Je kunt je jeugd niet terugkopen door een bitch te spelen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Getemd? Haha jouw bolle klaplongkop is nog triester dan Meloewa die haar benen voor de zoveelste FOK!ker spreidt. Sterker nog, zij krijgt er zelfs geld voor. En jij? Jij kunt nog geen wijf in bed krijgen als je een zak over je kop trok en ze geld toe gaf.
Puh. Lease.
chlo2k13quote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Getemd? Haha jouw bolle klaplongkop is nog triester dan Meloewa die haar benen voor de zoveelste FOK!ker spreidt. Sterker nog, zij krijgt er zelfs geld voor. En jij? Jij kunt nog geen wijf in bed krijgen als je een zak over je kop trok en ze geld toe gaf.
Puh. Lease.
alsof ik iemand serieus neem die 24/7 op een forum met onbekende mensen zit te chattenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
man man alsof je een bak accuzuur opentrekt
Ik wil wel in jouw broekje, je bent altijd zo'n lekkere bitch.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schaal 1-10 hoe graag wil jij in haar broek?
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:12 schreef Faerydae het volgende:
[..]
Wat een naar wijf ben jij zeg
Je heb vast een moedervlek met stugge haartjes op je gezicht
Chloro's schoonheid zit van bi... eh laat ook maar.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
alsof ik iemand serieus neem die 24/7 op een forum met onbekende mensen zit te chatten
ik heb keer foto van haar gezienheb 3 maanden moeten herstellen van oogaids
Vertel me meer, laat me de winterbietjes zien.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil wel in jouw broekje, je bent altijd zo'n lekkere bitch.
Wat kost dat? Gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Puh. Lease.
Winterbietjes bestaan niet ahhh nerdjequote:Op zondag 4 januari 2015 15:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vertel me meer, laat me de winterbietjes zien.
als ze in het echt ook zo'n infantiele bitch is snap ik wel dat ze hier de hele dag zitquote:Op zondag 4 januari 2015 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Chloro's schoonheid zit van bi... eh laat ook maar.
Jij weet niks, iedereen weet van de winter beets.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Winterbietjes bestaan niet ahhh nerdje
jullie begonnen als een stel apen tegen dat arme meisje te beginnen, stoer hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Chloroform het volgende:
Maar jongens, ik vind het echt prachtig om te zien hoe jullie één front vormen. Werkelijk waar ontroerend.
Ja, rot op naar je eigen land ofzo ;squote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Chloroform het volgende:
Maar jongens, ik vind het echt prachtig om te zien hoe jullie één front vormen. Werkelijk waar ontroerend.
Geen idee, maar ik heb zo het vermoeden dat je niet heel diep in de buidel hoeft te tasten.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat kost dat? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik denk dat er wel meer van jouw "waarheden" zich enkel in je hoofd afspelenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij weet niks, iedereen weet van de winter beets.
okquote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer van jouw "waarheden" zich enkel in je hoofd afspelen.
Jouw vader en je ooms elke zaterdag in het jaar 1996 op jouw slaapkamertje.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Chloroform het volgende:
Nou ik ben voor niemand, maar ik vraag me wel af wat mensen bezielt om zo tegen andere mensen te doen, werkelijk waar. Ik snap dat niet... Krijg je er meer eigenwaarde van ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef Chloroform het volgende:
Wel diep in haar buidel anders voelt ze niks.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb zo het vermoeden dat je niet heel diep in de buidel hoeft te tasten.
Op jou wil ik wel ff een drolletje leggenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb zo het vermoeden dat je niet heel diep in de buidel hoeft te tasten.
kan jij weer mooi de gleufridder uithangen jaquote:Op zondag 4 januari 2015 15:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
jullie begonnen als een stel apen tegen dat arme meisje te beginnen, stoer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |