tong80 gaat liever op cafe.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je dan naast FOK! met al je matties ook nog eens op je telefoon er mee bezig moet zijndat gaat zelfs tong80 te ver.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ze dood is heb je iig nog iets om te neuken, niet.
Alsof je altijd over fok praat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je dan naast FOK! met al je matties ook nog eens op je telefoon er mee bezig moet zijndat gaat zelfs tong80 te ver.
Eh? nee. Je praat op FOK! toch ook niet constant over FOK!?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof je altijd over fok praat bedoel je?
Maar gewoon beetje ouwehoeren in een groepschat is niks mis meequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh? nee. Je praat op FOK! toch ook niet constant over FOK!?
Nee, daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar gewoon beetje ouwehoeren in een groepschat is niks mis mee
kom in zyn gezicht zeggen dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een flikkertje. Was dat vroeger de toyboy van Zyzz
Ja klopt is niks mis meequote:
Worstelt hij nog met zijn seksuele identiteit dan? Beetje overbodig anders.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom in zyn gezicht zeggen dan ?
[ afbeelding ]
Was grapjequote:
Ja dat weet ikquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom in zyn gezicht zeggen dan ?
[ afbeelding ]
_
jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Worstelt hij nog met zijn seksuele identiteit dan? Beetje overbodig anders.
Dat is dan nog triesterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt wel met labiele mensen te maken. Genoeg "grappen" die je kan uithalen met een nummer.
Denk dat hij het onderhand wel isquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
Dima begint bietje hommotje te worden.
#dimalyphequote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef IrCute het volgende:
Over white knights gesproken trouwens. Ik stream dus op twitch.tv als een camsletje enz. Had 2 grapjassen afgelopen week die net alsof deden dat ze shit van mijn amazon wishlist hadden gekocht, maar was dus niet waar. Een andere kerel zag dat en vond het zielig voor mij en heeft voor bijna 500$ aan spul gekocht voor mijVandaag binnengekregen. Michael Kors horloge, ray ban zonnebril, faux fur deken van 120$, fohn van 60$ en een nieuwe webcam
Ez life als vrouwtje, hoef niet eens uit de kleren of te neuken ervoor.
inb4 rage jealousy posts
Voor mij geen groepsapps.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil ook in groepsapp met chrestojov 2nutz
Zou zwaar agressief worden van alle ongewenste notificaties.quote:
Je kan de groepschat ook op stil zetten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor mij geen groepsapps.
[..]
Zou zwaar agressief worden van alle ongewenste notificaties. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |