xoxoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sodeknetter. Bij de gedachte alleen al alles volgespoten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow wacht dit is niet S&G.![]()
BK houd ik sowieso niet van maar heb je de Big Tasty weleens gehad? Is heel anders dan al die andere hamburgers. Smaakt ook heel erg naar kebab imo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind dat niks. Dat vlees heeft ook geen smaak niks. Mac, bk.. allemaal troep
Nope, sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je in NY trouwens nog ergens goede hamburgers kunnen eten (buiten McDonald's/Burger King om)?
Ja, vroeger. Dat zijn allemaal smaakversterkers etc. voor die bbq taste.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
BK houd ik sowieso niet van maar heb je de Big Tasty weleens gehad? Is heel anders dan al die andere hamburgers. Smaakt ook heel erg naar kebab imo.
Het enige speciale aan de Big Tasty is volgens mij de saus. En wellicht de bacon, maar die eet jij niet, toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
BK houd ik sowieso niet van maar heb je de Big Tasty weleens gehad? Is heel anders dan al die andere hamburgers. Smaakt ook heel erg naar kebab imo.
[..]
Nope, sorry.
Ik ook soms een Franse frites.quote:
yezquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een nichtje dat ik begin te haten.
Is dit herkenbaar?
Waarom?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een nichtje dat ik begin te haten.
Is dit herkenbaar?
Wowow.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Nog nooit Big Tasty op. De Quarter Pounder is mijn favoriet.
Ha! Mijn burgers zijn beterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wowow.
De big tasty is de enige burger waarvoor ik naar de mac ga.
Ik begrijp niet zo goed wrm ik haar begin te haten. Ja, ze ergert mij want ze komt alleen naar mij als ze mij nodig heeft/verveelt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb genoeg nichten/nichtjes waar ik niks mee heb/niet echt mag, maar ik zie ze te weinig (wonen in TR) en heb te weinig met ze om ze te kunnen haten. Ik heb wel een tijdje bij mijn zusje gehad dat ik haar begon te haten, maar zij was echt pushing my buttons falan yani. Heb haar toen even laten weten dat ik haar gedrag zat was en nu gaat het weer beter.
Is menselijk toch. Zal wel weer weg gaan na een tijdjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wrm ik haar begin te haten. Ja, ze ergert mij want ze komt alleen naar mij als ze mij nodig heeft/verveelt.
Mn jongere nichtje is een fessat. Als je dat zo zegt, die wil ik niet meer spreken ama nedense haat ik haar niet. Voel daar niets bij.
Weet niet yani.
Dan negeer je haar gewoon? Daarvoor ga je toch geen mensen haten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wrm ik haar begin te haten. Ja, ze ergert mij want ze komt alleen naar mij als ze mij nodig heeft/verveelt.
Mn jongere nichtje is een fessat. Als je dat zo zegt, die wil ik niet meer spreken ama nedense haat ik haar niet. Voel daar niets bij.
Weet niet yani.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef Landysh het volgende:
Oh LOL TM, ik ben echt vergeetachtig sorry. Maar ik heb zeker twee keer bij de shake shack gegeten. Wel goede burgers.
[ afbeelding ]
Owww nog zat dingen, hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dan negeer je haar gewoon? Daarvoor ga je toch geen mensen haten.
neuhquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook nooit iets anders gegeten in Marokko?
Jij ergert je aan heel veel dingen he?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet niet yani.
Oh oke. Maar 'haat' is wel sterk though, echt dat je haar wilt slaan enzo. Tenminste zo gebruik ik het.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Owww nog zat dingen, hoorNiet alleen dit ergerde mij.
Gezien ik van andere 2 bevestigd krijgt dat dit normaal is beschouw ik het maar zo.
Zal er wel even uit mn insta trappen. Dat zal helpen 😂
Oh nee. Ze ergert mij dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh oke. Maar 'haat' is wel sterk though, echt dat je haar wilt slaan enzo. Tenminste zo gebruik ik het.
Ja. En in Syrie en Irak elke dag.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:11 schreef xaban06 het volgende:
Ulan serefsiz picler, aanslag in Istanbul
Ja, ish normaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh nee. Ze ergert mij dan.
Che_, ben ongesteld. Laat me ajb klagen. Voel me belabberd
Is iedereen in dit topic tegelijk ongesteld?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh nee. Ze ergert mij dan.
Che_, ben ongesteld. Laat me ajb klagen. Voel me belabberd
Crippie wordt ajb weer moslim ik vind de nieuwe crip engquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
als ik crime series kijk krijg ik neigingen om mensen echt te vermoorden
WHY.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is iedereen in dit topic tegelijk ongesteld?
Ik ben nog niet ont-moslimtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crippie wordt ajb weer moslim ik vind de nieuwe crip eng
http://en.wikipedia.org/wiki/Menstrual_synchronyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is iedereen in dit topic tegelijk ongesteld?
Daarom gewoon geen fastfood. Of iig niet de standaard.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
In Turkije kun je de McD/KFC/BK ook thuis laten bezorgen. Nooit gedaan tho.
In onze woonplaats heb je nog zo'n andere Amerikaanse fastfoodketen, Popeyes; heb daar een keer een voordeelmenu met een kipburger besteld, was het echt van de minste kwaliteit onderdelen waarvan ze het hadden gemaakt, met pezen en al. Kei ranzig.
Wow als dat lief is...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
WHY.
Ik was best lief vandaag dacht ik.
Daar dacht ik ook aan iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Menstrual_synchrony
Val ik daar ook onder?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij bent ook een van de weinige met een gezond verstand hier.![]()
Doe ik sowieso ook weinig in TR. Liever de Turkish food eten die we hier niet kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen fastfood. Of iig niet de standaard.
Dat is lastig. Je krijgt gelijk standaard onzin aan te horen. Mensen oordelen heel snel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Praat je er met iemand irl over? Vriendinnen enzo
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Crip. Je hebt je hoofddoek nog op toch?
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Praat je er met iemand irl over? Vriendinnen enzo
Klopt maar er zijn altijd wel uitzonderingen tochquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is lastig. Je krijgt gelijk standaard onzin aan te horen. Mensen oordelen heel snel.
Ditquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Deuce92 het volgende:
Lijkt me dat je zoiets toch echt zelf moet uitzoeken, zonder mensen die hun eigen gedachten aan je kunnen gaan opdringen.
Just my two cents.
#stayingoutofthisone
Waarom tot zo laat gewacht?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef Landysh het volgende:
Eens met Stimo en Deuce.
En ik heb nog 20 min. om naar de supermarkt te gaan. ZAL IK? Ja. ik ga.
Ik snap dat niet moslims ons hatenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Cat Stevens (Yusuf Islam) zei ooit eens: ''Before I learned about Muslims I learned about the Qur'an first. If I learned about Muslims (before the Qur'an) I would've never became Muslim.''
Kortom, laat je niet te veel beïnvloeden door wat anderen denken en roepen over je belijdenis en probeer je eigen pad te vinden, uiteraard door ook een beroep te doen op lectuur en daar zelf je eigen standpunt in proberen te vinden. Wat andere moslims soms doen in de wereld werkt erg demotiverend en zorgt misschien voor twijfel, I know, maar zo zijn alle ideologieën en stromingen in de geschiedenis wel vervormd door hun aanhangers en belijders.
al gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Oja, Crip, ga ook de serie Omar kijken. Kan ook voor de nodige imaan boost zorgen, trust me.
Ib4 sjieeten en alevieten die maddddd doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Oja, Crip, ga ook de serie Omar kijken. Kan ook voor de nodige imaan boost zorgen, trust me.
Mee eens, ik vind het ook niet gek.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap dat niet moslims ons haten
http://www.geenstijl.nl/m(...)weer_gevangenen.html
Kijk dit dan. Als je geen kennis hebt van de koran en je gaat af op de media zijn moslims toch ook walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |