Nee, mijn illegale vogelhandelquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze eindelijk je wietkwekerij ontdekt Uccie?
Dit klinkt als een mailtje uit Nigeria.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We are from FOK! We're helping Uccie.
She has it tough and she feels not so lucky.
We can make it better, by donate all we can
so people join and collect
all the money you can find
Lets make her a happy girl and let's be kind.
Wat is deze. Mijn geld gaat naar oude rocksterrenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We are from FOK! We're helping Uccie.
She has it tough and she feels not so lucky.
We can make it better, by donate all we can
so people join and collect
all the money you can find
Lets make her a happy girl and let's be kind.
Uccie is mijn favoriete ukkie, die steun ik gewoon. Want wij zijn groot en zij is klein en dat is niet eerlijk!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is deze. Mijn geld gaat naar oude rocksterren
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uccie is mijn favoriete ukkie, die steun ik gewoon. Want wij zijn groot en zij is klein en dat is niet eerlijk!
Ik zou deze aanpak gebruikenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is deze. Mijn geld gaat naar oude rocksterren
Groene thee,quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik thee met de hele ruige naam "Gunpowder Green Tea", smaakt het lang niet zo ruig als gedacht
Had verwacht dat het door de toevoeging "Gunpowder" een explosieve smaak zou hebben... Ik blijf wel bij de muntquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Groene thee,!!!!!!!!!!!111
Dat drinkt Marianne ook, lekker met een komkommer erbij.
quote:
Van die verse muntthee, of is dat te GroenLinks?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had verwacht dat het door de toevoeging "Gunpowder" een explosieve smaak zou hebben... Ik blijf wel bij de munt
Toch drinkt specularium het elke dag.quote:
Nee, gewoon van die piramidedingenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die verse muntthee, of is dat te GroenLinks?
Verklaart gelijk een hoop...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toch drinkt specularium het elke dag.
Dat mag wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van die verse muntthee, of is dat te GroenLinks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |