Van dat geld had ik weet ik veel hoe vaak dit kunnen eten:quote:Op zondag 9 november 2014 02:10 schreef mrstylo het volgende:
Wtf. Ziet er echt niet lekker uit
Hoe hij het op eet
Ziet er goed uit. Je hebt bij de Bazar(restaurant in Rotterdam en Amsterdam) ook zo iets. Alleen wat minder groot.quote:Op zondag 9 november 2014 02:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Van dat geld had ik weet ik veel hoe vaak dit kunnen eten:
[ afbeelding ]
Saraykapi in Marxloh, Duisburg. 45 euro voor zo'n schaal, inclusief brood enzo.
Ik heb een keer bij Bazar gegeten en daarna nooit meer. Wat ze daar serveren is geen kebab te noemen.quote:Op zondag 9 november 2014 02:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Je hebt bij de Bazar(restaurant in Rotterdam en Amsterdam) ook zo iets. Alleen wat minder groot.
Maar de kabab smaakt echt niet lekker daar. Zo droog altijd.
Ik heb geen zin meer in mijn aardappelen.quote:Op zondag 9 november 2014 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Oef, gece gece ik krijg trek.
Welterusten!
Maar hoeveel mensen kunnen daarvan eten? 3/4? Fucking goedkoop dan. Ik moet volgende week toch in Duitsland zijn, dus misschien checken.quote:Op zondag 9 november 2014 02:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij Bazar gegeten en daarna nooit meer. Wat ze daar serveren is geen kebab te noemen.
Maar het vlees bij dit restaurant is zoooo mals, zo lekker. Niet normaal.
En ze maken ook perfecte Adana kebab. Echt ik kan niet vaak genoeg herhalen hoe goed het vlees hier is.
(behalve de doner, die is minder)
Dit was voor drie personen en het was net genoeg voor ons zeg maar. We zaten vol maar alles was ook op.quote:Op zondag 9 november 2014 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen kunnen daarvan eten? 3/4? Fucking goedkoop dan. Ik moet volgende week toch in Duitsland zijn, dus misschien checken.
In Nederland heb je weinig restaurants die goede kababs kunnen maken. Of het is te droog of te vet.
Laatst was ik naar een Koerdische restaurant(op een fucking rare plek) in Amsterdam. Was best lekker alleen zo vet. Droop zo van je broodje die je maakte.
@TM
Trusten
Ja dat zeker. Maar ik snap niet waarom ze kebab verkopen, wanneer ze het niet eens normaal kunnen maken. Is echt geen rocket sciencequote:Op zondag 9 november 2014 02:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit was voor drie personen en het was net genoeg voor ons zeg maar. We zaten vol maar alles was ook op.
Ik ben ook shitty kebab gewend vandaar dat ik zo enthousiast ben over dit restaurant. Hun vlees is gewoon perfect (behalve de doner en iskender gemaakt van doner, je moet echt voor het vlees gaan).
Dit restaurant is niet vet. Gewoon perfect. Maar ik heb liever te vet dan te droog.
Niet zo goed als dit restaurant maar ik ben lerende.quote:Op zondag 9 november 2014 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Maar ik snap niet waarom ze kebab verkopen, wanneer ze het niet eens normaal kunnen maken. Is echt geen rocket science
Kan jij kebab maken?
Ik had vroeger moeite met het kneden. Blijkbaar moet je niet te hard kneden ofzo, anders gaat hij kapot wanneer je het op de bbq zet. Je zag toen altijd welke ik had gemaaktquote:Op zondag 9 november 2014 02:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet zo goed als dit restaurant maar ik ben lerende.
lolquote:Op zondag 9 november 2014 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had vroeger moeite met het kneden. Blijkbaar moet je niet te hard kneden ofzo, anders gaat hij kapot wanneer je het op de bbq zet. Je zag toen altijd welke ik had gemaakt
Heeft volgens mij echt meer te maken met welke vlees je gebruikt(voor kebab dan).quote:Op zondag 9 november 2014 02:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
lol
Maar ik wil ook leren hoe je het vlees zo mals krijgt. Die kip, pirzola, kalf, moet weten hoe ze het doen.
"Vlees is makkelijk"quote:Op zondag 9 november 2014 02:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
lol
Maar ik wil ook leren hoe je het vlees zo mals krijgt. Die kip, pirzola, kalf, moet weten hoe ze het doen.
quote:Op zondag 9 november 2014 05:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kip wel.![]()
Sowieso heb ik geen kruiden uit Sicilie nodig om het te bereiden.
En hoe doe je dat? Series kijken of weer taarten bakken in de nachtquote:Op zondag 9 november 2014 06:16 schreef Landysh het volgende:
Nee, ik ga proberen het slapen over te slaan zodat ik weer in een normaal ritme kom. Kijken hoelang ik het volhoud.
Series kijken, online shoppen, fokken, muziek luisteren, eten. Met internet en eten verveel ik mij nooit.quote:Op zondag 9 november 2014 06:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
En hoe doe je dat? Series kijken of weer taarten bakken in de nacht
Hoofdpijn in 3,2,1quote:Op zondag 9 november 2014 06:16 schreef Landysh het volgende:
Nee, ik ga proberen het slapen over te slaan zodat ik weer in een normaal ritme kom. Kijken hoelang ik het volhoud.
Ik wel met zo weinig slaapquote:Op zondag 9 november 2014 06:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, zo snel krijg ik geen hoofdpijn?
Maar als jij zeg maar rond 8 uur gaat slapen zo dan kan je vannacht weer niet slapen tochquote:Op zondag 9 november 2014 06:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Series kijken, online shoppen, fokken, muziek luisteren, eten. Met internet en eten verveel ik mij nooit.
Grappig want ik heb migraine maar ik kan heel makkelijk tegen weinig slaap. Veel slapen daarentegen is instant migraine.quote:
Ja, daarom ga ik deze ochtend overslaan. Ik ga pas slapen om 10/11 in de avond.quote:Op zondag 9 november 2014 06:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar als jij zeg maar rond 8 uur gaat slapen zo dan kan je vannacht weer niet slapen toch
Je kan ook 2 uurtjes tussendoor slapen om even je hersenen rust te geven. Nacht doorhalen is schadelijk daarvoor.quote:Op zondag 9 november 2014 06:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik deze ochtend overslaan. Ik ga pas slapen om 10/11 in de avond.
hoop ik tenminste.
Interessant, ik juist van te weinig slaap en kan wel goed tegen reizen.quote:Op zondag 9 november 2014 06:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Grappig want ik heb migraine maar ik kan heel makkelijk tegen weinig slaap. Veel slapen daarentegen is instant migraine.
Verder krijg ik standaard migraine van reizen (trein/auto) en winkelen.
Ik probeer sinds vrijdag al twee uurtjes te slapen. Maar die twee uurtjes worden steeds 6-10 uurtjes.quote:Op zondag 9 november 2014 06:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kan ook 2 uurtjes tussendoor slapen om even je hersenen rust te geven. Nacht doorhalen is schadelijk daarvoor.
En attractieparken? Ik vind het zo jammer dat ik niet naar attractieparken kan. Een attractie en de migraine begint al. Tel daar de drukte er bij op en ik ben helemaal KO.quote:Op zondag 9 november 2014 06:44 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Interessant, ik juist van te weinig slaap en kan wel goed tegen reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |