Geen zin/tijd meer?quote:
 )
)

Overgestapt op andere hobby's en alles verkocht. Deed aan draaien en mixen en beats maken maar dan vooral in de hiphop scene.Dat deed ik deels op de computer en deels op de tafels. Flightcase met 2 x Vestax PDX-2000 en Numark DXM-01 mixer met Studiomonitors heb ik toendertijd verkocht om een nieuwe computer te kopen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen zin/tijd meer?
(ik heb ook jarenlang geproducet, vandaar)

Ik word er vooral superhyper van.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:49 schreef sp3c het volgende:
ik moet een beetje huilen van al deze muziek

Ah, nicequote:Op maandag 5 januari 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Overgestapt op andere hobby's en alles verkocht. Deed aan draaien en mixen en beats maken maar dan vooral in de hiphop scene.Dat deed ik deels op de computer en deels op de tafels. Flightcase met 2 x Vestax PDX-2000 en Numark DXM-01 mixer met Studiomonitors heb ik toendertijd verkocht om een nieuwe computer te kopen.
 Ik hield me vooral bezig met de US Hardhouse/Jump/Makina, heb nog een goede 600 platen staan, alleen mijn TT's zijn een beetje brak. Wil nog steeds Technics SL1200's hebben, alleen worden die niet meer gemaakt las ik laatst
 Ik hield me vooral bezig met de US Hardhouse/Jump/Makina, heb nog een goede 600 platen staan, alleen mijn TT's zijn een beetje brak. Wil nog steeds Technics SL1200's hebben, alleen worden die niet meer gemaakt las ik laatst  . Draaien doe ik ook al jaren niet meer actief, maak af en toe nog wel een mixje, alleen dan op de computer.
. Draaien doe ik ook al jaren niet meer actief, maak af en toe nog wel een mixje, alleen dan op de computer.

Cool. Wat voor software gebruik je? Ik werkte toendertijd voornamelijjk met FruityLoops en Reason.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, niceIk hield me vooral bezig met de US Hardhouse/Jump/Makina, heb nog een goede 600 platen staan, alleen mijn TT's zijn een beetje brak. Wil nog steeds Technics SL1200's hebben, alleen worden die niet meer gemaakt las ik laatst :/. Draaien doe ik ook al jaren niet meer actief, maak af en toe nog wel een mixje, alleen dan op de computer.

Had anders ook niet verwacht dat jij nu met een uitgebreid DJ/Producer verhaal zou komenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:58 schreef Karina het volgende:
Dit is dus een soort Chinees voor mij he?

Fruityloops was ook mijn favorietquote:Op maandag 5 januari 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Cool. Wat voor software gebruik je? Ik werkte toendertijd voornamelijjk met FruityLoops en Reason.

.
. 

Dan wachten wij gewoon op de pics in onze dm's.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
Die gaan straks aan elkaars plaat draaien hoor.

Haha ja, of niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan wachten wij gewoon op de pics in onze dm's.

Ik ga er morgen eens goed naar luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fruityloops was ook mijn favoriet
Tegenwoordig heel omslachtig met Audition omdat ik Logic maar vervelend vind werken
Maar momenteel is het iets van 1 mix per jaar voor in de auto, tracklisting gaat ook echt alle kanten bij mij op.
http://www.mixcloud.com/LTVDK/
LET OP: niet voor gevoelige oortjes

Tracklisting zit erbij, kun je je alvast voorbereidenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga er morgen eens goed naar luisteren

Woest aantrekkelijk natuurlijk, ik zit niet voor niks op Fok!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe LTVDK eruit ziet

Ow ja sorry had ik moeten weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk natuurlijk, ik zit niet voor niks op Fok!
Weer vergeten vandaag, maar ik voel me sowieso dom als ik dat kijk dus beter maar niet kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk de slimste mens. Ik denk, ik zeg het gewoon even

Ik erger me vaak als ik dat programma kijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ja sorry had ik moeten weten natuurlijk.
[..]
Weer vergeten vandaag, maar ik voel me sowieso dom als ik dat kijk dus beter maar niet kijken
 Jack Spijkerman
 Jack Spijkerman  

Ik ergerde me helemaal kapot aan dat wijf dat niet normaal op haar stoel kon zitten. Gelukkig is die er nu even uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik erger me vaak als ik dat programma kijkJack Spijkerman

Ja, die was ook irritantquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ergerde me helemaal kapot aan dat wijf dat niet normaal op haar stoel kon zitten. Gelukkig is die er nu even uit.

Ik heb een kopje groene thee kokos. Ik denk, ik zeg het gewoon evenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk de slimste mens. Ik denk, ik zeg het gewoon even

Op een bank zou ik toch eerder gaan zitten dan staan, maar ieder zijn dingquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet straks ook naar mijn bedje omdat ze morgen al vroeg met een bank voor de deur kunnen staan.

HiHaHo, ik ben er helemaal niet blij mee want ik krijg pas veel te laat te horen wat het tijdsvenster van bezorging is.. dat kan ik pas om 01:30 uur checken en ze kunnen al heel vroeg aan de deur staan.. dus mijn wekker gaat om 07:00 uur of zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een bank zou ik toch eerder gaan zitten dan staan, maar ieder zijn ding

Gewoon de nacht doorhalen danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
HiHaHo, ik ben er helemaal niet blij mee want ik krijg pas veel te laat te horen wat het tijdsvenster van bezorging is.. dat kan ik pas om 01:30 uur checken en ze kunnen al heel vroeg aan de deur staan.. dus mijn wekker gaat om 07:00 uur of zo.

Als ik een nacht doorhaal dan ben ik meteen weer uit mijn ritme en ga ik ruzie krijgen met diverse mensen. Al vind ik het wel vervelend om te moeten gaan pitten zonder dat ik precies weet waar ik aan toe ben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de nacht doorhalen dan
Vind zulk soort dingen wel altijd vreselijk irritant, zeker als ze zo'n bezorgvenster hebben van "tussen 08.00 en 18.00". Kom je op tijd je bed uit komen ze om 17.55, denk je nog even te blijven liggen staan ze stipt 08.00 voor de deur

Als ze er morgen niet voor 09.00 zijn gewoon geen koffie geven, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik een nacht doorhaal dan ben ik meteen weer uit mijn ritme en ga ik ruzie krijgen met diverse mensen. Al vind ik het wel vervelend om te moeten gaan pitten zonder dat ik precies weet waar ik aan toe ben.

Koffie krijgen ze toch niet, daar heb ik geen tijd voor. Druk zat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze er morgen niet voor 09.00 zijn gewoon geen koffie geven, dat zal ze leren

Je hebt al geluk dat ze het komen brengenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Koffie krijgen ze toch niet, daar heb ik geen tijd voor. Druk zat.
 Ik had vorig jaar meubels gekocht die niet werden thuisbezorgd. Ja, je kreeg een busje mee en 1,5 uur de tijd om ze thuis te brengen. Van die 1,5 uur was ongeveer al 1 uur reistijd, dan is een half uur uitladen best kort
 Ik had vorig jaar meubels gekocht die niet werden thuisbezorgd. Ja, je kreeg een busje mee en 1,5 uur de tijd om ze thuis te brengen. Van die 1,5 uur was ongeveer al 1 uur reistijd, dan is een half uur uitladen best kort  

Ik bestel bijna alles online.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt al geluk dat ze het komen brengenIk had vorig jaar meubels gekocht die niet werden thuisbezorgd. Ja, je kreeg een busje mee en 1,5 uur de tijd om ze thuis te brengen. Van die 1,5 uur was ongeveer al 1 uur reistijd, dan is een half uur uitladen best kort

Ik ook, maar van een bank is het wel fijn om te weten hoe die zit lijkt me?quote:

Mjah, deze heeft goede reviews en anders kan hij altijd retour. Ik heb geen zin om 20.000 banken te testen en half het land door te moeten om tot een keuze te komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar van een bank is het wel fijn om te weten hoe die zit lijkt me?

Ik had mijn meubels destijds ook binnen een uurtje gekocht, waren ze daar ook een beetje verbaasd omquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, deze heeft goede reviews en anders kan hij altijd retour. Ik heb geen zin om 20.000 banken te testen en half het land door te moeten om tot een keuze te komen.

Ik ga, zeker in deze prijsklasse, niet al te moeilijk doen. Ik heb gewoon ff een bank nodig.. als het niets is gaat ie retour.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had mijn meubels destijds ook binnen een uurtje gekocht, waren ze daar ook een beetje verbaasd om

Maar wel lekker op tijd je bed ervoor uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga, zeker in deze prijsklasse, niet al te moeilijk doen. Ik heb gewoon ff een bank nodig.. als het niets is gaat ie retour.
 .
.

Ik kan nu zien hoelaat; tussen 08:45 - 10:45 uur..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wel lekker op tijd je bed ervoor uit.

Trustenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan nu zien hoelaat; tussen 08:45 - 10:45 uur..
Dus ik ga pitten

Da's minder.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, krijg ik een SMS dat ze tussen 13:00 en 15:00 uur komen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |