Heb een geweldige jeugd gehad. Zorg jij er nou gewoon maar voor dat je niet weer als goedkope hoer voor de camera gezet wordt.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:40 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij verdient wel wat extra aandacht gezien je jeugdjaren.
doe niet zo stoer tegen haarquote:Op zondag 4 januari 2015 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een geweldige jeugd gehad. Zorg jij er nou gewoon maar voor dat je niet weer als goedkope hoer voor de camera gezet wordt.
God, heb je dit gedrocht ook weer.quote:
Sooooquote:Op zondag 4 januari 2015 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een geweldige jeugd gehad. Zorg jij er nou gewoon maar voor dat je niet weer als goedkope hoer voor de camera gezet wordt.
Toe maarquote:Op zondag 4 januari 2015 14:43 schreef Chloroform het volgende:
Hoewel ik me kan voorstellen dat je na al die jaren misbruikt te zijn niet meer weet wat goed of fout is.
Lekker haten op alles en iedereen zie ik alweer.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
God, heb je dit gedrocht ook weer.
WAF WAFquote:Op zondag 4 januari 2015 14:44 schreef remi1986 het volgende:
BAM!!! zo doe je dat. Compleet afgemaakt. Achterlijk kutkind
Boehoehoe Chloro doet gemeenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Lekker haten op alles en iedereen zie ik alweer.
Ga nou maar gewoon weg met je zielige gedrag
dit kwam zojuist uit mijn SKC:quote:
Oh man, he-le-maal stukquote:Op zondag 4 januari 2015 14:46 schreef xSomesz het volgende:
Heb gewoon een rake snaar geraakt anders niet zo dikke wannabe sneer terug.
OMG im so in love with myself.
Nee ik zie dat xSomesz wordt aangevallen door kneusjes en autistenquote:
Wat erg dat je er zo mee zitquote:Op zondag 4 januari 2015 14:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee ik zie dat xSomesz wordt aangevallen door kneusjes en autisten
waarom doe je zo?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:47 schreef Chloroform het volgende:
En dan zijn ze er trouwens ook ineens hoor, ramptoeristen.Ik walg van jullie
Beetje leven in de brouwerij toch :$quote:
Ik zeg altijd levenloosheid zit diep van binnen:$quote:Op zondag 4 januari 2015 14:48 schreef LudoSanders het volgende:
Dit kon de SC wel gebruiken in 2015, de terugkeer van Chloro 2013.
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:47 schreef Chloroform het volgende:
En dan zijn ze er trouwens ook ineens hoor, ramptoeristen.Ik walg van jullie
ik ben tenminste niet zo'n zielige meeloper zoals bijna iedereen hierquote:
zullen wel de hormonen zijn ofzo, of ze is weer eens afgewezen in de kroegquote:
Dat weet jij maar al te goed eh, met al die FOK!dicks die jij in je hebt gehad.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:48 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd levenloosheid zit diep van binnen:$
jij doet nu ook alleen maar zo, omdat ze een kut heeft. Stakkerquote:Op zondag 4 januari 2015 14:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
[..]
ik ben tenminste niet zo'n zielige meeloper zoals bijna iedereen hier
Ik zie dat je nog steeds probeert om in haar broekje te komen. Wil niet echt lukken zeker?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:50 schreef haan33 het volgende:
[..]
zullen wel de hormonen zijn ofzo, of ze is weer eens afgewezen in de kroeg
Ik weet nog in 2e klas toen ik een kleine jongen was wou je niets met mij omdat ik nog een broodtrommel had.......quote:Op zondag 4 januari 2015 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat weet jij maar al te goed eh, met al die FOK!dicks die jij in je hebt gehad.
piepols piepols piepols what are we with busyquote:
Wat is jouw verhaal? Ben jij die griet met die Arabische kleding in LIF?quote:
Wow :s Hoe zit het nou met jou en Modus? Al een date gepland?quote:
Is Meloewa.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal? Ben jij die griet met die Arabische kleding in LIF?
damn, jij hebt echt rake klappen gehadquote:Op zondag 4 januari 2015 14:51 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ik weet nog in 2e klas toen ik een kleine jongen was wou je niets met mij omdat ik nog een broodtrommel had.......
Ik naai je mond dicht als je nog ff door gaat
Ik heb het idee dat de interesse niet wederzijds is.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow :s Hoe zit het nou met jou en Modus? Al een date gepland?
Germquote:Op zondag 4 januari 2015 14:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de interesse niet wederzijds is.
Ja en nog een stuk of 10 andere FOK!kers.quote:
Echte aaseter die jongen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en nog een stuk of 10 andere FOK!kers.
Misschien moet hij gewoon even ontdooien, geef het tijd.quote:
Denk dat 'ie beter die extra chromosoom kan bevriezen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet hij gewoon even ontdooien, geef het tijd.
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
niet fokken met haar ik kom je halen
Heb je nog van die sterke verhalen over uit gaan en zo?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA wat ben jij voor kkmongool, godsammequote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn verhaal:quote:Op zondag 4 januari 2015 14:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal? Ben jij die griet met die Arabische kleding in LIF?
stoer man met kanker scheldenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHAHA wat ben jij voor kkmongool, godsamme![]()
![]()
<3quote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
kerel, gewoon lekker leip wezen met die xtc-whisky-joint combi van je en lekker naar Spongebob kijken. Past veel beter bij je.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:56 schreef haan33 het volgende:
[ afbeelding ]
Houd je kk bek, boeit niemand.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
stoer man met kanker schelden
zeker normaal in die tokkiefamilie van jou?
wordt kaolo gek van die meelopers die op dat lieve meisje hatenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef hugecooll het volgende:
Hoi
Doe eens normaal tegen elkaar.
Dank je
Zegt de ''man'' (kuchkuch) van 1986 die nog altijd op FOK! zit.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kerel, gewoon lekker leip wezen met die xtc-whisky-joint combi van je en lekker naar Spongebob kijken. Past veel beter bij je.
1976 representquote:Op zondag 4 januari 2015 14:59 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Zegt de ''man'' (kuchkuch) van 1986 die nog altijd op FOK! zit.
Iemand een tissue voor me?
Doe zelf normaalquote:Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef hugecooll het volgende:
Hoi
Doe eens normaal tegen elkaar.
Dank je
Ben jij nu serieus iemand aan het betichten van het zijn van een Tokkie na het posten van die afbeelding? Wat een wereld leven we in.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
stoer man met kanker schelden
zeker normaal in die tokkiefamilie van jou?
jij met mij als je je bek niet houdtquote:
ik wilde iets tegen je zeggen maar je ondertitel zegt genoegquote:Op zondag 4 januari 2015 15:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij nu serieus iemand aan het betichten van het zijn van een Tokkie na het posten van die afbeelding? Wat een wereld leven we in.
aanrijdverwensingen,quote:Op zondag 4 januari 2015 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoop dat je aangereden wordt door een Mac truck. ( die besmet is met ebola )
Ok doei.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
aanrijdverwensingen,
veel plezier met je ban
Durf te wedden dat je dat nog niet eens kan, of zeker zo'n vies verfrommelt ding.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef haan33 het volgende:
ik ga even een joint draaien als ik terug ben doen jullie lief of ik ga slaan
wat een kneus ben je tochquote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef haan33 het volgende:
niet fucken met dezequote:Op zondag 4 januari 2015 15:02 schreef haan33 het volgende:
Is wel makkelijk wanneer anderen voor je denken hè.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik wilde iets tegen je zeggen maar je ondertitel zegt genoeg
Wie is R Kelly?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
R Kelly pist op meisjes zoals jou, true story.
Denk je dat 'ie van jou onder de indruk is?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
R Kelly pist op meisjes zoals jou, true story.
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie van jou onder de indruk is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |