Heb een geweldige jeugd gehad. Zorg jij er nou gewoon maar voor dat je niet weer als goedkope hoer voor de camera gezet wordt.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:40 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij verdient wel wat extra aandacht gezien je jeugdjaren.
doe niet zo stoer tegen haarquote:Op zondag 4 januari 2015 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een geweldige jeugd gehad. Zorg jij er nou gewoon maar voor dat je niet weer als goedkope hoer voor de camera gezet wordt.
God, heb je dit gedrocht ook weer.quote:
Sooooquote:Op zondag 4 januari 2015 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een geweldige jeugd gehad. Zorg jij er nou gewoon maar voor dat je niet weer als goedkope hoer voor de camera gezet wordt.
Toe maarquote:Op zondag 4 januari 2015 14:43 schreef Chloroform het volgende:
Hoewel ik me kan voorstellen dat je na al die jaren misbruikt te zijn niet meer weet wat goed of fout is.
Lekker haten op alles en iedereen zie ik alweer.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
God, heb je dit gedrocht ook weer.
WAF WAFquote:Op zondag 4 januari 2015 14:44 schreef remi1986 het volgende:
BAM!!! zo doe je dat. Compleet afgemaakt. Achterlijk kutkind
Boehoehoe Chloro doet gemeenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Lekker haten op alles en iedereen zie ik alweer.
Ga nou maar gewoon weg met je zielige gedrag
dit kwam zojuist uit mijn SKC:quote:
Oh man, he-le-maal stukquote:Op zondag 4 januari 2015 14:46 schreef xSomesz het volgende:
Heb gewoon een rake snaar geraakt anders niet zo dikke wannabe sneer terug.
OMG im so in love with myself.
Nee ik zie dat xSomesz wordt aangevallen door kneusjes en autistenquote:
Wat erg dat je er zo mee zitquote:Op zondag 4 januari 2015 14:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee ik zie dat xSomesz wordt aangevallen door kneusjes en autisten
waarom doe je zo?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:47 schreef Chloroform het volgende:
En dan zijn ze er trouwens ook ineens hoor, ramptoeristen.Ik walg van jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |