Is ook zo.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:15 schreef Landysh het volgende:
Blond haar heeft vaak van nature highlights, wat ik heel mooi vind. Verder snap ik de blond/bruin liefde/haat niet zo. Bij de ene staat blond mooier, bij de andere bruin.
http://instagram.com/p/v8QgJgwQyB/quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
Oke.
Ik ga trippen in enkele seconden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]Geloof er geen reet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
[ afbeelding ]Kan hoor, mbv cosmetische chirurgie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan zou haar nek rimpelig moeten zijn.
Ik vond je haarkleur gewoon goed. Geen idee, welke andere bij je zou passenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:15 schreef Landysh het volgende:
Blond haar heeft vaak van nature highlights, wat ik heel mooi vind. Verder snap ik de blond/bruin liefde/haat niet zo. Bij de ene staat blond mooier, bij de andere bruin.
[ afbeelding ]60? Zou echt nog wel raken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je chapsel.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aww voel je je nog steeds zo belabberd?
Je vraagt niet eens naar mn kapsel
Met alle plastische chirurgie die zij waarschijnlijk heeft ondergaan kan ik me niet voorstellen dat ze haar tieten niet heeft laten bewerken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet waarom, maar ik lag in een deuk na het lezen van deze review.quote:beoordeeld op 10-Nov-2014
dit is echt veel te durr lik me kont ofzo
Die andere reacties ookquote:Op maandag 5 januari 2015 19:39 schreef Deuce92 het volgende:
http://www.zalando.nl/gan(...)f-ga322h00b-n11.html
[..]
Weet niet waarom, maar ik lag in een deuk na het lezen van deze review.
Mark Rutte.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die andere reacties ook
mooie jas voor een scherpe prijs
Mark Rutte beoordeeld op 3-Dec-2014
Fijne jas, zit lekker en sluit overal goed. begint wel al een beetje te rafelen aan de binnenkant maarja wat verwacht je ook voor zon prijs
quote:Ja belachelijke kwaliteit voor een jas als dit. Toen hij net binnen was viel hij al uit elkaar en begon hij te schreeuwen dat hij eigenlijk veel goedkoper is dan de prijs waarvoor hij verkocht word op Zalando.
Toen heb ik hem maar aan een museum gedoneerd in polen
quote:leuk jasje, de kwaliteit is niet helemaal top maar dat kan je verwachten voor zo'n goedkope prijs.
30 klanten vonden deze klantenbeoordeling hulpzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |