"Jullie"?! Haal je kop uit je anus, dat was alleen ik. En dat 'arme meisje' kan zich prima zelf verdedigen hoor, fucking white knightquote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
jullie begonnen als een stel apen tegen dat arme meisje te beginnen, stoer hoor
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan jij weer mooi de gleufridder uithangen ja
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Jullie"?! Haal je kop uit je anus, dat was alleen ik. En dat 'arme meisje' kan zich prima zelf verdedigen hoor, fucking white knight
quote:
Nee, maar het is wel mijn stad.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuk jurkje Chai. Begreep ik nu dat jij in Deventer woont?
Waarom verander je een complete zin van dit is mijn held naar woon jij in deventer?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuk jurkje Chai. Begreep ik nu dat jij in Deventer woont?
Haha autoupdate foutje denk ik, want dat zijn twee posts van twee verschillende users.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom verander je een complete zin van dit is mijn held naar woon jij in deventer?
Dat was ik hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom verander je een complete zin van dit is mijn held naar woon jij in deventer?
dat jij nou graag voorwerpen in je anus hebt, hoef je dat niet op mij te projecterenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Jullie"?! Haal je kop uit je anus, dat was alleen ik. En dat 'arme meisje' kan zich prima zelf verdedigen hoor, fucking white knight
E-snaar geraakt ahw komt wel goed meisjequote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef xSomesz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij toen je opgroeide en loog.
lelijk.
O, let serieus niet op namen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha autoupdate foutje denk ik, want dat zijn twee posts van twee verschillende users.
Dat is een ander kliekje, dit is de cluster 3 groep.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jaag ze weg dan
Alleen Djedje mag blijven
wat zeg jijquote:Op zondag 4 januari 2015 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jaag ze weg dan
Alleen Djedje mag blijven
Waar heb je het over schatje?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Serieus?quote:
Doodsverwensing ban.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:20 schreef xSomesz het volgende:
RIP AALIYAH
WAAROM ZAT CHLORO NIET IN DAT VLIEGTUIG?wrm altijd succesvolle mensen.... ik weet zeker zij zou niet zo op FOK! haar tijd verdoen aan i-net-haaat.
kkk Chloro, vieze imbeciel.
mocht je willenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
E-snaar geraakt ahw komt wel goed meisje
er komt uit jou ook echt niks zinnigs hequote:Op zondag 4 januari 2015 15:20 schreef xSomesz het volgende:
RIP AALIYAH
WAAROM ZAT CHLORO NIET IN DAT VLIEGTUIG?wrm altijd succesvolle mensen.... ik weet zeker zij zou niet zo op FOK! haar tijd verdoen aan i-net-haaat.
kkk Chloro, vieze imbeciel.
al haar vriendinnen worden gehosseld door mannen alleen zij blijft met der dikke lichaam in een hoek huilen. Wat een kutleven moet zij hebbenquote:
Ben je Drake nou aan het citeren?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I'm the man, yea I said it
Bitch I'm the man, don't you forget it
uit je moeder ook niet in 1986.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
er komt uit jou ook echt niks zinnigs he
was je al vergeten sryquote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I'm the man, yea I said it
Bitch I'm the man, don't you forget it
Leuke stad met een verdorven randje. Beetje hetzelfde als Chai dus.quote:
Iets met planken en misslaan, maar blijf vooral proberen. Vind het leuk om je te zien watertrappelen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
al haar vriendinnen worden gehosseld door mannen alleen zij blijft met der dikke lichaam in een hoek huilen. Wat een kutleven moet zij hebben
Wow.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuke stad met een verdorven randje. Beetje hetzelfde als Chai dus.
*pannenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iets met planken en misslaan, maar blijf vooral proberen. Vind het leuk om je te zien watertrappelen.
Alles goed hier?quote:
Is het niet gezellig dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hey
Beetje gezelligheid in het forum
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuke stad met een verdorven randje. Beetje hetzelfde als Chai dus.
Doe maar alsof het je niet raakt, ga eerst maar eens 20kg afvallen, zou me hond nog van je aftrappenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iets met planken en misslaan, maar blijf vooral proberen. Vind het leuk om je te zien watertrappelen.
Oh jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |