Is ook zo met de klb scquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou eh.. ik zit in een groeps wa met stal.
Als ik niet oplet ben ik 186 berichten, met 30 kattenfoto's en 3 paardenfoto's verder.
Ja, al valt het daar wel mee met de kattenfoto'squote:
Nee, de druk om harde oneliners te blijven posten breekt je gewoon op.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:08 schreef chroestjov het volgende:
Voor mij geen groepsapps.
Zou zwaar agressief worden van alle ongewenste notificaties. [ afbeelding ]
Noemt ze Gregor nou Foefje voor de camera?quote:
Ok hoink581.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, de druk om harde oneliners te blijven posten breekt je gewoon op.
Eerst niet dan? Ik zag 1x eerder zo'n video op FOK!, daar doet ze dat ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Noemt ze Gregor nou Foefje voor de camera?
jullie willen dan ook te graagquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, de druk om harde oneliners te blijven posten breekt je gewoon op.
vlogsquote:
Wat een verschil met en zonder make upquote:
Misschien deed ze het al wel vaker maar dan i.i.g. niet zo opzichtig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst niet dan? Ik zag 1x eerder zo'n video op FOK!, daar doet ze dat ook.
Ja, is haar vriend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:18 schreef Chai het volgende:
Wacht wat, Gregor is niet haar gay best friend, maar haar vriend?!
Die noem je toch geen Foef, wtf man.
Gregor is haar foef. haha snapjemquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:18 schreef Chai het volgende:
Wacht wat, Gregor is niet haar gay best friend, maar haar vriend?!
Die noem je toch geen Foef, wtf man.
Ja, ik snap hemquote:
Een tijdje geleden werkte hij nog als verkoper bij de Media Markt, nu is hij volgens mij makelaar o.i.d.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gregor is geen echte man, dus die zal dat niet uitmaken.
Hij mag haar toch wel keihard neuken dus niks arme foefquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien deed ze het al wel vaker maar dan i.i.g. niet zo opzichtig.
[..]
Ja, is haar vriend.
Al noem je hem dan zo, doe het dan buiten de camera's om, dit is wel erg vernederend.
Arme Gregor.
Mag hij dat ook filmen en op zijn eigen vlog plaatsen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij mag haar toch wel keihard neuken dus niks arme foef
Als respectabele man kan je dat ook zonder foef genoemd te moeten worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf Foefje laat noemen, neukt niet keihard.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles voor de vlog togquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als respectabele man kan je dat ook zonder foef genoemd te moeten worden.
Makelaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef chroestjov het volgende:
Een tijdje geleden werkte hij nog als verkoper bij de Media Markt, nu is hij volgens mij makelaar o.i.d.
Dat zou je denken maar die hele vlog is één groot toneelstukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf Foefje laat noemen, neukt niet keihard.
Walgelijk gedragquote:
Die bedrijft lafjes de liefde. Met een halve erectie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf Foefje laat noemen, neukt niet keihard.
Vind ik ook jaquote:
Ik verdenk actrices van kinderseries er dan ook van dat een enorm pervers seksleven op nahouden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar die hele vlog is één groot toneelstuk
Nog altijd beter dan op een zolderkamer te zitten FOK!ken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die bedrijft lafjes de liefde. Met een halve erectie.
Preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik verdenk actrices van kinderseries er dan ook van dat een enorm pervers seksleven op nahouden.
Liever met een ragende erectie op de zolderkamer dan hem half-laf op half zeven in een stoffige foef hangen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef Matip het volgende:
Nog altijd beter dan op een zolderkamer te zitten FOK!ken.
Misschien weet deze man het.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik verdenk actrices van kinderseries er dan ook van dat een enorm pervers seksleven op nahouden.
Niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan op een zolderkamer te zitten FOK!ken.
Ja, want de woningmarkt loopt zo lekker.quote:
Mascha is wel eerlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar die hele vlog is één groot toneelstuk
picsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, want de woningmarkt loopt zo lekker.
[..]
Mascha is wel eerlijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:36 schreef chroestjov het volgende:
Karen en hij hebben volgens mij gewoon SM sessies gehouden in de paddestoel van Plop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien weet deze man het.
[ afbeelding ]
Ah vandaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef Chai het volgende:
Weet niet, kwam voorbij toen in die verkiezingsSC.
Okequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Mascha is wel eerlijk.
foefquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Liever met een ragende erectie op de zolderkamer dan hem half-laf op half zeven in een stoffige foef hangen.
Arme corriequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wie dit soort shit maakt ook
[ afbeelding ]
Omdat ik al wel vaker vlogs/video's van haar (helemaal) heb aangezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pics
waarom kennen jullie al die namen en vlogs enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |