Wil je meloewa nog steeds vermoorden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:51 schreef chroestjov het volgende:
Daar wil ik ze overigens best bij ondersteunen.
Wajoo edgy.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:49 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die in die groepsapps zitten, kunnen beter hun leven voortijdig beëindigen.
heb al kaarten ga heen met cliqie litouwse jeugd en slavische chickasquote:
waarom?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:49 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die in die groepsapps zitten, kunnen beter hun leven voortijdig beëindigen.
Als die ook in een groepsapp zit dan wil ik best mijn steun verlenen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je meloewa nog steeds vermoorden?
hahahahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft mijn nummer nog en af en toe krijg ik een raar smsje. Soms met screenshots als bijlage met content die mij mentaal kapot zou moeten maken.
Zit ze. Zat in elk geval. Ik helpquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als die ook in een groepsapp zit dan wil ik best mijn steun verlenen.
Omdat het best sneu is.quote:
ik ga met vladimir boris boroslav (jahr00n broer) en jahr00nquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb al kaarten ga heen met cliqie litouwse jeugd en slavische chickas
Indrukwekkende line up welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga met vladimir boris boroslav (jahr00n broer) en jahr00n
Nee vind het best leukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit ze. Zat in elk geval. Ik help
[..]
Omdat het best sneu is.
Als ze dood is heb je iig nog iets om te neuken, niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef chroestjov het volgende:
Als die ook in een groepsapp zit dan wil ik best mijn steun verlenen.
Ik heb geen smartphone helaas.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil ook in groepsapp met chrestojov 2nutz
Nee vind het best leukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gevat hè?
[..]
Omdat het kktriest is.
Dat je dan naast FOK! met al je matties ook nog eens op je telefoon er mee bezig moet zijnquote:
ssstt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
installeer Andy op pc. Code via sms om te verifieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |