zG.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
"WOMEN'S PLUS" neemt twee keer zoveel ruimte in..
Nog de beste wensen allen.... (quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dat had ik na 2 x kijken ook al door. Maar beetje gavur humor
Sowieso labiele vrouwenquote:
Ja die tata humorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dat had ik na 2 x kijken ook al door. Maar beetje gavur humor
Nope. Juist heel hoog. Verwar je het niet met een andere ziekte?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeleken met het risico op een paar andere vormen van kanker valt het nog wel mee.
Maar ik zie dat leukemie bij jou juist onder 'typical risk' staat?
Wat dan? Die healt resultaten krijg je sowieso niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hello. Ik vroeg je vorige x iets over dna testen.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nope. Juist heel hoog. Verwar je het niet met een andere ziekte?
[..]
Wat dan? Die healt resultaten krijg je sowieso niet meer.En check dna topic, daar staat alles wel een beetje uitgelegd.
quote:Approval also could carry restrictions, especially on diseases such as Alzheimer’s or breast cancer that may upset or confuse people. It’s possible the FDA might require such tests to go through a doctor or genetic counselor first.
Gewoon geen Turkse paspoort nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:18 schreef zarGon het volgende:
Waarom is de Turkse paspoort zo duur? O.a. vergeleken met Nederland...
Duitse paspoort (10 jaar): 59 euro.
Belgische paspoort (7 jaar): 65 euro.
Nederlandse paspoort (10 jaar): 67,11 euro.
Turkse paspoort (10 jaar): 217 euro.
Misschien liggen ze nog in de oud-papier tas en zijn ze dus nog te reddenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef Landysh het volgende:
Fcking hell ey. Koop je twee tijdschriften van 6 euro per stuk, leg je ze thuis in de kast gooit je vader ze weg zonder te kijken wat het is.![]()
Maar de reclamefolders opruimen ho maar.
Al gekeken. Maar nope.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Misschien liggen ze nog in de oud-papier tas en zijn ze dus nog te redden
Dit krijg ik bij mijn health risks te zien...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nope. Juist heel hoog. Verwar je het niet met een andere ziekte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit bij jouw health risks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij staat het onder 'elevated risk' (zoals je aan het rode pijltje kunt zien) en bij jou onder 'typical risk'. Er staan verder geen percentages bij omdat de confidence van die artikelen kennelijk niet genoeg is.
Kan ook zonder Turks paspoort bradaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Toerisme in het buitenland ontmoedigen, ga maar gewoon in Turkije op vakantie en daar je centen spenderen.
Als Turk? Oh met een ID vast ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kan ook zonder Turks paspoort brada
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit krijg ik bij mijn health risks te zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit bij jouw health risks...Huh wat is dit. Die wat ik bedoel staat niet onder leukemie maar onder een lange medische naam die ik eerst moest googlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij staat het onder 'elevated risk' (zoals je aan het rode pijltje kunt zien) en bij jou onder 'typical risk'. Er staan verder geen percentages bij omdat de confidence van die artikelen kennelijk niet genoeg is.
Leukemie is natuurlijk ook een medische benaming maar wacht, ga het opzoeken.
[ Bericht 6% gewijzigd door Landysh op 06-01-2015 14:16:52 ]
Welke bedoel je dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh wat is dit. Die wat ik bedoel staat niet onder leukemie maar onder een lange medische naam die ik eerst moest googlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dus een verhoogde risico op de bitch der bitches op het gebied van leukemie. Dus wat leukemie veroorzaakt maar ook meer.quote:Myeloproliferative Neoplasms
Myeloproliferative neoplasms (MPN) are rare blood disorders that result from excessive production of “myeloid” blood cells in the bone marrow. MPNs come in different forms and include essential thrombocythemia (ET), polycythemia vera (PV), myelofibrosis (MF), and chronic myelogenous leukemia (CML) among others. Most types of MPN are cancerous and all forms are rare, with each affecting fewer than 100,000 Americans. Many people with MPN have an acquired mutation in the JAK2 gene called V617F that is often used as a diagnostic marker for the disease.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |