Ja, kilo of 3.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk Chloroform, kan je wat gewicht kwijt?
niet snel veranderen he ik zag het wel dikzakquote:
Dat is wel wat anders dan 20 kg. Maar bedankt voor je eerlijkheid.quote:
Waarom doe je dan alsof het je zo veel doet?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
het enige wat niet serieus te nemen is dat ben jij lelijkerd
Vind jou wel leuk, dus jij bent safe.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat Chroetjov's ex en Haan de klappen vangen.
Niet weten dat haan bier, champagne, wiet, xtc, whiskey en spacecake doetquote:Op zondag 4 januari 2015 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof het je zo veel doet?
Er kwam automatisch ook wat handwerk bij kijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen gepijpt dus.
Met andere woorden, alleen je mond is gepaald.
Ik heb wel een pic van jou.quote:
Jezus, Chai.quote:
hij reageert ook alleen op vrouwen. Ik moet het godver doen met die kutkleuterquote:Op zondag 4 januari 2015 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof het je zo veel doet?
waar ben je nu mortiquote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
I know things have changed that I used to be around more
Beetje groot hoofd nog, denk dat dit Teun is.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb wel een pic van jou.
[ afbeelding ]
ik heb geen beef met de mannen hier alleen met die hormoonbitches die getemd moeten wordenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij reageert ook alleen op vrouwen. Ik moet het godver doen met die kutkleuter
Niks aan deze "beef"
Vingers dikker dan een penerquote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er kwam automatisch ook wat handwerk bij kijken.
Ik heb wel een piemolpic evenuteelquote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje groot hoofd nog, denk dat dit Teun is.
Haha je lijkt zelf wel een leekquote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Autorefresh, waardoor het leek dat jij iets typte en meteen weer veranderde.
Slaap_Zak heeft nou eenmaal een groot hoofdquote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje groot hoofd nog, denk dat dit Teun is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |