Ze gaan mij zien rollenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met zulke stijlvolle guns en zo'n bazenjas moet je dus geen grappen maken. Geen grap. Shit is fokking dope.
Op en top klasse.
Ik heb vorige week nog een plaat gekochtquote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
En platenspeler dat is ook best leuk want ik had nog platen van vroeger.
Nee OK ik heb laatst de LP van Danny Vera gekocht dus je hebt gelijk, niet ouderwets, misschien zelfs wel heel modern!quote:Op maandag 5 januari 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een plaat gekochtDus zo ouderwetsch is dat nog niet
Lampetschalen enzo?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is geen vaas, dat is een schaal met een kan erop. Weet niet hoe dat heet.
De meeste platen die ik heb komen uit 2000+quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee OK ik heb laatst de LP van Danny Vera gekocht dus je hebt gelijk, niet ouderwets, misschien zelfs wel heel modern!
Die van mij uit de zeventiger/tachtiger jaren zoiets. Wel irritant dat je ze steeds meot omdraaien.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meeste platen die ik heb komen uit 2000+
Daarom heb ik ook 2 platenspelersquote:Op maandag 5 januari 2015 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij uit de zeventiger/tachtiger jaren zoiets. Wel irritant dat je ze steeds meot omdraaien.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef YokiKater het volgende:
Platen krassen op een Vestax PDX-2000... SID Style
En ruikt veel lekkerderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |