quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daarom koos ik deze speciaal voor jou.
Echt he, net een tweeling.quote:
Ah je bent wel weer blij, dat is erg fijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben blij dat je jezelf accepteert.
Ik heb dan ook een grote neus.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:12 schreef Chai het volgende:
Als ik jouw psychologische analyses af en toe lees kom je ook in de buurt hoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk poets jij je hoektanden wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een grote neus.
Is iedereen niet een beetje wicki?
"herdershond puppy"quote:
Ik ben niet zo behaardquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"herdershond puppy"nootjes pls
Je vertoont gelijkenis met het plaatje![]()
![]()
Hehehequote:
Hoe minder behaard, hoe beterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo behaard
[..]
Hehehe![]()
oeh als dit geen represailles worden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe minder behaard, hoe beter
Behaarde mannen![]()
gr gr aan je vriendin
Hoe kan dat nou, wicki is geband.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
Hehehe![]()
oeh als dit geen represailles worden.
Hij heeft mijn nummer nog en af en toe krijg ik een raar smsje. Soms met screenshots als bijlage met content die mij mentaal kapot zou moeten maken.quote:
plssssssquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je het heel lief vraagt
wauw, jij smst met geeltandquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft mijn nummer nog en af en toe krijg ik een raar smsje. Soms met screenshots als bijlage met content die mij mentaal kapot zou moeten maken.
Reconstructie bitte.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
Hij heeft mijn nummer nog en af en toe krijg ik een raar smsje. Soms met screenshots als bijlage met content die mij mentaal kapot zou moeten maken.
Zit jouw vriendin niet op fok?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest lachen omdat ik dacht aan de digitale naam van je vriend![]()
nogal harig
!
Zat ooit in de groepsapp hè. En ook irl kan iemand die je nummer heeft ineens in een gek veranderen, dus zag daar geen probleem in.quote:
Imiteer een bericht, oh naive Chai.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:26 schreef Chai het volgende:
Zat ooit in de groepsapp hè. En ook irl kan iemand die je nummer heeft ineens in een gek veranderen, dus zag daar geen probleem in.
Hoe naïef.
oh ja, de beruchte groepsappquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Zat ooit in de groepsapp hè. En ook irl kan iemand die je nummer heeft ineens in een gek veranderen, dus zag daar geen probleem in.
Hoe naïef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |