ik heb je gvd 4x uitgescholden joh klapjosti ... met je "ik kom je halen". Enige die reageert is dat kutwijf. Bitch please!quote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb geen beef met de mannen hier alleen met die hormoonbitches die getemd moeten worden
Van je zoon?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb wel een piemolpic evenuteel
ik vat jouw woorden als onvoorwaardelijke liefde op schatjequote:Op zondag 4 januari 2015 15:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik heb je gvd 4x uitgescholden joh klapjosti ... met je "ik kom je halen". Enige die reageert is dat kutwijf. Bitch please!
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
niet snel veranderen he ik zag het wel dikzak
Zo vermoeiend dit.quote:
Lol.quote:
Haha ja, komt omdat ik niet tegelijk kan fokken en dit land ploegen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha je lijkt zelf wel een leek.
interesse?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.
Mental image van handen met penissen als vingers. Ziet er een beetje tentakelachtig uit op die manier.
Sryquote:Op zondag 4 januari 2015 15:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hij reageert ook alleen op vrouwen. Ik moet het godver doen met die kutkleuter
Niks aan deze "beef"
Ik vind dat jij best wel wat relaxter mag doen tegen de hosselkoning van Zoetermeer.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Zo vermoeiend dit.Alsof je een mongool moet uitleggen dat kak echt uit je reet hoort te komen en niet uit je mond. Maar ach. Jullie kwamen toch al nooit intelligent over dus dit doet er allemaal niets aan af.
Bitch RTK GPS ik hoef niet eens te sturen bij het keren.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, komt omdat ik niet tegelijk kan fokken en dit land ploegen.
de enige worst die chloro ooit in haar heeft gehadquote:
Bestaat dat serieus?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bitch RTK GPS ik hoef niet eens te sturen bij het keren.
Hard gewordenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.
Mental image van handen met penissen als vingers. Ziet er een beetje tentakelachtig uit op die manier.
Waarom probeer je me steeds "te pakken" op m'n passie trouwens? Denk je dat dat erg effectief is?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Poepie nie sow sad, kom kroketje eten.
I knowquote:Op zondag 4 januari 2015 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof ik die aan hem zou geven
Tering vieze geest jij
Ik durf niet te klikken.quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden of zo.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef xSomesz het volgende:
Waarom zitten hier zoveel strontvliegen te zoemen.
Ja man. Je hoeft niks meer te doen, enkel naar het land te rijden. Op 2-3 cm nauwkeurig.quote:
Is haan dé hosselkoning van Zoetermeer? Oh man, had dat eerder gezegd dan had ik nog steeds geen fuck gegeven.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij best wel wat relaxter mag doen tegen de hosselkoning van Zoetermeer.
Jij bent van de kroketjes?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom probeer je me steeds "te pakken" op m'n passie trouwens? Denk je dat dat erg effectief is?
Je mist wat als je het niet doet.quote:
Ga soloquote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Poepie nie sow sad, kom kroketje eten.
quote:
" leek "quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom probeer je me steeds "te pakken" op m'n passie trouwens? Denk je dat dat erg effectief is?
Kan er wel mee leven.. Denk ikquote:
quote:
Ze zijn niet zo groot, maar wel hard en koud.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Lastig typen nu? Of zijn ze niet zo groot?
Je leert vanzelf van hem houden. Opeens, heel onverwachts, voel je een warme gloed over je glijden en ga je van hem houden.quote:
Wat hebben kroketten met leken, kunstmest en ploegen te maken? Ik eet niet eens vlees :s .quote:
Eerder een warme gloed in hem glijden als het aan mij ligt.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je leert vanzelf van hem houden. Opeens, heel onverwachts, voel je een warme gloed over je glijden en ga je van hem houden.
Mijn hart is dat oookquote:Op zondag 4 januari 2015 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo groot, maar wel hard en koud.
Net als bij ons BTtje, maar die is weg.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je leert vanzelf van hem houden. Opeens, heel onverwachts, voel je een warme gloed over je glijden en ga je van hem houden.
jij ookquote:
Dus je bent toch van de kroketjes?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerder een warme gloed in hem glijden als het aan mij ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |