SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, best wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aww voel je je nog steeds zo belabberd?
Je vraagt niet eens naar mn kapsel
echt goed begin van 2015, high five!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Awh sorry. Ik doe niks aan mijn haren behalve het laten bijknippen dus ik ging er automatisch vanuit dat je ook alleen de puntjes heb bijgewerkt.![]()
Maar tell me, wat heb je laten doen?
Wow piccssss.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt goed begin van 2015, high five!
Ik heb het kortttt gekniptkwam iets over de hekft van mn rug en nu net iver mn schouders
![]()
Korte pittige chapsel.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het kortttt gekniptkwam iets over de hekft van mn rug en nu net iver mn schouders
![]()
what did you doquote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Kinderen zijn een enorme verantwoordelijkheidquote:Op maandag 5 januari 2015 14:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals Erdo abi heeft gezegd dienen wij ons voort te planten opdat we niet verdrongen worden door de koerden.
Boeeeh booeeeeh.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Wat mijn vader zou zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vet stoer naar bouwmarkt. Alle shit gehaald: afplaktape, emmer, bakje, rollers, houders, afdekfolie, handschoenen, stanleymes, kwasten.
Mn pa:wat is dit. Breng alles terug. Ga nooit meer zomaar iets doen zonder met je vader te overleggen.
Ik:![]()
#moetTtochKwijt
ik heb korterquote:Op maandag 5 januari 2015 16:08 schreef Landysh het volgende:
Korter, mannen. Niet perse kort.Het is nog steeds tot over haar schouders.
[ afbeelding ]
Zij heeft haar haren ook tot net over haar schouders. Zo lelijk, echt een manwijf.
Hoe korter?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haters gaan haten.
[..]
ik heb korterhet is ook meteen megadik geworden
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wacht ik stuur je op whatsapp wel dan oeffff jij
Niet verven. Yapmaquote:Op maandag 5 januari 2015 16:34 schreef Landysh het volgende:
Dit heb ik al zo'n 93489343 keer gezegd hiero maar ik wil zoo graag mijn haren laten verven of zo maar ik durf niet.![]()
![]()
Sowieso gaat er bij mij binnenkort ook een heel stuk vanaf.Is echt te lang nu. Lijk net een cingene.
Maar ik wil zooo graag. Kijk, dit zijn mijn haren:quote:Op maandag 5 januari 2015 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet verven. Yapma![]()
Kb, weer beledigd?amma alingan ha bu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja mooi he, al zeg ik het zelf.Maar het blijft zelden zo goed zitten als op de foto en daarom gaat er binnenkort een flink stuk vanaf. Ook wil ik deze kleur (mijn haarkleur is zwart irl, maar lijkt bruin op foto's als er binnen licht op schijnt), zou mij dat staan? Ik weet het echt niet man. Ik twijfel al 10 jaar.
!!!
[ Bericht 3% gewijzigd door Landysh op 05-01-2015 16:48:11 ]
wat voor adviesss vraag aan stimorol die weet alles beterquote:
oh gaan we weer op die tourquote:Op maandag 5 januari 2015 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet verven. Yapma![]()
Kb, weer beledigd?amma alingan ha bu
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar ik wil zooo graag. Kijk, dit zijn mijn haren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja mooi he, al zeg ik het zelf.Maar het blijft zelden zo goed zitten als op de foto en daarom gaat er binnenkort een flink stuk vanaf. Ook wil ik deze kleur (mijn haarkleur is zwart irl, maar lijkt bruin op foto's als er binnen licht op schijnt), zou mij dat staan? Ik weet het echt niet man. Ik twijfel al 10 jaar.
!!!
![]()
Ben jij degene die thuis altijd harder moest werken en nu erkenning zoekt? Ik snap niet wrm jij altijd zo nazli bent. Zo Hollands ook met die steken onder waterquote:Op maandag 5 januari 2015 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor adviesss vraag aan stimorol die weet alles beter
[..]
oh gaan we weer op die tour
Verven is erg slecht voor je haar. Je hebt donker haar en moet redelijk agressieve shit gebruiken wil het lichter worden. Zwart is a bitch op dat gebied.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niye ama? Er moet toch wel een kleur zijn die mij wel staat? Ik wil zoo graag iets anders.
Nee? Ik zoek nergens erkenning? Ik meldde alleen dat ik mn haar geknipt heb. Heb je me een foto zien plaatsen hier van mn nieuwe kapsel? Nou dan.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij degene die thuis altijd harder moest werken en nu erkenning zoekt? Ik snap niet wrm jij altijd zo nazli bent. Zo Hollands ook met die steken onder waterWees maar gewoon straight forward.
Als ik hier op reageer loop je weg.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee? Ik zoek nergens erkenning? Ik meldde alleen dat ik mn haar geknipt heb. Heb je me een foto zien plaatsen hier van mn nieuwe kapsel? Nou dan.
Wat is nazli? Steken onder water valt ook mee, volgens mij heb jij daar zelf een handje van. Ben dit topic ook zat met dat constante gezeik hier de hele tijd.
Duurrrrrrr... eigk hou je het om de 8 weken bij x 30 eur minimaal.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijkt me toch irritant om steeds bij te houden i.v.m. uitgroei? Tenzij je dat oké vindt of dat de tint dicht bij je eigen haarkleur ligt natuurlijk.
Maar verder gurl business, dus ik bemoei niet.
Het gaat er om dat ik een keer iets anders heb. Gewoon paar weken en daarna weer zwart verven ipv uitgroei bijhouden.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijkt me toch irritant om steeds bij te houden i.v.m. uitgroei? Tenzij je dat oké vindt of dat de tint dicht bij je eigen haarkleur ligt natuurlijk waardoor het nauwelijks opvalt.
Maar verder gurl business, dus ik bemoei niet.
Je moet dan ontkleuren..quote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ik een keer iets anders heb. Gewoon paar weken en daarna weer zwart verven ipv uitgroei bijhouden.
I knoww. Maar mijn haren groeien zo snel als gras. Al zijn mijn haren dadelijk verneukt, binnen een jaar is het toch weer goed.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef mrstylo het volgende:
Weer foto van Borte gemist
Maar doe blond
quote:
Blonde haren zijn prachtigquote:
Wat voor kleur zijn je wenkies?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
I knoww. Maar mijn haren groeien zo snel als gras. Al zijn mijn haren dadelijk verneukt, binnen een jaar is het toch weer goed.
Zo heb ik er niet over nagedacht, stom.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ik een keer iets anders heb. Gewoon paar weken en daarna weer zwart verven ipv uitgroei bijhouden.
Ik vind blond raar. Het is romig zeg maar. Ook als hun haar nat is.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blonde haren zijn prachtig
Maar doe dan kastanjekleur(ik heb iets met kastanje denk ik)
all i needed tenxquote:Op maandag 5 januari 2015 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo heb ik er niet over nagedacht, stom.Çok heves ettiysen zou je er dan idd voor kunnen gaan; yolo toch... Al denk ik dat jouw haarkleur jou goed staat, voor zover ik kan beoordelen hier.
Owwww dan doe je 1 of 2 tinten lichter? Hoef je ook niet je haar te verkrachten met ontkleuren?quote:
Ja, dacht sowieso aan iets lichter, geen drastische verandering.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Owwww dan doe je 1 of 2 tinten lichter? Hoef je ook niet je haar te verkrachten met ontkleuren?
Heb trouwens ook mn wenkies geverfd toen ik voor lichter ging. Stond beter.
Ik zie het toch anders. Kan soms echt sexy zijn. Helemaal als het donkerblond is.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind blond raar. Het is romig zeg maar. Ook als hun haar nat is.
Is ook zo.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:15 schreef Landysh het volgende:
Blond haar heeft vaak van nature highlights, wat ik heel mooi vind. Verder snap ik de blond/bruin liefde/haat niet zo. Bij de ene staat blond mooier, bij de andere bruin.
http://instagram.com/p/v8QgJgwQyB/quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
Oke.
Ik ga trippen in enkele seconden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]Geloof er geen reet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
[ afbeelding ]Kan hoor, mbv cosmetische chirurgie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan zou haar nek rimpelig moeten zijn.
Ik vond je haarkleur gewoon goed. Geen idee, welke andere bij je zou passenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:15 schreef Landysh het volgende:
Blond haar heeft vaak van nature highlights, wat ik heel mooi vind. Verder snap ik de blond/bruin liefde/haat niet zo. Bij de ene staat blond mooier, bij de andere bruin.
[ afbeelding ]60? Zou echt nog wel raken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je chapsel.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aww voel je je nog steeds zo belabberd?
Je vraagt niet eens naar mn kapsel
Met alle plastische chirurgie die zij waarschijnlijk heeft ondergaan kan ik me niet voorstellen dat ze haar tieten niet heeft laten bewerken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet waarom, maar ik lag in een deuk na het lezen van deze review.quote:beoordeeld op 10-Nov-2014
dit is echt veel te durr lik me kont ofzo
Die andere reacties ookquote:Op maandag 5 januari 2015 19:39 schreef Deuce92 het volgende:
http://www.zalando.nl/gan(...)f-ga322h00b-n11.html
[..]
Weet niet waarom, maar ik lag in een deuk na het lezen van deze review.
Mark Rutte.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die andere reacties ook
mooie jas voor een scherpe prijs
Mark Rutte beoordeeld op 3-Dec-2014
Fijne jas, zit lekker en sluit overal goed. begint wel al een beetje te rafelen aan de binnenkant maarja wat verwacht je ook voor zon prijs
quote:Ja belachelijke kwaliteit voor een jas als dit. Toen hij net binnen was viel hij al uit elkaar en begon hij te schreeuwen dat hij eigenlijk veel goedkoper is dan de prijs waarvoor hij verkocht word op Zalando.
Toen heb ik hem maar aan een museum gedoneerd in polen
quote:leuk jasje, de kwaliteit is niet helemaal top maar dat kan je verwachten voor zo'n goedkope prijs.
30 klanten vonden deze klantenbeoordeling hulpzaam
bahhhh dat is zo vies he. Die geur.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:36 schreef Crip het volgende:
net voor de eerste keer henna gedaan bij mezelf
Hoe gaat het met je kamergenoot? Nog nieuws?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
burcu esmersoy is nice... ik volg haar op insta
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom vind ik die chapsalons so lekker. Zo overpriced, en ongezond, maar zo lekker.
#BorteStruggles
¤1,50 bezorgkosten, ¤1,00 voor het gebruik van iDeal. ¤2,50 extra op een bedrag van ¤8,00. Wat ik al niet over heb voor wat gemak...
#FirstWorldProblems
Bij de mac ben ik bijna net zoveel kwijt, en moet ik het zelf gaan halen, en ik vind het minder lekker.quote:
Ik ben een beetje fastfoodbeu geloof ik (behalve mac, maar daarvoor moet ik fietsen). Ik ga zo groenten en aardappelen roosteren in de oven.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij de mac ben ik bijna net zoveel kwijt, en moet ik het zelf gaan halen, en ik vind het minder lekker.
Als ik het zelf ga halen kan ik net zo goed naar de chapsalonzaak gaan en ¤2,50 besparen.
Maar ik ben te lui.
deze is geurloosquote:Op maandag 5 januari 2015 21:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
bahhhh dat is zo vies he. Die geur.
Ben je wel laat mee danquote:Op maandag 5 januari 2015 21:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga zo groenten en aardappelen roosteren in de oven.
No man. Ze is nog steeds bezet. Volgens mij is ze knettergek. Bijna dagelijks ruzie met haar vriend en dat gescheld en geschreeuw...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kamergenoot? Nog nieuws?
neee, heb vandaag een schotel gehad meteen spijt. was misselijkquote:Op maandag 5 januari 2015 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Crip, kom een chapsalon bij me eten, kunnen we de bezorg- en iDealkosten delen.
Alsof iedereen hetzelfde ritme aanhoudt.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Ben je wel laat mee danHet is niet zo gezond om zo laat te eten.
Wat voor een schotel?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
neee, heb vandaag een schotel gehad meteen spijt. was misselijk
Weet je, dat is eigenlijk onzin. Tijd en eten hebben niks met elkaar te maken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Ben je wel laat mee danHet is niet zo gezond om zo laat te eten.
Echt hè. Eten is tijdloos.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet je, dat is eigenlijk onzin. Tijd en eten hebben niks met elkaar te maken.
Wel, je maag heeft tijd nodig om het te verteren. Als je je avondmaal eet en daarna twee/drie later gaat slapen is dat uitermate ongezond.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet je, dat is eigenlijk onzin. Tijd en eten hebben niks met elkaar te maken.
Wat dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alsof iedereen hetzelfde ritme aanhoudt.Weet jij veel hoe laat het is voor mij.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
No man. Ze is nog steeds bezet. Volgens mij is ze knettergek. Bijna dagelijks ruzie met haar vriend en dat gescheld en geschreeuw...Echt een stel tokkies
Hoi bbyquote:
Spiegel gewoon.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef xminator het volgende:
Waar zien jullie jezelf over vijf jaar?
Thuis op de bank. Alleen. Fokkend.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef xminator het volgende:
Jij?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef xminator het volgende:
InsAllah.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thuis op de bank. Alleen. Fokkend.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef xminator het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:32 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1170888746291647&permPage=1![]()
![]()
Enige serieuze antwoord hier.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thuis op de bank. Alleen. Fokkend.
Ik vroeg niet over je huidige situatie.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Eh, waarom denk je dat de mijne niet serieus is? Don't judge mijn voorkeuren...
Zoals nuquote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef xminator het volgende:
Maar jij was toch al kaal.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zoals numaar dan met wit haar
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vroeg niet over je huidige situatie..
Hij bedoelt ook daar boven, viezerik.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij bedoelt ook daar boven, viezerik.
Hahahah whutquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:30 schreef Landysh het volgende:
Russische roulette-seks nieuwste hype
Hey Weissman, iets voor jou dit?
Limburg loopt met sommige dingen wel voorquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoeveel potjes seksroulette heb jij al gewonnen dan?
jwzquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Limburg loopt met sommige dingen wel voor
Hebben jullie al een Hoverboard?quote:
Schaam je diepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schaam je diepDat is Noord-Limburg hè. In Zuid-Limburg hebben we die al jaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hello. Ik vroeg je vorige x iets over dna testen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:33 schreef Landysh het volgende:
Hey TM, jij hebt net als ik een extreem verhoogde risico op leukemie.
Klopt, maar vergeleken met het risico op een paar andere vormen van kanker valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:33 schreef Landysh het volgende:
Hey TM, jij hebt net als ik een extreem verhoogde risico op leukemie.
Omdat de afhandeling ervan niet zo snel gaat als in die landen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:18 schreef zarGon het volgende:
Waarom is de Turkse paspoort zo duur? O.a. vergeleken met Nederland...
Duitse paspoort (10 jaar): 59 euro.
Belgische paspoort (7 jaar): 65 euro.
Nederlandse paspoort (10 jaar): 67,11 euro.
Turkse paspoort (10 jaar): 217 euro.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat de afhandeling ervan niet zo snel gaat als in die landen?
Je hebt Kemal nog om de formulier te bekijken, Fadime om naar Mahmut te lopen om dat formulier te laten ondertekenen. Dan nog al die mensen die er een kruisje op moeten zetten.
Of omdat ze niet willen dat je een paspoort krijgt?
Of omdat ze je zien als Yavus de bankier, betaal maar?
Dat zie je toch staan in een van de opties?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:21 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Is gewoon geldklopperij, niks meer of minder
zG.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
"WOMEN'S PLUS" neemt twee keer zoveel ruimte in..
Nog de beste wensen allen.... (quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dat had ik na 2 x kijken ook al door. Maar beetje gavur humor
Sowieso labiele vrouwenquote:
Ja die tata humorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dat had ik na 2 x kijken ook al door. Maar beetje gavur humor
Nope. Juist heel hoog. Verwar je het niet met een andere ziekte?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeleken met het risico op een paar andere vormen van kanker valt het nog wel mee.
Maar ik zie dat leukemie bij jou juist onder 'typical risk' staat?
Wat dan? Die healt resultaten krijg je sowieso niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hello. Ik vroeg je vorige x iets over dna testen.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nope. Juist heel hoog. Verwar je het niet met een andere ziekte?
[..]
Wat dan? Die healt resultaten krijg je sowieso niet meer.En check dna topic, daar staat alles wel een beetje uitgelegd.
quote:Approval also could carry restrictions, especially on diseases such as Alzheimer’s or breast cancer that may upset or confuse people. It’s possible the FDA might require such tests to go through a doctor or genetic counselor first.
Gewoon geen Turkse paspoort nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:18 schreef zarGon het volgende:
Waarom is de Turkse paspoort zo duur? O.a. vergeleken met Nederland...
Duitse paspoort (10 jaar): 59 euro.
Belgische paspoort (7 jaar): 65 euro.
Nederlandse paspoort (10 jaar): 67,11 euro.
Turkse paspoort (10 jaar): 217 euro.
Misschien liggen ze nog in de oud-papier tas en zijn ze dus nog te reddenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef Landysh het volgende:
Fcking hell ey. Koop je twee tijdschriften van 6 euro per stuk, leg je ze thuis in de kast gooit je vader ze weg zonder te kijken wat het is.![]()
Maar de reclamefolders opruimen ho maar.
Al gekeken. Maar nope.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Misschien liggen ze nog in de oud-papier tas en zijn ze dus nog te redden
Dit krijg ik bij mijn health risks te zien...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nope. Juist heel hoog. Verwar je het niet met een andere ziekte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit bij jouw health risks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij staat het onder 'elevated risk' (zoals je aan het rode pijltje kunt zien) en bij jou onder 'typical risk'. Er staan verder geen percentages bij omdat de confidence van die artikelen kennelijk niet genoeg is.
Kan ook zonder Turks paspoort bradaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Toerisme in het buitenland ontmoedigen, ga maar gewoon in Turkije op vakantie en daar je centen spenderen.
Als Turk? Oh met een ID vast ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kan ook zonder Turks paspoort brada
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit krijg ik bij mijn health risks te zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit bij jouw health risks...Huh wat is dit. Die wat ik bedoel staat niet onder leukemie maar onder een lange medische naam die ik eerst moest googlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij staat het onder 'elevated risk' (zoals je aan het rode pijltje kunt zien) en bij jou onder 'typical risk'. Er staan verder geen percentages bij omdat de confidence van die artikelen kennelijk niet genoeg is.
Leukemie is natuurlijk ook een medische benaming maar wacht, ga het opzoeken.
[ Bericht 6% gewijzigd door Landysh op 06-01-2015 14:16:52 ]
Welke bedoel je dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh wat is dit. Die wat ik bedoel staat niet onder leukemie maar onder een lange medische naam die ik eerst moest googlen.
Ik heb dus een verhoogde risico op de bitch der bitches op het gebied van leukemie. Dus wat leukemie veroorzaakt maar ook meer.quote:Myeloproliferative Neoplasms
Myeloproliferative neoplasms (MPN) are rare blood disorders that result from excessive production of “myeloid” blood cells in the bone marrow. MPNs come in different forms and include essential thrombocythemia (ET), polycythemia vera (PV), myelofibrosis (MF), and chronic myelogenous leukemia (CML) among others. Most types of MPN are cancerous and all forms are rare, with each affecting fewer than 100,000 Americans. Many people with MPN have an acquired mutation in the JAK2 gene called V617F that is often used as a diagnostic marker for the disease.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Aha, ik wist niet dat dat ook een veroorzaker van leukemie was. Daar heb ik inderdaad ook een verhoogd risico op. Boks!
Als Turk zijnde, zonder visumquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als Turk? Oh met een ID vast ja.
Hmm ja geen idee dan wbt die hoge prijs voor een paspoort.
Voorrijkosten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef Landysh het volgende:
lol een sushi restaurant hier hanteert 20 euro bezorgkosten voor 5 min autorijden.
En dan heb je ipv een authentieke Japanner vast een illegale Chinees aan de deur, dan is dat het niet waardquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef Landysh het volgende:
lol een sushi restaurant hier hanteert 20 euro bezorgkosten voor 5 min autorijden.
Huehe dat sowieso. En ik was sowieso niet van plan om te bestellen, maar ik vond het wel apart.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan heb je ipv een authentieke Japanner vast een illegale Chinees aan de deur, dan is dat het niet waard
Ik vind sushi niet lekker genoeg om er te veel van te kunnen eten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet ook in die 'sushi mood' zitten, maar ik eet dan altijd te veel (voor mijn doen) waardoor ik het voor een paar maanden daarna ook niet meer kan aanzien.
Ja, ook mijn fav. Maar ik heb bij sushi niet van 'oooh zooo lekker' ook al heb ik er weleens echt zin in.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:20 schreef Che_ het volgende:
Je hebt paar soorten sushi toch. Die gefrituurde garnalen enzo zijn lekker
Hier kan ik echt van dromen bv. En ja, is al de 394839 keer dat ik deze foto quote/post maar qft enzo. Dat brood is ook versgebakken in hun steenoven.quote:
Mensen vinden Limburg al te ver, laat staan verder.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Alweer die foto!![]()
![]()
Organiseer even een meet daar dan; ich bin dabei.
Ik. Cheviche en grav lax (met heeel veel citroen en zout) vind ik heel lekker.quote:
Cheeseburgerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, ook mijn fav. Maar ik heb bij sushi niet van 'oooh zooo lekker' ook al heb ik er weleens echt zin in.
Alleen goed gegrild vlees en vers gebakken brooddingen kunnen mij echt superrrrr enthousiast maken. En als het ook nog eens samen is ... pure bliss.![]()
Dit is lekker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Tantuni staat bij mij hoog op het lijstje. Met van die kleine, dunne groene pepers ernaast.
Ik vind dat niks. Dat vlees heeft ook geen smaak niks. Mac, bk.. allemaal troepquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja en de Big Tasty van de Mac vind ik heeeeeeeel lekker.
Ik vind het wel lekker, maar echt max 1x per twee maanden. Maar dan heb ik ook echt alleen zin in vieze troep.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind dat niks. Dat vlees heeft ook geen smaak niks. Mac, bk.. allemaal troep
Ja dit. Geen Michelin gedoe, met één doperwt in raar saus op het midden van je bord.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, ook mijn fav. Maar ik heb bij sushi niet van 'oooh zooo lekker' ook al heb ik er weleens echt zin in.
Alleen goed gegrild vlees en vers gebakken brooddingen kunnen mij echt superrrrr enthousiast maken. En als het ook nog eens samen is ... pure bliss.![]()
[..]
Hier kan ik echt van dromen bv. En ja, is al de 394839 keer dat ik deze foto quote/post maar qft enzo. Dat brood is ook versgebakken in hun steenoven.
Heb je in NY trouwens nog ergens goede hamburgers kunnen eten (buiten McDonald's/Burger King om)?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja en de Big Tasty van de Mac vind ik heeeeeeeel lekker.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dit. Geen Michelin gedoe, met één doperwt in raar saus op het midden van je bord.
lekkere khorma's met naan, masala's, curry's. OMNOMNOM.
Het is kunst... abstracte kunst...quote:
Maar ga jij je dan niet vervelen na een tijdje? Ik weet niet. Lijkt me echt kut na een tijdje.quote:
Nee wel bij een leuke manquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok dat mag. Per wanneer wil je beginnen?
Niet als je niet van de buitenwereld houd. Als ik me laptop heb ben ik blij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ga jij je dan niet vervelen na een tijdje? Ik weet niet. Lijkt me echt kut na een tijdje.
Geloof ik niet. Helemaal als je straks geen studie/werk ernaast hebt. Je hebt dan zo weinig echt sociale contacten, dat je bijna gek gaat worden. Alleen weet je dat nu nog niet zo goed, omdat je nooit een hele lange periode dat niet hebt gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:29 schreef Crip het volgende:
Niet als je niet van de buitenwereld houd. Als ik me laptop heb ben ik blij.
Heb je wel mijn dickfoto's verwijderd?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
Mijn moeder heeft skype ondekt. Ze zit nu zo vaak met mijn phone in de weer.
Kijk hem praten over mijn levenservaringenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Helemaal als je straks geen studie/werk ernaast hebt. Je hebt dan zo weinig echt sociale contacten, dat je bijna gek gaat worden. Alleen weet je dat nu nog niet zo goed, omdat je nooit een hele lange periode dat niet hebt gehad
Moet eerst mijn eigen naaktfotos eens verwijderenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Helemaal als je straks geen studie/werk ernaast hebt. Je hebt dan zo weinig echt sociale contacten, dat je bijna gek gaat worden. Alleen weet je dat nu nog niet zo goed, omdat je nooit een hele lange periode dat niet hebt gehad
[..]
Heb je wel mijn dickfoto's verwijderd?
Internetpsycholoogquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk hem praten over mijn levenservaringen
Zal ik ze voor je bewaren?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet eerst mijn eigen naaktfotos eens verwijderen
Kut Googlequote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je het eerst goed leert schrijven inshallah
Sodeknetter. Bij de gedachte alleen al alles volgespoten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet eerst mijn eigen naaktfotos eens verwijderen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sodeknetter. Bij de gedachte alleen al alles volgespoten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow wacht dit is niet S&G.![]()
xoxoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sodeknetter. Bij de gedachte alleen al alles volgespoten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow wacht dit is niet S&G.![]()
BK houd ik sowieso niet van maar heb je de Big Tasty weleens gehad? Is heel anders dan al die andere hamburgers. Smaakt ook heel erg naar kebab imo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind dat niks. Dat vlees heeft ook geen smaak niks. Mac, bk.. allemaal troep
Nope, sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je in NY trouwens nog ergens goede hamburgers kunnen eten (buiten McDonald's/Burger King om)?
Ja, vroeger. Dat zijn allemaal smaakversterkers etc. voor die bbq taste.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
BK houd ik sowieso niet van maar heb je de Big Tasty weleens gehad? Is heel anders dan al die andere hamburgers. Smaakt ook heel erg naar kebab imo.
Het enige speciale aan de Big Tasty is volgens mij de saus. En wellicht de bacon, maar die eet jij niet, toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
BK houd ik sowieso niet van maar heb je de Big Tasty weleens gehad? Is heel anders dan al die andere hamburgers. Smaakt ook heel erg naar kebab imo.
[..]
Nope, sorry.
Ik ook soms een Franse frites.quote:
yezquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een nichtje dat ik begin te haten.
Is dit herkenbaar?
Waarom?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een nichtje dat ik begin te haten.
Is dit herkenbaar?
Wowow.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Nog nooit Big Tasty op. De Quarter Pounder is mijn favoriet.
Ha! Mijn burgers zijn beterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wowow.
De big tasty is de enige burger waarvoor ik naar de mac ga.
Ik begrijp niet zo goed wrm ik haar begin te haten. Ja, ze ergert mij want ze komt alleen naar mij als ze mij nodig heeft/verveelt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb genoeg nichten/nichtjes waar ik niks mee heb/niet echt mag, maar ik zie ze te weinig (wonen in TR) en heb te weinig met ze om ze te kunnen haten. Ik heb wel een tijdje bij mijn zusje gehad dat ik haar begon te haten, maar zij was echt pushing my buttons falan yani. Heb haar toen even laten weten dat ik haar gedrag zat was en nu gaat het weer beter.
Is menselijk toch. Zal wel weer weg gaan na een tijdjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wrm ik haar begin te haten. Ja, ze ergert mij want ze komt alleen naar mij als ze mij nodig heeft/verveelt.
Mn jongere nichtje is een fessat. Als je dat zo zegt, die wil ik niet meer spreken ama nedense haat ik haar niet. Voel daar niets bij.
Weet niet yani.
Dan negeer je haar gewoon? Daarvoor ga je toch geen mensen haten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wrm ik haar begin te haten. Ja, ze ergert mij want ze komt alleen naar mij als ze mij nodig heeft/verveelt.
Mn jongere nichtje is een fessat. Als je dat zo zegt, die wil ik niet meer spreken ama nedense haat ik haar niet. Voel daar niets bij.
Weet niet yani.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef Landysh het volgende:
Oh LOL TM, ik ben echt vergeetachtig sorry. Maar ik heb zeker twee keer bij de shake shack gegeten. Wel goede burgers.
[ afbeelding ]
Owww nog zat dingen, hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dan negeer je haar gewoon? Daarvoor ga je toch geen mensen haten.
neuhquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook nooit iets anders gegeten in Marokko?
Jij ergert je aan heel veel dingen he?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet niet yani.
Oh oke. Maar 'haat' is wel sterk though, echt dat je haar wilt slaan enzo. Tenminste zo gebruik ik het.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Owww nog zat dingen, hoorNiet alleen dit ergerde mij.
Gezien ik van andere 2 bevestigd krijgt dat dit normaal is beschouw ik het maar zo.
Zal er wel even uit mn insta trappen. Dat zal helpen 😂
Oh nee. Ze ergert mij dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh oke. Maar 'haat' is wel sterk though, echt dat je haar wilt slaan enzo. Tenminste zo gebruik ik het.
Ja. En in Syrie en Irak elke dag.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:11 schreef xaban06 het volgende:
Ulan serefsiz picler, aanslag in Istanbul
Ja, ish normaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh nee. Ze ergert mij dan.
Che_, ben ongesteld. Laat me ajb klagen. Voel me belabberd
Is iedereen in dit topic tegelijk ongesteld?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh nee. Ze ergert mij dan.
Che_, ben ongesteld. Laat me ajb klagen. Voel me belabberd
Crippie wordt ajb weer moslim ik vind de nieuwe crip engquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
als ik crime series kijk krijg ik neigingen om mensen echt te vermoorden
WHY.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is iedereen in dit topic tegelijk ongesteld?
Ik ben nog niet ont-moslimtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crippie wordt ajb weer moslim ik vind de nieuwe crip eng
http://en.wikipedia.org/wiki/Menstrual_synchronyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is iedereen in dit topic tegelijk ongesteld?
Daarom gewoon geen fastfood. Of iig niet de standaard.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
In Turkije kun je de McD/KFC/BK ook thuis laten bezorgen. Nooit gedaan tho.
In onze woonplaats heb je nog zo'n andere Amerikaanse fastfoodketen, Popeyes; heb daar een keer een voordeelmenu met een kipburger besteld, was het echt van de minste kwaliteit onderdelen waarvan ze het hadden gemaakt, met pezen en al. Kei ranzig.
Wow als dat lief is...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
WHY.
Ik was best lief vandaag dacht ik.
Daar dacht ik ook aan iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Menstrual_synchrony
Val ik daar ook onder?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij bent ook een van de weinige met een gezond verstand hier.![]()
Doe ik sowieso ook weinig in TR. Liever de Turkish food eten die we hier niet kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen fastfood. Of iig niet de standaard.
Dat is lastig. Je krijgt gelijk standaard onzin aan te horen. Mensen oordelen heel snel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Praat je er met iemand irl over? Vriendinnen enzo
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Crip. Je hebt je hoofddoek nog op toch?
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Praat je er met iemand irl over? Vriendinnen enzo
Klopt maar er zijn altijd wel uitzonderingen tochquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is lastig. Je krijgt gelijk standaard onzin aan te horen. Mensen oordelen heel snel.
Ditquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Deuce92 het volgende:
Lijkt me dat je zoiets toch echt zelf moet uitzoeken, zonder mensen die hun eigen gedachten aan je kunnen gaan opdringen.
Just my two cents.
#stayingoutofthisone
Waarom tot zo laat gewacht?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef Landysh het volgende:
Eens met Stimo en Deuce.
En ik heb nog 20 min. om naar de supermarkt te gaan. ZAL IK? Ja. ik ga.
Ik snap dat niet moslims ons hatenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Cat Stevens (Yusuf Islam) zei ooit eens: ''Before I learned about Muslims I learned about the Qur'an first. If I learned about Muslims (before the Qur'an) I would've never became Muslim.''
Kortom, laat je niet te veel beïnvloeden door wat anderen denken en roepen over je belijdenis en probeer je eigen pad te vinden, uiteraard door ook een beroep te doen op lectuur en daar zelf je eigen standpunt in proberen te vinden. Wat andere moslims soms doen in de wereld werkt erg demotiverend en zorgt misschien voor twijfel, I know, maar zo zijn alle ideologieën en stromingen in de geschiedenis wel vervormd door hun aanhangers en belijders.
al gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Oja, Crip, ga ook de serie Omar kijken. Kan ook voor de nodige imaan boost zorgen, trust me.
Ib4 sjieeten en alevieten die maddddd doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Oja, Crip, ga ook de serie Omar kijken. Kan ook voor de nodige imaan boost zorgen, trust me.
Mee eens, ik vind het ook niet gek.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap dat niet moslims ons haten
http://www.geenstijl.nl/m(...)weer_gevangenen.html
Kijk dit dan. Als je geen kennis hebt van de koran en je gaat af op de media zijn moslims toch ook walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |