dan ook te graagquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, de druk om harde oneliners te blijven posten breekt je gewoon op.
vlogsquote:
Wat een verschil met en zonder make upquote:
Misschien deed ze het al wel vaker maar dan i.i.g. niet zo opzichtig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst niet dan? Ik zag 1x eerder zo'n video op FOK!, daar doet ze dat ook.
Ja, is haar vriend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:18 schreef Chai het volgende:
Wacht wat, Gregor is niet haar gay best friend, maar haar vriend?!
Die noem je toch geen Foef, wtf man.
Gregor is haar foef. haha snapjemquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:18 schreef Chai het volgende:
Wacht wat, Gregor is niet haar gay best friend, maar haar vriend?!
Die noem je toch geen Foef, wtf man.
Ja, ik snap hemquote:
Een tijdje geleden werkte hij nog als verkoper bij de Media Markt, nu is hij volgens mij makelaar o.i.d.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gregor is geen echte man, dus die zal dat niet uitmaken.
Hij mag haar toch wel keihard neuken dus niks arme foefquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien deed ze het al wel vaker maar dan i.i.g. niet zo opzichtig.
[..]
Ja, is haar vriend.
Al noem je hem dan zo, doe het dan buiten de camera's om, dit is wel erg vernederend.
Arme Gregor.
Mag hij dat ook filmen en op zijn eigen vlog plaatsen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij mag haar toch wel keihard neuken dus niks arme foef
Als respectabele man kan je dat ook zonder foef genoemd te moeten worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf Foefje laat noemen, neukt niet keihard.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles voor de vlog togquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als respectabele man kan je dat ook zonder foef genoemd te moeten worden.
Makelaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef chroestjov het volgende:
Een tijdje geleden werkte hij nog als verkoper bij de Media Markt, nu is hij volgens mij makelaar o.i.d.
Dat zou je denken maar die hele vlog is één groot toneelstukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf Foefje laat noemen, neukt niet keihard.
Walgelijk gedragquote:
Die bedrijft lafjes de liefde. Met een halve erectie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf Foefje laat noemen, neukt niet keihard.
Vind ik ook jaquote:
Ik verdenk actrices van kinderseries er dan ook van dat een enorm pervers seksleven op nahouden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar die hele vlog is één groot toneelstuk
Nog altijd beter dan op een zolderkamer te zitten FOK!ken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die bedrijft lafjes de liefde. Met een halve erectie.
Preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik verdenk actrices van kinderseries er dan ook van dat een enorm pervers seksleven op nahouden.
Liever met een ragende erectie op de zolderkamer dan hem half-laf op half zeven in een stoffige foef hangen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef Matip het volgende:
Nog altijd beter dan op een zolderkamer te zitten FOK!ken.
Misschien weet deze man het.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik verdenk actrices van kinderseries er dan ook van dat een enorm pervers seksleven op nahouden.
Niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan op een zolderkamer te zitten FOK!ken.
Ja, want de woningmarkt loopt zo lekker.quote:
Mascha is wel eerlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar die hele vlog is één groot toneelstuk
picsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, want de woningmarkt loopt zo lekker.
[..]
Mascha is wel eerlijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:36 schreef chroestjov het volgende:
Karen en hij hebben volgens mij gewoon SM sessies gehouden in de paddestoel van Plop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien weet deze man het.
[ afbeelding ]
Ah vandaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef Chai het volgende:
Weet niet, kwam voorbij toen in die verkiezingsSC.
Okequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Mascha is wel eerlijk.
foefquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Liever met een ragende erectie op de zolderkamer dan hem half-laf op half zeven in een stoffige foef hangen.
Arme corriequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wie dit soort shit maakt ook
[ afbeelding ]
Omdat ik al wel vaker vlogs/video's van haar (helemaal) heb aangezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pics
waarom kennen jullie al die namen en vlogs enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |