Dat is het eigenlijk. Begon redelijk uit het niets +- een week geleden.quote:
heb je dat opstel nog?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk. Begon redelijk uit het niets +- een week geleden.
Na nieuwjaarsnacht een raar smsje hebben is niet iets heel raars, maar bleek van hem te zijn en hij had ook een opstel over hoe ik vreemd ga naar mijn vriend gestuurd op facebook.
is hij verliefd op je ofzo ... damnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Na nieuwjaarsnacht een raar smsje hebben is niet iets heel raars, maar bleek van hem te zijn en hij had ook een opstel over hoe ik vreemd ga naar mijn vriend gestuurd op facebook.
Specificeer "raar smsje"?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:29 schreef Chai het volgende:
Hahaha die waanideeen van die mongoolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft mijn nummer nog en af en toe krijg ik een raar smsje. Soms met screenshots als bijlage met content die mij mentaal kapot zou moeten maken.
Die knul is nogal snel geobsedeerdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is hij verliefd op je ofzo ... damn
is de ban eigenlijk perm of komt hij ons binnenkort weer vervelen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha die waanideeen van die mongool![]()
Het zal mij een biet zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de ban eigenlijk perm of komt hij ons binnenkort weer vervelen?
Ja, maar het lijkt gewoon op een van zijn posts. Veel tegenstrijdigheden en hij spreekt zichzelf tegen. En er staat ook bewijs in dmv linkjes naar posts op FOK!.quote:
Toen wist ik niet dat het van hem was, dus heb hem verwijderd. Iets met tikkie terug en dat mijn nachtmerrie zou beginnen of zo.quote:
Whollah.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:37 schreef Chai het volgende:
Toen wist ik niet dat het van hem was, dus heb hem verwijderd. Iets met tikkie terug en dat mijn nachtmerrie zou beginnen of zo.
Zulke smeuige zaken horen zich in het PM circuit te circuleren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:36 schreef Chai het volgende:
Ja, maar het lijkt gewoon op een van zijn posts. Veel tegenstrijdigheden en hij spreekt zichzelf tegen. En er staat ook bewijs in dmv linkjes naar posts op FOK!.
tja als je gebanned bent en verder geen leven hebt, krijg je ditquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke smeuige zaken horen zich in het PM circuit te circuleren.
Waarom moet Chai eigenlijk kapot?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:41 schreef remi1986 het volgende:
tja als je gebanned bent en verder geen leven hebt, krijg je dit
Gvdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen wist ik niet dat het van hem was, dus heb hem verwijderd. Iets met tikkie terug en dat mijn nachtmerrie zou beginnen of zo.
Daar lijkt het wel op. Daarvoor was de haat nooit zo specifiek richting mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
En al dat gedoe omdat een anoniem iemand je 'geeltand' noemt![]()
Zoals hoink zou zeggen; ik word daar verdrietig van.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Daarvoor was de haat nooit zo specifiek richting mij.
er was toch ook iets met wat je wel of niet zou hebben gezegd op een meet ofzo? Staat me iets vaags van bij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Daarvoor was de haat nooit zo specifiek richting mij.
Nee na afloop. Op FOK!.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
er was toch ook iets met wat je wel of niet zou hebben gezegd op een meet ofzo? Staat me iets vaags van bij.
naja hoop dan maar dat het een gevalletje teveel gedronken is en zijn emoties heeft laten pratenquote:
Heul, heul verdrietig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals hoink zou zeggen; ik word daar verdrietig van.
Nee 2 dagen later kreeg ik weer een smsje met confronterende screenshots met harde meningen over mijn uiterlijk van MrKrabz, Flitskikker en anderen in zijn groepschat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja hoop dan maar dat het een gevalletje teveel gedronken is en zijn emoties heeft laten praten
Hoe komen die mensen aan je nummer?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 2 dagen later kreeg ik weer een smsje met confronterende screenshots met harde meningen over mijn uiterlijk van MrKrabz, Flitskikker en anderen in zijn groepschat.
Helen de wonden nog?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 2 dagen later kreeg ik weer een smsje met confronterende screenshots met harde meningen over mijn uiterlijk van MrKrabz, Flitskikker en anderen in zijn groepschat.
blokken die idiootquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Die wonden kunnen nooit geheeld worden. Een roedel Alpha's die je vrouwelijkheid in twijfel trekt.quote:
quote:![]()
Dat kan niet op sms.quote:
Die hebben ze niet per se, maar zag het aan de namen in het screenshot. En anders:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe komen die mensen aan je nummer?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Zat ooit in de groepsapp hè. En ook irl kan iemand die je nummer heeft ineens in een gek veranderen, dus zag daar geen probleem in.
Hoe naïef.
Dat kom je nooit meer te boven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die wonden kunnen nooit geheeld worden. Een roedel Alpha's die je vrouwelijkheid in twijfel trekt.
Hahahahaha kkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet op sms.
[..]
Die hebben ze niet per se, maar zag het aan de namen in het screenshot. En anders:
[..]
Nokia N8. Op mijn vorige telefoon kon het ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, kan een iPhone dat weer niet?
sms blocker nokia n8 .. google er maar op. En zag nog meer blacklist appsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Nokia N8. Op mijn vorige telefoon kon het ook niet.
Zal er van het weekend eens naar kijken. Maar mijn telefoon is al best wel verouderd, softwarematig zeker niet meer optimaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sms blocker nokia n8 .. google er maar op. En zag nog meer blacklist apps
http://www.n8fanclub.com/(...)lls-and-sms-mms.html
http://www.n8fanclub.com/(...)ian3-anna-belle.html
ow die download links zijn ook dood. Vergeet die links maar. Tijd voor nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal er van het weekend eens naar kijken. Maar mijn telefoon is al best wel verouderd, softwarematig zeker niet meer optimaal.
Nee, in de war dat modus die gebruikt.quote:
Dude spoiler die hoofdappelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |