http://torrentfreak.com/n(...)roxy-pirates-150103/quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, gebruik nu gewoon ZenMate en daarmee ben ik nog geen problemen tegengekomen. Vraag me wel af hoe ze handmatig ingestelde proxies gaan blokkeren? Maar goed, mocht het zo ver komen dan zet ik m'n abo wel stop, ga niet betalen voor het Nederlandse Netflixaanbod
hoe vaak ga je naar de bios danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga wel gewoon naar de bios als ik film wil zien
Grote films als The Hobbit zijn wereldpremieres. Maar veel films komen eerst uit in Amerika. Die zijn allang in HD te vinden als ze hier in bios komen. Son of a gun is zon voorbeeld. Pas in maart in bioscoop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga wel gewoon naar de bios als ik film wil zien
en wat moet ik hier precies mee? ik kan wel wachten tot maart hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Grote films als The Hobbit zijn wereldpremieres. Maar veel films komen eerst uit in Amerika. Die zijn allang in HD te vinden als ze hier in bios komen. Son of a gun is zon voorbeeld. Pas in maart in bioscoop.
wegblijven uit Emmenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat moet ik hier precies mee? ik kan wel wachten tot maart hoor
gute nachtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou ik ga ook maar weer eens.
bonne nuit
Schaatsbaanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Normaalgesproken als ik met een vriendin naar de stad gaat, gaan we standaard op een 'koffiedate', maar dat doe ik tegenwoordig al zo vaak! Wat kan je nog meer doen in een stad wat niet al te 'toeristerig' is?
Bedenk eens wat
Ok, peace out man, luvyou...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 06:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoi met je boy uit New Yorkkkk first post met nieuwe Macbook want de $$$ is altijd gunstig jwzzzz lang niet gechillt hier. Ben donderdag terug, doei!
welke stadquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Normaalgesproken als ik met een vriendin naar de stad gaat, gaan we standaard op een 'koffiedate', maar dat doe ik tegenwoordig al zo vaak! Wat kan je nog meer doen in een stad wat niet al te 'toeristerig' is?
Bedenk eens wat
Hee. Mortaxx zei dat je hier niet meer mocht komen van je vriendin.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 06:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoi met je boy uit New Yorkkkk first post met nieuwe Macbook want de $$$ is altijd gunstig jwzzzz lang niet gechillt hier. Ben donderdag terug, doei!
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:39 schreef Chai het volgende:
Vandaag is het drie koningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent te laat, want het was zondag. Het is vandaag een werkdagquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:39 schreef Chai het volgende:
Vandaag is het drie koningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Afschaffen. Is racisme.quote:Kinderen lopen de avond voor Driekoningen in groepjes van drie verkleed met een kroon langs de deuren; een van hen heeft een zwart gemaakt gezicht. Ze dragen daarbij lampionnen en zingen. Een bekend liedje luidt:
Drie koooningen, drie koooningen,
geef mij nen nieuwen (h)oed.
Mijnen ouwen is verslee-eeten,
mijn moeder mag 't nie wee-eeten.
Mijn vader heeft het geld,
op de toonbank neergeteld.
Ik ben al wakker vanaf 8.00 uurquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel apart dat jij meteen binnenvalt als er pony's gepost worden
weer aan het thuiswerken?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al wakker vanaf 8.00 uur
Ja ik vermaak me kostelijk.quote:
Oeps.. alweer 10 uurquote:
Huh?quote:
nooit zingende kinderen aan de deur gehad, die dan denken dat ze snoep krijgen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik ken drie koningen wel maar niet echt als een feest ofzo?
Neenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit zingende kinderen aan de deur gehad, die dan denken dat ze snoep krijgen?
ben even op wikipedia over 3 koningen aan het lezenquote:
Wat? duitsers schrijven met krijt op de voordeur?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben even op wikipedia over 3 koningen aan het lezen
het me jaren afgevraagd waarom duitsers met krijt op hun voordeur schreven, maar dat heeft schijnbaar ook er mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |