bahhhh dat is zo vies he. Die geur.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:36 schreef Crip het volgende:
net voor de eerste keer henna gedaan bij mezelf
Hoe gaat het met je kamergenoot? Nog nieuws?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
burcu esmersoy is nice... ik volg haar op insta
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom vind ik die chapsalons so lekker. Zo overpriced, en ongezond, maar zo lekker.
#BorteStruggles
¤1,50 bezorgkosten, ¤1,00 voor het gebruik van iDeal. ¤2,50 extra op een bedrag van ¤8,00. Wat ik al niet over heb voor wat gemak...
#FirstWorldProblems
Bij de mac ben ik bijna net zoveel kwijt, en moet ik het zelf gaan halen, en ik vind het minder lekker.quote:
Ik ben een beetje fastfoodbeu geloof ik (behalve mac, maar daarvoor moet ik fietsen). Ik ga zo groenten en aardappelen roosteren in de oven.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij de mac ben ik bijna net zoveel kwijt, en moet ik het zelf gaan halen, en ik vind het minder lekker.
Als ik het zelf ga halen kan ik net zo goed naar de chapsalonzaak gaan en ¤2,50 besparen.
Maar ik ben te lui.
deze is geurloosquote:Op maandag 5 januari 2015 21:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
bahhhh dat is zo vies he. Die geur.
Ben je wel laat mee danquote:Op maandag 5 januari 2015 21:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga zo groenten en aardappelen roosteren in de oven.
No man. Ze is nog steeds bezet. Volgens mij is ze knettergek. Bijna dagelijks ruzie met haar vriend en dat gescheld en geschreeuw...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kamergenoot? Nog nieuws?
neee, heb vandaag een schotel gehad meteen spijt. was misselijkquote:Op maandag 5 januari 2015 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Crip, kom een chapsalon bij me eten, kunnen we de bezorg- en iDealkosten delen.
Alsof iedereen hetzelfde ritme aanhoudt.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Ben je wel laat mee danHet is niet zo gezond om zo laat te eten.
Wat voor een schotel?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
neee, heb vandaag een schotel gehad meteen spijt. was misselijk
Weet je, dat is eigenlijk onzin. Tijd en eten hebben niks met elkaar te maken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Ben je wel laat mee danHet is niet zo gezond om zo laat te eten.
Echt hè. Eten is tijdloos.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet je, dat is eigenlijk onzin. Tijd en eten hebben niks met elkaar te maken.
Wel, je maag heeft tijd nodig om het te verteren. Als je je avondmaal eet en daarna twee/drie later gaat slapen is dat uitermate ongezond.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet je, dat is eigenlijk onzin. Tijd en eten hebben niks met elkaar te maken.
Wat dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alsof iedereen hetzelfde ritme aanhoudt.Weet jij veel hoe laat het is voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |