quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Aha, ik wist niet dat dat ook een veroorzaker van leukemie was. Daar heb ik inderdaad ook een verhoogd risico op. Boks!
Als Turk zijnde, zonder visumquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als Turk? Oh met een ID vast ja.
Hmm ja geen idee dan wbt die hoge prijs voor een paspoort.
Voorrijkosten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef Landysh het volgende:
lol een sushi restaurant hier hanteert 20 euro bezorgkosten voor 5 min autorijden.
En dan heb je ipv een authentieke Japanner vast een illegale Chinees aan de deur, dan is dat het niet waardquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef Landysh het volgende:
lol een sushi restaurant hier hanteert 20 euro bezorgkosten voor 5 min autorijden.
Huehe dat sowieso. En ik was sowieso niet van plan om te bestellen, maar ik vond het wel apart.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan heb je ipv een authentieke Japanner vast een illegale Chinees aan de deur, dan is dat het niet waard
Ik vind sushi niet lekker genoeg om er te veel van te kunnen eten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet ook in die 'sushi mood' zitten, maar ik eet dan altijd te veel (voor mijn doen) waardoor ik het voor een paar maanden daarna ook niet meer kan aanzien.
Ja, ook mijn fav. Maar ik heb bij sushi niet van 'oooh zooo lekker' ook al heb ik er weleens echt zin in.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:20 schreef Che_ het volgende:
Je hebt paar soorten sushi toch. Die gefrituurde garnalen enzo zijn lekker
Hier kan ik echt van dromen bv. En ja, is al de 394839 keer dat ik deze foto quote/post maar qft enzo. Dat brood is ook versgebakken in hun steenoven.quote:
Mensen vinden Limburg al te ver, laat staan verder.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Alweer die foto!![]()
![]()
Organiseer even een meet daar dan; ich bin dabei.
Ik. Cheviche en grav lax (met heeel veel citroen en zout) vind ik heel lekker.quote:
Cheeseburgerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, ook mijn fav. Maar ik heb bij sushi niet van 'oooh zooo lekker' ook al heb ik er weleens echt zin in.
Alleen goed gegrild vlees en vers gebakken brooddingen kunnen mij echt superrrrr enthousiast maken. En als het ook nog eens samen is ... pure bliss.![]()
Dit is lekker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Tantuni staat bij mij hoog op het lijstje. Met van die kleine, dunne groene pepers ernaast.
Ik vind dat niks. Dat vlees heeft ook geen smaak niks. Mac, bk.. allemaal troepquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja en de Big Tasty van de Mac vind ik heeeeeeeel lekker.
Ik vind het wel lekker, maar echt max 1x per twee maanden. Maar dan heb ik ook echt alleen zin in vieze troep.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind dat niks. Dat vlees heeft ook geen smaak niks. Mac, bk.. allemaal troep
Ja dit. Geen Michelin gedoe, met één doperwt in raar saus op het midden van je bord.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, ook mijn fav. Maar ik heb bij sushi niet van 'oooh zooo lekker' ook al heb ik er weleens echt zin in.
Alleen goed gegrild vlees en vers gebakken brooddingen kunnen mij echt superrrrr enthousiast maken. En als het ook nog eens samen is ... pure bliss.![]()
[..]
Hier kan ik echt van dromen bv. En ja, is al de 394839 keer dat ik deze foto quote/post maar qft enzo. Dat brood is ook versgebakken in hun steenoven.
Heb je in NY trouwens nog ergens goede hamburgers kunnen eten (buiten McDonald's/Burger King om)?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja en de Big Tasty van de Mac vind ik heeeeeeeel lekker.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dit. Geen Michelin gedoe, met één doperwt in raar saus op het midden van je bord.
lekkere khorma's met naan, masala's, curry's. OMNOMNOM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |