Ik zal nog eens lief naar Uccie kijkenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:13 schreef Karina het volgende:
Volgens de reclame op dit topic moet Yoki singles van zijn eigen leeftijd gaan bekijken.
Hier gaat iets fout.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zal Uccie nog eens lief naar Uccie kijken
sp3c brengt altijd gezelligheid.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:17 schreef Karina het volgende:
Oh hij is er weer en er moeten meteen weer tetten komen.
Zie je, altijd lachen met sp3cquote:Op maandag 5 januari 2015 23:18 schreef sp3c het volgende:
nee ik voelde aan mijn water dat er tetters waren dus toen kwam ik
hihahohoho
Ok, dan wacht ik wel rustig op de mensen die het verkeerd lezen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef Karina het volgende:
Ik heb het zelf al gedaan. Bij gebrek aan hulp.
Opstaan bedoelde ik he. Context Yoki.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik wel rustig op de mensen die het verkeerd lezen.
Ja maar ik moet altijd lachen om die konttext, dat weet je toch.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Opstaan bedoelde ik he. Context Yoki.
Ja ik weet het. Ik moet ook eerst nadenken en dan pas typen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar ik moet altijd lachen om die konttext, dat weet je toch.
Fuck yes! Ik mag u wel!quote:Op maandag 5 januari 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik Gunther D tolereer op StuBruBONZAAAAAAAAAAAAAi
Je mag je zeggenquote:
Gebouwd in '87, maar ik heb nogal wat jaartjes in Belgische discotheken doorgebrachtquote:Op maandag 5 januari 2015 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is je bouwjaar want dit nummer maakt ook echt wel weer deel uit van mijn jeugd
Ik voel iets moois opbloeien.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is je bouwjaar want dit nummer maakt ook echt wel weer deel uit van mijn jeugd
Ah, ok.. ik ben uit '80.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebouwd in '87, maar ik heb nogal wat jaartjes in Belgische discotheken doorgebracht
Ben ik opeens een jonkiequote:
Ik ben meer van het discodansen he. En van het schuifelen natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, zonnebril op en vet vaag kan spacen
Klopt, ik luister ook genoeg muziek van ver voordat ik geboren wasquote:
De plaat die al een miljoenmiljard keer is geremixtquote:
I know, ik heb hem zelf ook meerdere malen gebruikt.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De plaat die al een miljoenmiljard keer is geremixtOrigineel blijft ie toch het lekkers, van die heerlijke acidhouse die op het einde toe steeds vager wordt
Jij produceert?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know, ik heb hem zelf ook meerdere malen gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |