Ik zal nog eens lief naar Uccie kijkenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:13 schreef Karina het volgende:
Volgens de reclame op dit topic moet Yoki singles van zijn eigen leeftijd gaan bekijken.
Hier gaat iets fout.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zal Uccie nog eens lief naar Uccie kijken
sp3c brengt altijd gezelligheid.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:17 schreef Karina het volgende:
Oh hij is er weer en er moeten meteen weer tetten komen.
Zie je, altijd lachen met sp3cquote:Op maandag 5 januari 2015 23:18 schreef sp3c het volgende:
nee ik voelde aan mijn water dat er tetters waren dus toen kwam ik
hihahohoho
Ok, dan wacht ik wel rustig op de mensen die het verkeerd lezen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef Karina het volgende:
Ik heb het zelf al gedaan. Bij gebrek aan hulp.
Opstaan bedoelde ik he. Context Yoki.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik wel rustig op de mensen die het verkeerd lezen.
Ja maar ik moet altijd lachen om die konttext, dat weet je toch.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Opstaan bedoelde ik he. Context Yoki.
Ja ik weet het. Ik moet ook eerst nadenken en dan pas typen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar ik moet altijd lachen om die konttext, dat weet je toch.
Fuck yes! Ik mag u wel!quote:Op maandag 5 januari 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik Gunther D tolereer op StuBruBONZAAAAAAAAAAAAAi
Je mag je zeggenquote:
Gebouwd in '87, maar ik heb nogal wat jaartjes in Belgische discotheken doorgebrachtquote:Op maandag 5 januari 2015 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is je bouwjaar want dit nummer maakt ook echt wel weer deel uit van mijn jeugd
Ik voel iets moois opbloeien.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is je bouwjaar want dit nummer maakt ook echt wel weer deel uit van mijn jeugd
Ah, ok.. ik ben uit '80.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebouwd in '87, maar ik heb nogal wat jaartjes in Belgische discotheken doorgebracht
Ben ik opeens een jonkiequote:
Ik ben meer van het discodansen he. En van het schuifelen natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, zonnebril op en vet vaag kan spacen
Klopt, ik luister ook genoeg muziek van ver voordat ik geboren wasquote:
De plaat die al een miljoenmiljard keer is geremixtquote:
I know, ik heb hem zelf ook meerdere malen gebruikt.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De plaat die al een miljoenmiljard keer is geremixtOrigineel blijft ie toch het lekkers, van die heerlijke acidhouse die op het einde toe steeds vager wordt
Jij produceert?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know, ik heb hem zelf ook meerdere malen gebruikt.
Geen zin/tijd meer?quote:
Overgestapt op andere hobby's en alles verkocht. Deed aan draaien en mixen en beats maken maar dan vooral in de hiphop scene.Dat deed ik deels op de computer en deels op de tafels. Flightcase met 2 x Vestax PDX-2000 en Numark DXM-01 mixer met Studiomonitors heb ik toendertijd verkocht om een nieuwe computer te kopen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen zin/tijd meer?
(ik heb ook jarenlang geproducet, vandaar)
Ik word er vooral superhyper van.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:49 schreef sp3c het volgende:
ik moet een beetje huilen van al deze muziek
Ah, nicequote:Op maandag 5 januari 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Overgestapt op andere hobby's en alles verkocht. Deed aan draaien en mixen en beats maken maar dan vooral in de hiphop scene.Dat deed ik deels op de computer en deels op de tafels. Flightcase met 2 x Vestax PDX-2000 en Numark DXM-01 mixer met Studiomonitors heb ik toendertijd verkocht om een nieuwe computer te kopen.
Cool. Wat voor software gebruik je? Ik werkte toendertijd voornamelijjk met FruityLoops en Reason.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, niceIk hield me vooral bezig met de US Hardhouse/Jump/Makina, heb nog een goede 600 platen staan, alleen mijn TT's zijn een beetje brak. Wil nog steeds Technics SL1200's hebben, alleen worden die niet meer gemaakt las ik laatst :/. Draaien doe ik ook al jaren niet meer actief, maak af en toe nog wel een mixje, alleen dan op de computer.
Had anders ook niet verwacht dat jij nu met een uitgebreid DJ/Producer verhaal zou komenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:58 schreef Karina het volgende:
Dit is dus een soort Chinees voor mij he?
Fruityloops was ook mijn favorietquote:Op maandag 5 januari 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Cool. Wat voor software gebruik je? Ik werkte toendertijd voornamelijjk met FruityLoops en Reason.
Dan wachten wij gewoon op de pics in onze dm's.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
Die gaan straks aan elkaars plaat draaien hoor.
Haha ja, of niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan wachten wij gewoon op de pics in onze dm's.
Ik ga er morgen eens goed naar luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fruityloops was ook mijn favoriet
Tegenwoordig heel omslachtig met Audition omdat ik Logic maar vervelend vind werken
Maar momenteel is het iets van 1 mix per jaar voor in de auto, tracklisting gaat ook echt alle kanten bij mij op.
http://www.mixcloud.com/LTVDK/
LET OP: niet voor gevoelige oortjes
Tracklisting zit erbij, kun je je alvast voorbereidenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga er morgen eens goed naar luisteren
Woest aantrekkelijk natuurlijk, ik zit niet voor niks op Fok!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe LTVDK eruit ziet
Ow ja sorry had ik moeten weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk natuurlijk, ik zit niet voor niks op Fok!
Weer vergeten vandaag, maar ik voel me sowieso dom als ik dat kijk dus beter maar niet kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk de slimste mens. Ik denk, ik zeg het gewoon even
Ik erger me vaak als ik dat programma kijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ja sorry had ik moeten weten natuurlijk.
[..]
Weer vergeten vandaag, maar ik voel me sowieso dom als ik dat kijk dus beter maar niet kijken
Ik ergerde me helemaal kapot aan dat wijf dat niet normaal op haar stoel kon zitten. Gelukkig is die er nu even uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik erger me vaak als ik dat programma kijkJack Spijkerman
Ja, die was ook irritantquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ergerde me helemaal kapot aan dat wijf dat niet normaal op haar stoel kon zitten. Gelukkig is die er nu even uit.
Ik heb een kopje groene thee kokos. Ik denk, ik zeg het gewoon evenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk de slimste mens. Ik denk, ik zeg het gewoon even
Op een bank zou ik toch eerder gaan zitten dan staan, maar ieder zijn dingquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet straks ook naar mijn bedje omdat ze morgen al vroeg met een bank voor de deur kunnen staan.
HiHaHo, ik ben er helemaal niet blij mee want ik krijg pas veel te laat te horen wat het tijdsvenster van bezorging is.. dat kan ik pas om 01:30 uur checken en ze kunnen al heel vroeg aan de deur staan.. dus mijn wekker gaat om 07:00 uur of zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een bank zou ik toch eerder gaan zitten dan staan, maar ieder zijn ding
Gewoon de nacht doorhalen danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
HiHaHo, ik ben er helemaal niet blij mee want ik krijg pas veel te laat te horen wat het tijdsvenster van bezorging is.. dat kan ik pas om 01:30 uur checken en ze kunnen al heel vroeg aan de deur staan.. dus mijn wekker gaat om 07:00 uur of zo.
Als ik een nacht doorhaal dan ben ik meteen weer uit mijn ritme en ga ik ruzie krijgen met diverse mensen. Al vind ik het wel vervelend om te moeten gaan pitten zonder dat ik precies weet waar ik aan toe ben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de nacht doorhalen dan
Vind zulk soort dingen wel altijd vreselijk irritant, zeker als ze zo'n bezorgvenster hebben van "tussen 08.00 en 18.00". Kom je op tijd je bed uit komen ze om 17.55, denk je nog even te blijven liggen staan ze stipt 08.00 voor de deur
Als ze er morgen niet voor 09.00 zijn gewoon geen koffie geven, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik een nacht doorhaal dan ben ik meteen weer uit mijn ritme en ga ik ruzie krijgen met diverse mensen. Al vind ik het wel vervelend om te moeten gaan pitten zonder dat ik precies weet waar ik aan toe ben.
Koffie krijgen ze toch niet, daar heb ik geen tijd voor. Druk zat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze er morgen niet voor 09.00 zijn gewoon geen koffie geven, dat zal ze leren
Je hebt al geluk dat ze het komen brengenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Koffie krijgen ze toch niet, daar heb ik geen tijd voor. Druk zat.
Ik bestel bijna alles online.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt al geluk dat ze het komen brengenIk had vorig jaar meubels gekocht die niet werden thuisbezorgd. Ja, je kreeg een busje mee en 1,5 uur de tijd om ze thuis te brengen. Van die 1,5 uur was ongeveer al 1 uur reistijd, dan is een half uur uitladen best kort
Ik ook, maar van een bank is het wel fijn om te weten hoe die zit lijkt me?quote:
Mjah, deze heeft goede reviews en anders kan hij altijd retour. Ik heb geen zin om 20.000 banken te testen en half het land door te moeten om tot een keuze te komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar van een bank is het wel fijn om te weten hoe die zit lijkt me?
Ik had mijn meubels destijds ook binnen een uurtje gekocht, waren ze daar ook een beetje verbaasd omquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, deze heeft goede reviews en anders kan hij altijd retour. Ik heb geen zin om 20.000 banken te testen en half het land door te moeten om tot een keuze te komen.
Ik ga, zeker in deze prijsklasse, niet al te moeilijk doen. Ik heb gewoon ff een bank nodig.. als het niets is gaat ie retour.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had mijn meubels destijds ook binnen een uurtje gekocht, waren ze daar ook een beetje verbaasd om
Maar wel lekker op tijd je bed ervoor uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga, zeker in deze prijsklasse, niet al te moeilijk doen. Ik heb gewoon ff een bank nodig.. als het niets is gaat ie retour.
Ik kan nu zien hoelaat; tussen 08:45 - 10:45 uur..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wel lekker op tijd je bed ervoor uit.
Trustenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan nu zien hoelaat; tussen 08:45 - 10:45 uur..
Dus ik ga pitten
Da's minder.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, krijg ik een SMS dat ze tussen 13:00 en 15:00 uur komen
Ik zie dit nu pas. Hij is mooi! En die radio is tof.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:55 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje gare foto en de spiegel staat er niet helemaal op
De radio is nep-retro trouwens.
Dankje. Die radio zag ik een keer op tv bij Toppop 3 en ik wilde hem hebben. Heb toen de redactie gemaild om te vragen welke radio dat was. Kreeg ook netjes antwoord, toen heb ik hem opgezocht en ergens besteld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Hij is mooi! En die radio is tof.
Wat een leuk verhaal, Cnor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje. Die radio zag ik een keer op tv bij Toppop 3 en ik wilde hem hebben. Heb toen de redactie gemaild om te vragen welke radio dat was. Kreeg ook netjes antwoord, toen heb ik hem opgezocht en ergens besteld.
Dat weet ik natuurlijk niet. Misschien maken jullie wel wat mee maar vertellen jullie het niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie wel hier?
9292 in de bookmarks.
Wat is er nou weer vies aan een Speedo of een maillot? Jij denkt aan latex pakjesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Laat maar corrie, trek je vriendje maar zijn latex pakje weer aan en ga lekker modderworstelen maar laat mij buiten die vieze dingen gek
Ik weet gewoon dat jij zo vies denkt cnorcnor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er nou weer vies aan een Speedo of een maillot? Jij denkt aan latex pakjes
Ik denk echt nooit aan latex man. Ja nu wel, jouw schuld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat jij zo vies denkt cnorcnor.
Latex is meer iets voor jongeren denk ik.quote:
Dat is geen speedo gek, dat is een grote onderbroekquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:53 schreef sp3c het volgende:
zonder speedo is het geen batman of robin natuurlijk
Je bent zelf gay.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:55 schreef Karina het volgende:
Die oude batman was trouwens echt gay:
[ afbeelding ]
Godverdomme dat is gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Man met twee penissen schrijft boek.
Klik dan op de bron.
Leuke ketting.quote:
Haha jeetje zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik las dat dus echt zoMoest ook even denken wat bedoelen ze nou.
das een mooie zinquote:bek houden sukkelkut met je klapanus
Hjb we hebben een topic.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:17 schreef Peunage het volgende:
Jeetje, die vrouw in het begin die het vervelend vind als mensen zeggen "draai je eens om"
Kijk uit voor het rodeblauwe gevaar!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Wow, tussen post #102 en 149 aan maar blauwen aan het woord. Met Njosnavelin als combobreaker.
Marianne reageert altijd op mijn kwalitatief uitstekende posts.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Wow, tussen post #102 en 149 aan maar blauwen aan het woord. Met Njosnavelin als combobreaker.
Het zou nu te makkelijk zijn om erop te wijzen dat je die zelden maakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne reageert altijd op mijn kwalitatief uitstekende posts.
Wat vind je van Jinek Henk?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou nu te makkelijk zijn om erop te wijzen dat je die zelden maakt.
Ik moest wel glimlachen om dat gemekker over "Bedankt Hans" in dat FB-topic over "het laatste jaar van FOK!"....
Ik mis hem wel een beetje hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hjb we hebben een topic.
TV / Met Jojanneke naar de hoeren, op tv
Met de ekte Adriaan als TS,.
Ik zit niet te kijken. Ben net pas thuis. Het begin heb ik nog meegekregen. Ik zag dat ze het decor iets hebben veranderd. Het ziet er nu wat minder gevangenis-achtig uit.quote:
Dat zijn toch de momenten waar ik het van moet hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou nu te makkelijk zijn om erop te wijzen dat je die zelden maakt.
Ik moest wel glimlachen om dat gemekker over "Bedankt Hans" in dat FB-topic over "het laatste jaar van FOK!"....
Dan moet hij ook gewoon weer hier posten. Met zijn kutleven en zijn sigaretten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij post de laatste tijd weer af en toe.
'Ik ga nu slapen met mijn kutleven en mijn kutkop'quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet hij ook gewoon weer hier posten. Met zijn kutleven en zijn sigaretten.
Ik verdenk je ervan dat je zulke posts uitprint en boven je bed hangt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn toch de momenten waar ik het van moet hebben.
Ik verdenk jou ook van het ophangen van mijn posts boven je bed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verdenk je ervan dat je zulke posts uitprint en boven je bed hangt.
Alles hangt al vol sinds 2009.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ook van het ophangen van mijn posts boven je bed.
Zoiets?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles hangt al vol sinds 2009.![]()
In 2010 ben ik daarom aan de woonkamer begonnen.
En heb je dan een verduisterend rolgordijntje hangen of nog meer hoog importante posts?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeOp dat plaatje zie je nog een raam.
De hoog-importante posts zijn het rolgordijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb je dan een verduisterend rolgordijntje hangen of nog meer hoog importante posts?
Jammer dat je geen gifjes met bouncende titties uit kan printenquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De hoog-importante posts zijn het rolgordijn.
3D-printer?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat je geen gifjes met bouncende titties uit kan printen
Kun je een bewegend object uitprinten?quote:
Oeh vet. Zou die als UI kunnen denk je ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:08 schreef LTVDK het volgende:
Zijn trouwens wel toffe 3D gifs
[ afbeelding ]
meer
Moet je eerst verkleinen gok ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh vet. Zou die als UI kunnen denk je ?
Ik ben van de UI AIVDquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Elf jij bent toch van de UI politie ?
OMGquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben van de UI AIVD
[ afbeelding ]
K ga het ff proberen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:17 schreef LTVDK het volgende:
Weet alleen niet of ie qua kb klein genoeg is voor Fok!
Hmmm hij is te groot. Kun je hem nog verkleinen ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:17 schreef LTVDK het volgende:
Weet alleen niet of ie qua kb klein genoeg is voor Fok!
Hmm, Tinypic converteert schijnbaar...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm hij is te groot. Kun je hem nog verkleinen ?
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Gruwelijk! Hij doet hetquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, Tinypic converteert schijnbaar...
Opnieuw:
[ afbeelding ]
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben van de UI AIVD
[ afbeelding ]
Nice! Die is meer voor de donkere momentenquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En mocht een kleurige UI nog teveel wennen voor je zijn
[ afbeelding ]
Zo isie wat lichterquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nice! Die is meer voor de donkere momenten
quote:
Nee juist meer. Iedereen moet hem zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:16 schreef Specularium het volgende:
Gaat Fatima met haar nieuwe UI ook minder slowchatten overal?
Ja die is scherper he. Meer 3dquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond de gekleurde versie toch mooier, Yasmin23
Groen is altijd beter. Maar ik ben sowieso een kleuren-persoon. Klinkt zweverig nu, ik snap het. Ik bedoel dat ik weinig heb met zwart, grijs en wit. Voor een auto vind ik dat bijvoorbeeld de saaiste kleuren die je kunt bedenken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die is scherper he. Meer 3d
Hij past ook beter bij de jouwe![]()
Zou je een groene auto willen hebben ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Groen is altijd beter. Maar ik ben sowieso een kleuren-persoon. Klinkt zweverig nu, ik snap het. Ik bedoel dat ik weinig heb met zwart, grijs en wit. Voor een auto vind ik dat bijvoorbeeld de saaiste kleuren die je kunt bedenken.
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou je een groene auto willen hebben ?
Steve McQueenquote:
Ja, absoluut. Ik heb een tijdje een lichtgroene auto gehad, maar zou nu best een wat donkerder kleur groen willen. Qua kleur (niet qua model) iets in deze richting:quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou je een groene auto willen hebben ?
Ik ook. Zo'n beetje de rottigste taak op heel FOK! nu. Ik herinner me de crash van een Turks vliegtuig vlakbij Schiphol, februari 2009....quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb medelijden met de NWS mods vandaag. Veel sterkte jongens.
Vertel nog eens over die loodzware tijd toen jij 2 dagen mod was.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Zo'n beetje de rottigste taak op heel FOK! nu. Ik herinner me de crash van een Turks vliegtuig vlakbij Schiphol, februari 2009....
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vertel nog eens over die loodzware tijd toen jij 2 dagen mod was.
Ja dat is ook een mooie kleur.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik heb een tijdje een lichtgroene auto gehad, maar zou nu best een wat donkerder kleur groen willen. Qua kleur (niet qua model) iets in deze richting:
[ afbeelding ]
Vergeet de Frontpage niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb medelijden met de NWS mods vandaag. Veel sterkte jongens.
Hangt erg van het model auto af. Jaren geleden mocht ik een nieuwe leaseauto uitzoeken. Dat werd toen een SEAT Leon. Daarbij was kanariegeel één van de kleuren die ik serieus heb overwogen. Uiteindelijk toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een mooie kleur.
Zou je geel doen ?
Hmm heb geen auto. Ook nooit gehad. Ligt echt aan het model. Bijvoorbeeld een MINI is weer supervet in Rood of Geel. Maar dat kan je niet van elke auto zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hangt erg van het model auto af. Jaren geleden mocht ik een nieuwe leaseauto uitzoeken. Dat werd toen een SEAT Leon. Daarbij was kanariegeel één van de kleuren die ik serieus heb overwogen. Uiteindelijk toch maar niet gedaan.
Momenteel zit ik vooral in de hoek van bruin, groen of donkerblauw. En jij?
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben Yasmin keihard aan het regelen jongens, ik zal jullie laten weten of ze aan de hoge verwachtingen kan voldoen.
Hee, ik was al met gif's aan het hosselen jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben Yasmin keihard aan het regelen jongens, ik zal jullie laten weten of ze aan de hoge verwachtingen kan voldoen.
Dat is wel zo ja. Gifs zijn wel nuttiger dan grapjes.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hee, ik was al met gif's aan het hosselen ja
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spek-ularium in de bocht als vrouwenversierder.
Kloptquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Gifs zijn wel nuttiger dan grapjes.
Dat Parijs topic wordt je echt helemaal gek van, vliegt alle kanten op met de (terecht) verwijderde posts, je kunt niet eens een bericht lezen of de pagina is al weer ergens andersquote:
Ik kan mij er iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat Parijs topic wordt je echt helemaal gek van, vliegt alle kanten op met de (terecht) verwijderde posts, je kunt niet eens een bericht lezen of de pagina is al weer ergens anders,
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat Parijs topic wordt je echt helemaal gek van
Sorry, word je nu boosquote:
Begrijpelijk, ik ga mezelf dan ook even 50 zweepslagen geven voor deze wanprestatiequote:
Liever SM dan op je donder van SpeculariuM.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik ga mezelf dan ook even 50 zweepslagen geven voor deze wanprestatie.
Oh niets heel ernstigs.quote:
Daar zit nooit iemand op te wachten natuurlijk maar daar kom je wel weer overheen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh niets heel ernstigs.
Financiële tegenvaller.
Ja, het is maar ¤25.000,-quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar zit nooit iemand op te wachten natuurlijk maar daar kom je wel weer overheen.
Wat?? Hoe komt dat?quote:
Lang verhaal.quote:
Het zit toevallig in mijn andere tas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dat heb ik ook niet elke dag op zak.
Zie je telefoon...maar niet te lang over nadenken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel echt een tegenvaller dan.. [ afbeelding ]
Uccie-aidquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Moeten we een benefietconcert organiseren Uccie?
We are from FOK! We're helping Uccie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie-aid
Dan moeten jullie wel met z'n allen zo'n slechte single uitbrengen zoals We are the world!!!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We are from FOK! We're helping Uccie.
She has it tough and she feels not so lucky.
We can make it better, by donate all we can
so people join and collect
all the money you can find
Lets make her a happy girl and let's be kind.
Nee, mijn illegale vogelhandelquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze eindelijk je wietkwekerij ontdekt Uccie?
Dit klinkt als een mailtje uit Nigeria.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is deze. Mijn geld gaat naar oude rocksterrenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uccie is mijn favoriete ukkie, die steun ik gewoon. Want wij zijn groot en zij is klein en dat is niet eerlijk!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is deze. Mijn geld gaat naar oude rocksterren
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uccie is mijn favoriete ukkie, die steun ik gewoon. Want wij zijn groot en zij is klein en dat is niet eerlijk!
Ik zou deze aanpak gebruikenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is deze. Mijn geld gaat naar oude rocksterren
Groene thee,quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik thee met de hele ruige naam "Gunpowder Green Tea", smaakt het lang niet zo ruig als gedacht
Had verwacht dat het door de toevoeging "Gunpowder" een explosieve smaak zou hebben... Ik blijf wel bij de muntquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Groene thee,!!!!!!!!!!!111
Dat drinkt Marianne ook, lekker met een komkommer erbij.
quote:
Van die verse muntthee, of is dat te GroenLinks?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had verwacht dat het door de toevoeging "Gunpowder" een explosieve smaak zou hebben... Ik blijf wel bij de munt
Toch drinkt specularium het elke dag.quote:
Nee, gewoon van die piramidedingenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die verse muntthee, of is dat te GroenLinks?
Verklaart gelijk een hoop...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toch drinkt specularium het elke dag.
Dat mag wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die verse muntthee, of is dat te GroenLinks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |