Nee 2 dagen later kreeg ik weer een smsje met confronterende screenshots met harde meningen over mijn uiterlijk van MrKrabz, Flitskikker en anderen in zijn groepschat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja hoop dan maar dat het een gevalletje teveel gedronken is en zijn emoties heeft laten praten
Hoe komen die mensen aan je nummer?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 2 dagen later kreeg ik weer een smsje met confronterende screenshots met harde meningen over mijn uiterlijk van MrKrabz, Flitskikker en anderen in zijn groepschat.
Helen de wonden nog?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 2 dagen later kreeg ik weer een smsje met confronterende screenshots met harde meningen over mijn uiterlijk van MrKrabz, Flitskikker en anderen in zijn groepschat.
blokken die idiootquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Die wonden kunnen nooit geheeld worden. Een roedel Alpha's die je vrouwelijkheid in twijfel trekt.quote:
quote:![]()
Dat kan niet op sms.quote:
Die hebben ze niet per se, maar zag het aan de namen in het screenshot. En anders:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe komen die mensen aan je nummer?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Zat ooit in de groepsapp hè. En ook irl kan iemand die je nummer heeft ineens in een gek veranderen, dus zag daar geen probleem in.
Hoe naïef.
Dat kom je nooit meer te boven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die wonden kunnen nooit geheeld worden. Een roedel Alpha's die je vrouwelijkheid in twijfel trekt.
Hahahahaha kkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet op sms.
[..]
Die hebben ze niet per se, maar zag het aan de namen in het screenshot. En anders:
[..]
Nokia N8. Op mijn vorige telefoon kon het ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, kan een iPhone dat weer niet?
sms blocker nokia n8 .. google er maar op. En zag nog meer blacklist appsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Nokia N8. Op mijn vorige telefoon kon het ook niet.
Zal er van het weekend eens naar kijken. Maar mijn telefoon is al best wel verouderd, softwarematig zeker niet meer optimaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sms blocker nokia n8 .. google er maar op. En zag nog meer blacklist apps
http://www.n8fanclub.com/(...)lls-and-sms-mms.html
http://www.n8fanclub.com/(...)ian3-anna-belle.html
ow die download links zijn ook dood. Vergeet die links maar. Tijd voor nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal er van het weekend eens naar kijken. Maar mijn telefoon is al best wel verouderd, softwarematig zeker niet meer optimaal.
Nee, in de war dat modus die gebruikt.quote:
Dude spoiler die hoofdappelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |