Misgunner, laat je hond ook eens plezier hebben.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Doe maar alsof het je niet raakt, ga eerst maar eens 20kg afvallen, zou met hond nog van je aftrappen
Ik wilde dit eigenlijk al vragen doen ik je hoofd zag maar onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je Drake nou aan het citeren?
Poëtischer dan ik had verwachtquote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuke stad met een verdorven randje. Beetje hetzelfde als Chai dus.
Dan paal je haar effe, dan is alles weer goedquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan paal je haar effe, dan is alles weer goed
Wie heeft jou dat wijsgemaakt?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof ik jou überhaupt nog serieus kan nemen, fucking Thijs Bosma.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Doe maar alsof het je niet raakt, ga eerst maar eens 20kg afvallen, zou met hond nog van je aftrappen
dames zijn hun klasse kwijt de laatste tijd tfoeequote:
Duidelijk dat je nog nooit door S_Z bent gepaaldquote:Op zondag 4 januari 2015 15:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde dit eigenlijk al vragen doen ik je hoofd zag maar onder welke steen heb jij gelegen?
Zeg eens eerlijk Chloroform, kan je wat gewicht kwijt?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik jou überhaupt nog serieus kan nemen, fucking Thijs Bosma.
het enige wat niet serieus te nemen is dat ben jij lelijkerdquote:Op zondag 4 januari 2015 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik jou überhaupt nog serieus kan nemen, fucking Thijs Bosma.
Ik weet het anders ook nietquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nog nooit door S_Z bent gepaald
Jij wel dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nog nooit door S_Z bent gepaald
wajo dissquote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
het enige wat niet serieus te nemen is dat ben jij lelijkerd
Jullie weten ook niet wat jullie willen.quote:
Alleen gepijpt dus.quote:
Ik ben al lang blij dat Chroetjov's ex en Haan de klappen vangen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie weten ook niet wat jullie willen.
"We willen CHLO2K13 terug"
"CHLO2K13 is zuur![]()
"
Kan hier niks mee.
Ja, kilo of 3.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk Chloroform, kan je wat gewicht kwijt?
niet snel veranderen he ik zag het wel dikzakquote:
Dat is wel wat anders dan 20 kg. Maar bedankt voor je eerlijkheid.quote:
Waarom doe je dan alsof het je zo veel doet?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
het enige wat niet serieus te nemen is dat ben jij lelijkerd
Vind jou wel leuk, dus jij bent safe.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat Chroetjov's ex en Haan de klappen vangen.
Niet weten dat haan bier, champagne, wiet, xtc, whiskey en spacecake doetquote:Op zondag 4 januari 2015 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof het je zo veel doet?
Er kwam automatisch ook wat handwerk bij kijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen gepijpt dus.
Met andere woorden, alleen je mond is gepaald.
Ik heb wel een pic van jou.quote:
Jezus, Chai.quote:
hij reageert ook alleen op vrouwen. Ik moet het godver doen met die kutkleuterquote:Op zondag 4 januari 2015 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof het je zo veel doet?
waar ben je nu mortiquote:Op zondag 4 januari 2015 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
I know things have changed that I used to be around more
Beetje groot hoofd nog, denk dat dit Teun is.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb wel een pic van jou.
[ afbeelding ]
ik heb geen beef met de mannen hier alleen met die hormoonbitches die getemd moeten wordenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij reageert ook alleen op vrouwen. Ik moet het godver doen met die kutkleuter
Niks aan deze "beef"
Vingers dikker dan een penerquote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er kwam automatisch ook wat handwerk bij kijken.
Ik heb wel een piemolpic evenuteelquote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje groot hoofd nog, denk dat dit Teun is.
Haha je lijkt zelf wel een leekquote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Autorefresh, waardoor het leek dat jij iets typte en meteen weer veranderde.
Slaap_Zak heeft nou eenmaal een groot hoofdquote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje groot hoofd nog, denk dat dit Teun is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |