Heb een geweldige jeugd gehad. Zorg jij er nou gewoon maar voor dat je niet weer als goedkope hoer voor de camera gezet wordt.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:40 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij verdient wel wat extra aandacht gezien je jeugdjaren.
doe niet zo stoer tegen haarquote:Op zondag 4 januari 2015 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een geweldige jeugd gehad. Zorg jij er nou gewoon maar voor dat je niet weer als goedkope hoer voor de camera gezet wordt.
God, heb je dit gedrocht ook weer.quote:
Sooooquote:Op zondag 4 januari 2015 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een geweldige jeugd gehad. Zorg jij er nou gewoon maar voor dat je niet weer als goedkope hoer voor de camera gezet wordt.
Toe maarquote:Op zondag 4 januari 2015 14:43 schreef Chloroform het volgende:
Hoewel ik me kan voorstellen dat je na al die jaren misbruikt te zijn niet meer weet wat goed of fout is.
Lekker haten op alles en iedereen zie ik alweer.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
God, heb je dit gedrocht ook weer.
WAF WAFquote:Op zondag 4 januari 2015 14:44 schreef remi1986 het volgende:
BAM!!! zo doe je dat. Compleet afgemaakt. Achterlijk kutkind
Boehoehoe Chloro doet gemeenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Lekker haten op alles en iedereen zie ik alweer.
Ga nou maar gewoon weg met je zielige gedrag
dit kwam zojuist uit mijn SKC:quote:
Oh man, he-le-maal stukquote:Op zondag 4 januari 2015 14:46 schreef xSomesz het volgende:
Heb gewoon een rake snaar geraakt anders niet zo dikke wannabe sneer terug.
OMG im so in love with myself.
Nee ik zie dat xSomesz wordt aangevallen door kneusjes en autistenquote:
Wat erg dat je er zo mee zitquote:Op zondag 4 januari 2015 14:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee ik zie dat xSomesz wordt aangevallen door kneusjes en autisten
waarom doe je zo?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:47 schreef Chloroform het volgende:
En dan zijn ze er trouwens ook ineens hoor, ramptoeristen.Ik walg van jullie
Beetje leven in de brouwerij toch :$quote:
Ik zeg altijd levenloosheid zit diep van binnen:$quote:Op zondag 4 januari 2015 14:48 schreef LudoSanders het volgende:
Dit kon de SC wel gebruiken in 2015, de terugkeer van Chloro 2013.
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:47 schreef Chloroform het volgende:
En dan zijn ze er trouwens ook ineens hoor, ramptoeristen.Ik walg van jullie
ik ben tenminste niet zo'n zielige meeloper zoals bijna iedereen hierquote:
zullen wel de hormonen zijn ofzo, of ze is weer eens afgewezen in de kroegquote:
Dat weet jij maar al te goed eh, met al die FOK!dicks die jij in je hebt gehad.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:48 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd levenloosheid zit diep van binnen:$
jij doet nu ook alleen maar zo, omdat ze een kut heeft. Stakkerquote:Op zondag 4 januari 2015 14:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
[..]
ik ben tenminste niet zo'n zielige meeloper zoals bijna iedereen hier
Ik zie dat je nog steeds probeert om in haar broekje te komen. Wil niet echt lukken zeker?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:50 schreef haan33 het volgende:
[..]
zullen wel de hormonen zijn ofzo, of ze is weer eens afgewezen in de kroeg
Ik weet nog in 2e klas toen ik een kleine jongen was wou je niets met mij omdat ik nog een broodtrommel had.......quote:Op zondag 4 januari 2015 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat weet jij maar al te goed eh, met al die FOK!dicks die jij in je hebt gehad.
piepols piepols piepols what are we with busyquote:
Wat is jouw verhaal? Ben jij die griet met die Arabische kleding in LIF?quote:
Wow :s Hoe zit het nou met jou en Modus? Al een date gepland?quote:
Is Meloewa.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal? Ben jij die griet met die Arabische kleding in LIF?
damn, jij hebt echt rake klappen gehadquote:Op zondag 4 januari 2015 14:51 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik weet nog in 2e klas toen ik een kleine jongen was wou je niets met mij omdat ik nog een broodtrommel had.......
Ik naai je mond dicht als je nog ff door gaat
Ik heb het idee dat de interesse niet wederzijds is.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow :s Hoe zit het nou met jou en Modus? Al een date gepland?
Germquote:Op zondag 4 januari 2015 14:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de interesse niet wederzijds is.
Ja en nog een stuk of 10 andere FOK!kers.quote:
Echte aaseter die jongen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en nog een stuk of 10 andere FOK!kers.
Misschien moet hij gewoon even ontdooien, geef het tijd.quote:
Denk dat 'ie beter die extra chromosoom kan bevriezen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet hij gewoon even ontdooien, geef het tijd.
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
niet fokken met haar ik kom je halen
Heb je nog van die sterke verhalen over uit gaan en zo?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA wat ben jij voor kkmongool, godsammequote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn verhaal:quote:Op zondag 4 januari 2015 14:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal? Ben jij die griet met die Arabische kleding in LIF?
stoer man met kanker scheldenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHAHA wat ben jij voor kkmongool, godsamme![]()
![]()
<3quote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
kerel, gewoon lekker leip wezen met die xtc-whisky-joint combi van je en lekker naar Spongebob kijken. Past veel beter bij je.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
Houd je kk bek, boeit niemand.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
stoer man met kanker schelden
zeker normaal in die tokkiefamilie van jou?
wordt kaolo gek van die meelopers die op dat lieve meisje hatenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef hugecooll het volgende:
Hoi
Doe eens normaal tegen elkaar.
Dank je
Zegt de ''man'' (kuchkuch) van 1986 die nog altijd op FOK! zit.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kerel, gewoon lekker leip wezen met die xtc-whisky-joint combi van je en lekker naar Spongebob kijken. Past veel beter bij je.
1976 representquote:Op zondag 4 januari 2015 14:59 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Zegt de ''man'' (kuchkuch) van 1986 die nog altijd op FOK! zit.
Iemand een tissue voor me?
Doe zelf normaalquote:Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef hugecooll het volgende:
Hoi
Doe eens normaal tegen elkaar.
Dank je
Ben jij nu serieus iemand aan het betichten van het zijn van een Tokkie na het posten van die afbeelding? Wat een wereld leven we in.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
stoer man met kanker schelden
zeker normaal in die tokkiefamilie van jou?
jij met mij als je je bek niet houdtquote:
ik wilde iets tegen je zeggen maar je ondertitel zegt genoegquote:Op zondag 4 januari 2015 15:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij nu serieus iemand aan het betichten van het zijn van een Tokkie na het posten van die afbeelding? Wat een wereld leven we in.
aanrijdverwensingen,quote:Op zondag 4 januari 2015 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoop dat je aangereden wordt door een Mac truck. ( die besmet is met ebola )
Ok doei.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
aanrijdverwensingen,
veel plezier met je ban
Durf te wedden dat je dat nog niet eens kan, of zeker zo'n vies verfrommelt ding.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef haan33 het volgende:
ik ga even een joint draaien als ik terug ben doen jullie lief of ik ga slaan
wat een kneus ben je tochquote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef haan33 het volgende:
niet fucken met dezequote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef haan33 het volgende:
Is wel makkelijk wanneer anderen voor je denken hè.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik wilde iets tegen je zeggen maar je ondertitel zegt genoeg
Wie is R Kelly?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
R Kelly pist op meisjes zoals jou, true story.
Denk je dat 'ie van jou onder de indruk is?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
R Kelly pist op meisjes zoals jou, true story.
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie van jou onder de indruk is?
Is opquote:
ik heb die bitches getemd hierquote:
Geil pics?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben al rottend, verkeer in de staat van ontbinding.
Een bitch die bitches temt, vast.quote:
heequote:
Tief nou eens op met je graf r&b.quote:
jij luistert zeker hardcore kknaziquote:
Getemd? Haha jouw bolle klaplongkop is nog triester dan Meloewa die haar benen voor de zoveelste FOK!ker spreidt. Sterker nog, zij krijgt er zelfs geld voor. En jij? Jij kunt nog geen wijf in bed krijgen als je een zak over je kop trok en ze geld toe gaf.quote:
Schaal 1-10 hoe graag wil jij in haar broek?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hóéft er niet op te klikken.
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Getemd? Haha jouw bolle klaplongkop is nog triesten dan Meloewa die haar benen voor de zoveelste FOK!ker spreidt. Sterker nog, zij krijgt er zelfs geld voor. En jij? Jij kunt nog geen wijf in bed krijgen als je een zak over je kop trok en ze geld toe gaf.
Puh. Lease.
Wat een naar wijf ben jij zegquote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Getemd? Haha jouw bolle klaplongkop is nog triester dan Meloewa die haar benen voor de zoveelste FOK!ker spreidt. Sterker nog, zij krijgt er zelfs geld voor. En jij? Jij kunt nog geen wijf in bed krijgen als je een zak over je kop trok en ze geld toe gaf.
Puh. Lease.
Je kunt je jeugd niet terugkopen door een bitch te spelen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Getemd? Haha jouw bolle klaplongkop is nog triester dan Meloewa die haar benen voor de zoveelste FOK!ker spreidt. Sterker nog, zij krijgt er zelfs geld voor. En jij? Jij kunt nog geen wijf in bed krijgen als je een zak over je kop trok en ze geld toe gaf.
Puh. Lease.
chlo2k13quote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Puh. Lease.
alsof ik iemand serieus neem die 24/7 op een forum met onbekende mensen zit te chattenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
man man alsof je een bak accuzuur opentrekt
Ik wil wel in jouw broekje, je bent altijd zo'n lekkere bitch.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schaal 1-10 hoe graag wil jij in haar broek?
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:12 schreef Faerydae het volgende:
[..]
Wat een naar wijf ben jij zeg
Je heb vast een moedervlek met stugge haartjes op je gezicht
Chloro's schoonheid zit van bi... eh laat ook maar.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
alsof ik iemand serieus neem die 24/7 op een forum met onbekende mensen zit te chatten
ik heb keer foto van haar gezienheb 3 maanden moeten herstellen van oogaids
Vertel me meer, laat me de winterbietjes zien.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil wel in jouw broekje, je bent altijd zo'n lekkere bitch.
Wat kost dat? Gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Puh. Lease.
Winterbietjes bestaan niet ahhh nerdjequote:Op zondag 4 januari 2015 15:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vertel me meer, laat me de winterbietjes zien.
als ze in het echt ook zo'n infantiele bitch is snap ik wel dat ze hier de hele dag zitquote:Op zondag 4 januari 2015 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chloro's schoonheid zit van bi... eh laat ook maar.
Jij weet niks, iedereen weet van de winter beets.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Winterbietjes bestaan niet ahhh nerdje
jullie begonnen als een stel apen tegen dat arme meisje te beginnen, stoer hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Chloroform het volgende:
Maar jongens, ik vind het echt prachtig om te zien hoe jullie één front vormen. Werkelijk waar ontroerend.
Ja, rot op naar je eigen land ofzo ;squote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Chloroform het volgende:
Maar jongens, ik vind het echt prachtig om te zien hoe jullie één front vormen. Werkelijk waar ontroerend.
Geen idee, maar ik heb zo het vermoeden dat je niet heel diep in de buidel hoeft te tasten.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat kost dat? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik denk dat er wel meer van jouw "waarheden" zich enkel in je hoofd afspelenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij weet niks, iedereen weet van de winter beets.
okquote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer van jouw "waarheden" zich enkel in je hoofd afspelen.
Jouw vader en je ooms elke zaterdag in het jaar 1996 op jouw slaapkamertje.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Chloroform het volgende:
Nou ik ben voor niemand, maar ik vraag me wel af wat mensen bezielt om zo tegen andere mensen te doen, werkelijk waar. Ik snap dat niet... Krijg je er meer eigenwaarde van ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Chloroform het volgende:
Wel diep in haar buidel anders voelt ze niks.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb zo het vermoeden dat je niet heel diep in de buidel hoeft te tasten.
Op jou wil ik wel ff een drolletje leggenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb zo het vermoeden dat je niet heel diep in de buidel hoeft te tasten.
kan jij weer mooi de gleufridder uithangen jaquote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
jullie begonnen als een stel apen tegen dat arme meisje te beginnen, stoer hoor
"Jullie"?! Haal je kop uit je anus, dat was alleen ik. En dat 'arme meisje' kan zich prima zelf verdedigen hoor, fucking white knightquote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
jullie begonnen als een stel apen tegen dat arme meisje te beginnen, stoer hoor
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan jij weer mooi de gleufridder uithangen ja
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Jullie"?! Haal je kop uit je anus, dat was alleen ik. En dat 'arme meisje' kan zich prima zelf verdedigen hoor, fucking white knight
quote:
Nee, maar het is wel mijn stad.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuk jurkje Chai. Begreep ik nu dat jij in Deventer woont?
Waarom verander je een complete zin van dit is mijn held naar woon jij in deventer?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuk jurkje Chai. Begreep ik nu dat jij in Deventer woont?
Haha autoupdate foutje denk ik, want dat zijn twee posts van twee verschillende users.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom verander je een complete zin van dit is mijn held naar woon jij in deventer?
Dat was ik hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom verander je een complete zin van dit is mijn held naar woon jij in deventer?
dat jij nou graag voorwerpen in je anus hebt, hoef je dat niet op mij te projecterenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Jullie"?! Haal je kop uit je anus, dat was alleen ik. En dat 'arme meisje' kan zich prima zelf verdedigen hoor, fucking white knight
E-snaar geraakt ahw komt wel goed meisjequote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef xSomesz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij toen je opgroeide en loog.
lelijk.
O, let serieus niet op namen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha autoupdate foutje denk ik, want dat zijn twee posts van twee verschillende users.
Dat is een ander kliekje, dit is de cluster 3 groep.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jaag ze weg dan
Alleen Djedje mag blijven
wat zeg jijquote:Op zondag 4 januari 2015 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jaag ze weg dan
Alleen Djedje mag blijven
Waar heb je het over schatje?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Serieus?quote:
Doodsverwensing ban.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:20 schreef xSomesz het volgende:
RIP AALIYAH
WAAROM ZAT CHLORO NIET IN DAT VLIEGTUIG?wrm altijd succesvolle mensen.... ik weet zeker zij zou niet zo op FOK! haar tijd verdoen aan i-net-haaat.
kkk Chloro, vieze imbeciel.
mocht je willenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
E-snaar geraakt ahw komt wel goed meisje
er komt uit jou ook echt niks zinnigs hequote:Op zondag 4 januari 2015 15:20 schreef xSomesz het volgende:
RIP AALIYAH
WAAROM ZAT CHLORO NIET IN DAT VLIEGTUIG?wrm altijd succesvolle mensen.... ik weet zeker zij zou niet zo op FOK! haar tijd verdoen aan i-net-haaat.
kkk Chloro, vieze imbeciel.
al haar vriendinnen worden gehosseld door mannen alleen zij blijft met der dikke lichaam in een hoek huilen. Wat een kutleven moet zij hebbenquote:
Ben je Drake nou aan het citeren?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I'm the man, yea I said it
Bitch I'm the man, don't you forget it
uit je moeder ook niet in 1986.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
er komt uit jou ook echt niks zinnigs he
was je al vergeten sryquote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I'm the man, yea I said it
Bitch I'm the man, don't you forget it
Leuke stad met een verdorven randje. Beetje hetzelfde als Chai dus.quote:
Iets met planken en misslaan, maar blijf vooral proberen. Vind het leuk om je te zien watertrappelen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
al haar vriendinnen worden gehosseld door mannen alleen zij blijft met der dikke lichaam in een hoek huilen. Wat een kutleven moet zij hebben
Wow.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuke stad met een verdorven randje. Beetje hetzelfde als Chai dus.
*pannenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iets met planken en misslaan, maar blijf vooral proberen. Vind het leuk om je te zien watertrappelen.
Alles goed hier?quote:
Is het niet gezellig dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hey
Beetje gezelligheid in het forum
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe maar alsof het je niet raakt, ga eerst maar eens 20kg afvallen, zou me hond nog van je aftrappenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iets met planken en misslaan, maar blijf vooral proberen. Vind het leuk om je te zien watertrappelen.
Oh jaquote:
Misgunner, laat je hond ook eens plezier hebben.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Doe maar alsof het je niet raakt, ga eerst maar eens 20kg afvallen, zou met hond nog van je aftrappen
Ik wilde dit eigenlijk al vragen doen ik je hoofd zag maar onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je Drake nou aan het citeren?
Poëtischer dan ik had verwachtquote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan paal je haar effe, dan is alles weer goedquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan paal je haar effe, dan is alles weer goed
Wie heeft jou dat wijsgemaakt?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof ik jou überhaupt nog serieus kan nemen, fucking Thijs Bosma.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Doe maar alsof het je niet raakt, ga eerst maar eens 20kg afvallen, zou met hond nog van je aftrappen
dames zijn hun klasse kwijt de laatste tijd tfoeequote:
Duidelijk dat je nog nooit door S_Z bent gepaaldquote:Op zondag 4 januari 2015 15:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde dit eigenlijk al vragen doen ik je hoofd zag maar onder welke steen heb jij gelegen?
Zeg eens eerlijk Chloroform, kan je wat gewicht kwijt?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik jou überhaupt nog serieus kan nemen, fucking Thijs Bosma.
het enige wat niet serieus te nemen is dat ben jij lelijkerdquote:Op zondag 4 januari 2015 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik jou überhaupt nog serieus kan nemen, fucking Thijs Bosma.
Ik weet het anders ook nietquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nog nooit door S_Z bent gepaald
Jij wel dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nog nooit door S_Z bent gepaald
wajo dissquote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
het enige wat niet serieus te nemen is dat ben jij lelijkerd
Jullie weten ook niet wat jullie willen.quote:
Alleen gepijpt dus.quote:
Ik ben al lang blij dat Chroetjov's ex en Haan de klappen vangen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie weten ook niet wat jullie willen.
"We willen CHLO2K13 terug"
"CHLO2K13 is zuur![]()
"
Kan hier niks mee.
Ja, kilo of 3.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk Chloroform, kan je wat gewicht kwijt?
niet snel veranderen he ik zag het wel dikzakquote:
Dat is wel wat anders dan 20 kg. Maar bedankt voor je eerlijkheid.quote:
Waarom doe je dan alsof het je zo veel doet?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
het enige wat niet serieus te nemen is dat ben jij lelijkerd
Vind jou wel leuk, dus jij bent safe.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat Chroetjov's ex en Haan de klappen vangen.
Niet weten dat haan bier, champagne, wiet, xtc, whiskey en spacecake doetquote:Op zondag 4 januari 2015 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof het je zo veel doet?
Er kwam automatisch ook wat handwerk bij kijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen gepijpt dus.
Met andere woorden, alleen je mond is gepaald.
Ik heb wel een pic van jou.quote:
Jezus, Chai.quote:
hij reageert ook alleen op vrouwen. Ik moet het godver doen met die kutkleuterquote:Op zondag 4 januari 2015 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof het je zo veel doet?
waar ben je nu mortiquote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
I know things have changed that I used to be around more
Beetje groot hoofd nog, denk dat dit Teun is.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb wel een pic van jou.
[ afbeelding ]
ik heb geen beef met de mannen hier alleen met die hormoonbitches die getemd moeten wordenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij reageert ook alleen op vrouwen. Ik moet het godver doen met die kutkleuter
Niks aan deze "beef"
Vingers dikker dan een penerquote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er kwam automatisch ook wat handwerk bij kijken.
Ik heb wel een piemolpic evenuteelquote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje groot hoofd nog, denk dat dit Teun is.
Haha je lijkt zelf wel een leekquote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Autorefresh, waardoor het leek dat jij iets typte en meteen weer veranderde.
Slaap_Zak heeft nou eenmaal een groot hoofdquote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje groot hoofd nog, denk dat dit Teun is.
ik heb je gvd 4x uitgescholden joh klapjosti ... met je "ik kom je halen". Enige die reageert is dat kutwijf. Bitch please!quote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb geen beef met de mannen hier alleen met die hormoonbitches die getemd moeten worden
Van je zoon?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb wel een piemolpic evenuteel
ik vat jouw woorden als onvoorwaardelijke liefde op schatjequote:Op zondag 4 januari 2015 15:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb je gvd 4x uitgescholden joh klapjosti ... met je "ik kom je halen". Enige die reageert is dat kutwijf. Bitch please!
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
niet snel veranderen he ik zag het wel dikzak
Zo vermoeiend dit.quote:
Lol.quote:
Haha ja, komt omdat ik niet tegelijk kan fokken en dit land ploegen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha je lijkt zelf wel een leek.
interesse?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.
Mental image van handen met penissen als vingers. Ziet er een beetje tentakelachtig uit op die manier.
Sryquote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij reageert ook alleen op vrouwen. Ik moet het godver doen met die kutkleuter
Niks aan deze "beef"
Ik vind dat jij best wel wat relaxter mag doen tegen de hosselkoning van Zoetermeer.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Zo vermoeiend dit.Alsof je een mongool moet uitleggen dat kak echt uit je reet hoort te komen en niet uit je mond. Maar ach. Jullie kwamen toch al nooit intelligent over dus dit doet er allemaal niets aan af.
Bitch RTK GPS ik hoef niet eens te sturen bij het keren.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, komt omdat ik niet tegelijk kan fokken en dit land ploegen.
de enige worst die chloro ooit in haar heeft gehadquote:
Bestaat dat serieus?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bitch RTK GPS ik hoef niet eens te sturen bij het keren.
Hard gewordenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.
Mental image van handen met penissen als vingers. Ziet er een beetje tentakelachtig uit op die manier.
Waarom probeer je me steeds "te pakken" op m'n passie trouwens? Denk je dat dat erg effectief is?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Poepie nie sow sad, kom kroketje eten.
I knowquote:Op zondag 4 januari 2015 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof ik die aan hem zou geven
Tering vieze geest jij
Ik durf niet te klikken.quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden of zo.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef xSomesz het volgende:
Waarom zitten hier zoveel strontvliegen te zoemen.
Ja man. Je hoeft niks meer te doen, enkel naar het land te rijden. Op 2-3 cm nauwkeurig.quote:
Is haan dé hosselkoning van Zoetermeer? Oh man, had dat eerder gezegd dan had ik nog steeds geen fuck gegeven.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij best wel wat relaxter mag doen tegen de hosselkoning van Zoetermeer.
Jij bent van de kroketjes?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom probeer je me steeds "te pakken" op m'n passie trouwens? Denk je dat dat erg effectief is?
Je mist wat als je het niet doet.quote:
Ga soloquote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Poepie nie sow sad, kom kroketje eten.
quote:
" leek "quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom probeer je me steeds "te pakken" op m'n passie trouwens? Denk je dat dat erg effectief is?
Kan er wel mee leven.. Denk ikquote:
quote:
Ze zijn niet zo groot, maar wel hard en koud.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Lastig typen nu? Of zijn ze niet zo groot?
Je leert vanzelf van hem houden. Opeens, heel onverwachts, voel je een warme gloed over je glijden en ga je van hem houden.quote:
Wat hebben kroketten met leken, kunstmest en ploegen te maken? Ik eet niet eens vlees :s .quote:
Eerder een warme gloed in hem glijden als het aan mij ligt.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je leert vanzelf van hem houden. Opeens, heel onverwachts, voel je een warme gloed over je glijden en ga je van hem houden.
Mijn hart is dat oookquote:Op zondag 4 januari 2015 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo groot, maar wel hard en koud.
Net als bij ons BTtje, maar die is weg.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je leert vanzelf van hem houden. Opeens, heel onverwachts, voel je een warme gloed over je glijden en ga je van hem houden.
jij ookquote:
Dus je bent toch van de kroketjes?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerder een warme gloed in hem glijden als het aan mij ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |