Het is kunst... abstracte kunst...quote:
Maar ga jij je dan niet vervelen na een tijdje? Ik weet niet. Lijkt me echt kut na een tijdje.quote:
Nee wel bij een leuke manquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok dat mag. Per wanneer wil je beginnen?
Niet als je niet van de buitenwereld houd. Als ik me laptop heb ben ik blij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ga jij je dan niet vervelen na een tijdje? Ik weet niet. Lijkt me echt kut na een tijdje.
Geloof ik niet. Helemaal als je straks geen studie/werk ernaast hebt. Je hebt dan zo weinig echt sociale contacten, dat je bijna gek gaat worden. Alleen weet je dat nu nog niet zo goed, omdat je nooit een hele lange periode dat niet hebt gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:29 schreef Crip het volgende:
Niet als je niet van de buitenwereld houd. Als ik me laptop heb ben ik blij.
Heb je wel mijn dickfoto's verwijderd?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
Mijn moeder heeft skype ondekt. Ze zit nu zo vaak met mijn phone in de weer.
Kijk hem praten over mijn levenservaringenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Helemaal als je straks geen studie/werk ernaast hebt. Je hebt dan zo weinig echt sociale contacten, dat je bijna gek gaat worden. Alleen weet je dat nu nog niet zo goed, omdat je nooit een hele lange periode dat niet hebt gehad
Moet eerst mijn eigen naaktfotos eens verwijderenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Helemaal als je straks geen studie/werk ernaast hebt. Je hebt dan zo weinig echt sociale contacten, dat je bijna gek gaat worden. Alleen weet je dat nu nog niet zo goed, omdat je nooit een hele lange periode dat niet hebt gehad
[..]
Heb je wel mijn dickfoto's verwijderd?
Internetpsycholoogquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk hem praten over mijn levenservaringen
Zal ik ze voor je bewaren?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet eerst mijn eigen naaktfotos eens verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |