Wow als dat lief is...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
WHY.
Ik was best lief vandaag dacht ik.
Daar dacht ik ook aan iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Menstrual_synchrony
Val ik daar ook onder?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij bent ook een van de weinige met een gezond verstand hier.![]()
Doe ik sowieso ook weinig in TR. Liever de Turkish food eten die we hier niet kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen fastfood. Of iig niet de standaard.
Dat is lastig. Je krijgt gelijk standaard onzin aan te horen. Mensen oordelen heel snel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Praat je er met iemand irl over? Vriendinnen enzo
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Crip. Je hebt je hoofddoek nog op toch?
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Praat je er met iemand irl over? Vriendinnen enzo
Klopt maar er zijn altijd wel uitzonderingen tochquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is lastig. Je krijgt gelijk standaard onzin aan te horen. Mensen oordelen heel snel.
Ditquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Deuce92 het volgende:
Lijkt me dat je zoiets toch echt zelf moet uitzoeken, zonder mensen die hun eigen gedachten aan je kunnen gaan opdringen.
Just my two cents.
#stayingoutofthisone
Waarom tot zo laat gewacht?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef Landysh het volgende:
Eens met Stimo en Deuce.
En ik heb nog 20 min. om naar de supermarkt te gaan. ZAL IK? Ja. ik ga.
Ik snap dat niet moslims ons hatenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Cat Stevens (Yusuf Islam) zei ooit eens: ''Before I learned about Muslims I learned about the Qur'an first. If I learned about Muslims (before the Qur'an) I would've never became Muslim.''
Kortom, laat je niet te veel beïnvloeden door wat anderen denken en roepen over je belijdenis en probeer je eigen pad te vinden, uiteraard door ook een beroep te doen op lectuur en daar zelf je eigen standpunt in proberen te vinden. Wat andere moslims soms doen in de wereld werkt erg demotiverend en zorgt misschien voor twijfel, I know, maar zo zijn alle ideologieën en stromingen in de geschiedenis wel vervormd door hun aanhangers en belijders.
al gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Oja, Crip, ga ook de serie Omar kijken. Kan ook voor de nodige imaan boost zorgen, trust me.
Ib4 sjieeten en alevieten die maddddd doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Oja, Crip, ga ook de serie Omar kijken. Kan ook voor de nodige imaan boost zorgen, trust me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |