SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:12 schreef MarijeH het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Common Linnets![]()
Calm After The Storm![]()
![]()
![]()
MOSHPITquote:Op woensdag 31 december 2014 10:09 schreef Cee het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'Angel of Death' in het Top 2000 café
quote:
Dat sowieso.quote:
Dit? 2e in het songfestival dit jaar. Gaat jaren in de top 300 meedraaien, markeer mijn woordenquote:
ik mis zijn stem wel bij de huidige vertolkingen, maar wat een idioot is het ookquote:
Dat. En dat terwijl ik het in eerste instantie weinig aan vond. De hele setting op het ESF deed een hoop goed en ook na het ESF, zonder de setting, blijft het hangen.quote:
Daar ga ik ook wel vanuit.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit? 2e in het songfestival dit jaar. Gaat jaren in de top 300 meedraaien, markeer mijn woorden
Ik ben vooral benieuwd wat er zo erg was wat hij heeft gedaan.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mis zijn stem wel bij de huidige vertolkingen, maar wat een idioot is het ook
De act van Hans Pannecoucke deed het hemquote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Ferdo het volgende:
Zo'n ingetogen optreden...en er dan toch gewoon doodleuk tweede mee worden.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat. En dat terwijl ik het in eerste instantie weinig aan vond. De hele setting op het ESF deed een hoop goed en ook na het ESF, zonder de setting, blijft het hangen.
denk dat ie Ilse heeft proberen te palen...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat er zo erg was wat hij heeft gedaan.
Hij wilde meer dan alleen een zingende handpop zijn in The Common Linnets.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Terecht ookquote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit? 2e in het songfestival dit jaar. Gaat jaren in de top 300 meedraaien, markeer mijn woorden
snuiven, slikken en weetikveel. Heb hem ooit als gast bij het Glazen Huis gezien, het was om te huilen, wat een sneuneus.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet erg?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij wilde meer dan alleen een zingende handpop zijn in The Common Linnets.
Daar vrees ik ook voorquote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fixedquote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk dat ie Ilse heeft proberen te gepaald...
Logischquote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk dat ie Ilse heeft proberen te palen...
quote:
Nee, maar TeamIlse wilde niet dat hij te veel te maken ging krijgen met hun projectje. Ach ja, there's two sides to every story zegt men. Het blijft jammer.quote:
heb je al bijna bingo?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:15 schreef laxus13 het volgende:
The Boxer![]()
![]()
![]()
Weer een uit mijn stem lijstje
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:16 schreef Ferdo het volgende:
Eén van de mooiere van Simon en Garfunkel. En dat zegt wat als je het tegen de rest van hun oeuvre afsteekt
Geen idee eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:16 schreef MadMaster het volgende:
En weer een uitvaart nummer, dit keer voor mijn vader in 2001...
I won't do what you told me.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eerstvolgende nummer uit mijn stemlijst staat op 87![]()
Maar dat betekent toch niet dat je "de ergste periode in je leven" hebt gehad? Daar moet wel wat meer voor gebeuren, lijkt me. Helemaal als artiest.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:16 schreef S95Sedan het volgende:
Maar er is toch allang bekend dat ilse geen 50/50 wou en hij er daarom uitgewipt is?
Juist! En vlak daarna mijn volgende stem; Enter Sandmanquote:
Sound of Silence kan ik inderdaad goed waarderen. Bijna op gestemd.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
S&G
Beste komt nog, uiteraard op gestemd.
Ja, twee dagen geleden in 2001 overleed hij.quote:
The Bridge jonge!quote:Op woensdag 31 december 2014 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sound of Silence kan ik inderdaad goed waarderen. Bijna op gestemd.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar ik heb wel even duidelijk gemaakt dat ik kom kloppen als het Blof wordt
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Had er gisteren naar aanleiding van de Top2000 met mijn vader over, over uitvaartmuziek. Heb gezegd dat ik het aan de nabestaanden overlaat, die moeten verder met die muziek, ik ga er geen last meer van hebben. Maar ik heb wel even duidelijk gemaakt dat ik kom kloppen als het Blof wordt
Ik geef ze gewoon een keuzelijst.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Had er gisteren naar aanleiding van de Top2000 met mijn vader over, over uitvaartmuziek. Heb gezegd dat ik het aan de nabestaanden overlaat, die moeten verder met die muziek, ik ga er geen last meer van hebben. Maar ik heb wel even duidelijk gemaakt dat ik kom kloppen als het Blof wordt
Hou vol hou vast zou anders best gepast kunnen zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn lijst is te lang voor een uitvaartquote:Op woensdag 31 december 2014 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef ze gewoon een keuzelijst.
En dan laat je iedereen stemmen?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef ze gewoon een keuzelijst.
Jup. Ze mogen ook vrije keuzes insturen, maar die worden geweerd.quote:
Die wil mijn echtgenote horen als het zover is...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over uitvaartnummers gesproken, wat staat Perfect Day hoog
Everybody Hurtsquote:Op woensdag 31 december 2014 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over uitvaartnummers gesproken, wat staat Perfect Day hoog
ik wilde er net een grap over makenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wil mijn echtgenote horen als het zover is...
Edit: laten horen...
Wel een mooi liedjequote:Op woensdag 31 december 2014 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wil mijn echtgenote horen als het zover is...
Edit: laten horen...
Ik bedacht ineens dat er iets niet helemaal juist was...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wilde er net een grap over maken
Die kunnen me allebei gestolen worden.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen me allebei gestolen worden.
van UB40?quote:
Zou je haar doen?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:22 schreef Cee het volgende:
Staat in dat Top 2000 Café al een uur een stelletje tegen elkaar op te rijden.
Yeps.quote:
Ik heb geen idee wat ik wil. Nog niet echt over nagedacht. Ik heb wellicht 1 of 2 nummers.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef peaceman het volgende:
Ik wil sowieso Imagine
En misschien ook deze:
Last Flowers - Radiohead
Highways of my life - Isley Brothers
How to disappear completly - Radiohead.
en dan nog een stuk of 40....
we manipuleren het wel voor jequote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef peaceman het volgende:
Ik wil sowieso Imagine
En misschien ook deze:
Last Flowers - Radiohead
Nee, dat wil je niet...quote:
Een 2 daags evenement?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef peaceman het volgende:
Ik wil sowieso Imagine
En misschien ook deze:
Last Flowers - Radiohead
* Diaan73 schrijft meequote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef peaceman het volgende:
Ik wil sowieso Imagine
En misschien ook deze:
Last Flowers - Radiohead
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein tijdens mijn uitvaart en dat ik dan brandend in de kist vanuit de oven omhoog kom in de aula...
Schijnt alleen niet te mogen...
Gezien mijn heteroseksuele status niet nee.quote:
Zou je hem doen?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Gezien mijn heteroseksuele status niet nee.
anders wel natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Gezien mijn heteroseksuele status niet nee.
Misschien tegen die tijd wel. Tijden en regels veranderen.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein tijdens mijn uitvaart en dat ik dan brandend in de kist vanuit de oven omhoog kom in de aula...
Schijnt alleen niet te mogen...
Waarom niet?quote:
Ik zat te denk aan een evenement op NPO2 (quote:
Heyquote:
quote:
quote:
Oiquote:
Tsja, het is gevoelsmatig.quote:
Hoef je je niet voor te schamen tochquote:Op woensdag 31 december 2014 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was ooit mijn favoriete top 2000-liedje.
goedemorgenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik had op people are people moeten stemmen
goedemorgen
Dan zit je echt helemaal fout met je gevoel....quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het is gevoelsmatig.
Ik vind dat niks voor jou...
Neuh. Staat nu nog op 3 trouwens. Na Message to my Girl en A Forest.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen toch
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef DeJori het volgende:
Net op tijd wakker voor Maaike Ouboter
Dat blijkt...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan zit je echt helemaal fout met je gevoel....
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef DeJori het volgende:
Net op tijd wakker voor Maaike Ouboter
Oja, nu kan het nogquote:
Mijn hele leven nou ja vanaf dat mijn opaquote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het is gevoelsmatig.
Ik vind dat niks voor jou...
En Dave is ook niet mijn favoriete persoon (staat bijna net achter Bono). Maar dit is fijnquote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Depeche Mode wel heel wisselvallig. Hebben ook heel veel mindere dingen gedaan
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Schoonzusje vertelde gisteren dat ze in de auto Depeche Mode harder zette en dat mijn zusje het leuk vond en vroeg wat het was. Schoonzusje zei: Depeche Mode, waarop mij zusje zei: oh, da's de muziek van mijn zus
Allang.quote:
Fuckquote:
Lacuna Coil cover vind ik beter dan die van Depeche Mode. Wat 'harder'quote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Depeche Mode wel heel wisselvallig. Hebben ook heel veel mindere dingen gedaan
overigens misschien niet onverstandig om eens rustig te beginnen met het samenstellen van die lijst.. (ik ben van plan om nog lang te blijven)quote:Op woensdag 31 december 2014 10:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zat te denk aan een evenement op NPO2 (), van kerst tot en met oud en nieuw. Oh en zonder keuzelijst
Dat verklaart natuurlijk wel een en ander.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn hele leven nou ja vanaf dat mijn opa![]()
is overleden toen ik 11 jaar was heb ik op de een of andere manier troost kunnen halen uit dat nummer. Het raakt me als ik het hoor, elke keer weer.
Vergeet ik Street Spiritquote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef D. het volgende:
Ik heb 3 nummers ooit bedacht, maar nooit besloten dat die het MOESTEN worden
The Doors - Crystal Ship
dEUS - Right as rain
Smashing Pumpkins - Starla
Daar word ik echt een beetje 'mad' van.quote:
Hee, niet haten op mijn lookalike, he?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En Dave is ook niet mijn favoriete persoon (staat bijna net achter Bono). Maar dit is fijn![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar word ik echt een beetje 'mad' van.
Is gewoon terechtquote:
ik kom niet op jouw uitvaart hoorquote:
Nee, dat is Exit Music...quote:
Yeps. Ik ben trouwens niet van de stevige muziek hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat verklaart natuurlijk wel een en ander.
Had je anders ingeschat op iets stevigers.
Maar je mag er meer dan 1 of 2 draaien...
echnie!quote:
Ik wel, denk ikquote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom niet op jouw uitvaart hoor
Wij moeten eens bijkletsen, geloof ik...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Ik ben trouwens niet van de stevige muziek hoor.Integendeel ik vind het vaak verschrikkelijk.
Ik wel hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom niet op jouw uitvaart hoor
Ga weg man, het nummer is ok maar van die cd zijn er wel betere nummers.quote:
Krijgt er toch niet veel van meequote:
Die staan er ook al enkele jaren in, denk dat die hun top wel bereikt hebben. Al mag deze toch minimaal in de top 100.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radiohead stijgt ook niet echt lekker door dit jaar he?
ik kan er prima naar kijken hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 10:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Hee, niet haten op mijn lookalike, he?
Everything in it's right placequote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef MarijeH het volgende:
Radiohead![]()
Over uitvaartnummers gesproken:
Er is wel het één en ander binnengekomen.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radiohead stijgt ook niet echt lekker door dit jaar he?
Nee, die is van de Talking Headsquote:
Ik zou het niet willen missen als ik jou was.quote:
Pyramid Songquote:Op woensdag 31 december 2014 10:32 schreef Xrenity het volgende:
Ik snap niet dat Everything in its right place en Pyramid song er niet in staan.
En dan zit je er nu dwars door heen te typen?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:32 schreef MaJo het volgende:
Ik hou zo van dit nummer
Op mijn werk gezegd dat iedereen zijn bek moet houden de komende 5 minuten (mijn moeder en G. dus) Gelukkig vinden zij het ook mooi
Ja, goed idee.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij moeten eens bijkletsen, geloof ik...
Vanilla sky soundtrack, geweldig nummer inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2014 10:32 schreef Xrenity het volgende:
Ik snap niet dat Everything in its right place en Pyramid song er niet in staan.
Ja hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zit je er nu dwars door heen te typen?
Ach, ik zie tegen die tijd wel of ik zin heb of nietquote:Op woensdag 31 december 2014 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen missen als ik jou was.
quote:
Een echte Radioredhead...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja hoorIk ben vrouw he? Ik kan typen, zingen en luisteren tegelijk
insturen naar radio2, dat verhaalquote:Op woensdag 31 december 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als klein jongetje zag ik dit op TV in een moeilijke periode. Ik was verliefd. Op slag. Nooit had een liedje mij zo diep geraakt.
Daarvoor luisterde ik alleen maar wat de radio me voorschotelde. Hierna ging ik zelf op zoek naar wat ik mooi vond en wat niet.
quote:
dan kom ik welquote:
Radiohead heeft sowieso altijd heerlijke clips, zie bijvoorbeeld House Of Cards.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
was met die zwartwit clip erbij. Wat een clip was dat
Dit.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:34 schreef peaceman het volgende:
Dit mag er best in hoor, maar toch zeker 1500 plekken lager.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:34 schreef peaceman het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach 'Dat ik je mis is' is best mooi, staat alleen 1500 plaatsen te hoog.
Fixedquote:Op woensdag 31 december 2014 10:34 schreef peaceman het volgende:
Dit mag er best in hoor, maar toch zeker 150.000 plekken lager.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:34 schreef peaceman het volgende:
de beste singersongwriterquote:Op woensdag 31 december 2014 10:35 schreef het_fokschaap het volgende:
waar moeten we dit van kennen ?
Samen muten is wel zo gezelligquote:
De tekst is mooi, maar ik vind haar stem niet prettig om naar te luisteren. Anders had ik dit best een mooi liedje kunnen vinden.quote:
Beter als abbaquote:
Giel Beelenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:35 schreef het_fokschaap het volgende:
quote:
hmm volgende quiz dus een ander team..quote:
Dat vind ik ook weer een beetje overdreven. Maar leuk dat ze erin staat.quote:
En dan zit ik net op tijd in de auto voor:quote:27 Dire Straits Sultans Of Swing
26 Golden Earring Radar Love
quote:25 Pharrel Williams Happy
Het begin wel, de rest vind ik wel goed klinken hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Rijmelarij van het niveau 'lik me vessie'...
Dat gaat toch lastigquote:Op woensdag 31 december 2014 10:34 schreef MadMaster het volgende:
Dit wilde Friso horen tijdens z'n uitvaart...
DANquote:
Winnares van de beste Singer Songwriter in 2012 (volgens mij).quote:Op woensdag 31 december 2014 10:35 schreef het_fokschaap het volgende:
Check.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Geeft iemand het ff door als het volgende nummer er is
Koop de CD's of een abo op Spotify...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef DeJori het volgende:
Godverdomme, ik werk tot 21:00. Dan mis ik met afsluiten waarschijnlijk net
[..]
En dan zit ik net op tijd in de auto voor:
[..]
You're doomed.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef DeJori het volgende:
Godverdomme, ik werk tot 21:00. Dan mis ik met afsluiten waarschijnlijk net
[..]
En dan zit ik net op tijd in de auto voor:
[..]
1500 plaatsen lager had ik het mooier gevonden..quote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie dit niet mooi?Het staat hoog, dat wel, maar vind het echt prachtig
Volgens mij heeft ze niet gewonnenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Winnares van de beste Singer Songwriter in 2012 (volgens mij).
The Doors heb ik (helaas) niet gered, maar wat ik nu de laatste paar nummers hoor is ook allemaal niet om vrolijk van te worden. R.E.M. komt gelukkig nog en volgend uur even bashen op Frits " boycot Jeanny" Spits.quote:
Volgend jaar stuur ik het mee met mijn stem.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
insturen naar radio2, dat verhaal
Kuttijden inderdaad.quote:
Uiteindelijk wel jaquote:
Ook niet beter danquote:
Alles kan... maar dan mis je het einde van de top 2000.quote:
Ik was te laat, ik wou het net verbeterenquote:
Is dat nou Dave in jouw UI?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef DeJori het volgende:
Best een prima nummer. Muzikaal erg simpel maar goed. Had alleen ergens thuisgehoord in de 1800-2000 regio.
Zijn die allebei overleden ja?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet gewonnen
Gaat over haar overleden ouders
Maar ik moet toch op fok 'Dire Straitsquote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop de CD's of een abo op Spotify...
Michael Prins won.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet gewonnen
Gaat over haar overleden ouders
Yupquote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze zingt over het mannelijk geslachtsdeel toch?
Die vind ik echt 3x beter dan dit.quote:
Nee, Silent Bobquote:
Radiohead is niet om vrolijk van te worden, maar om van te genietenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
The Doors heb ik (helaas) niet gered, maar wat ik nu de laatste paar nummers hoor is ook allemaal niet om vrolijk van te worden. R.E.M. komt gelukkig nog en volgend uur even bashen op Frits " boycot Jeanny" Spits.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm volgende quiz dus een ander team..
Yupquote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn die allebei overleden ja?
Wat een smeerpijp.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
YupSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar het staat hoger in de lijst met beste nummers ooit gemaakt, dus is het beter.
Die's beterquote:
Heb het gehoord. Kende het niet. Mijn kat begon ervan te huilen. En niet van vreugde.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:38 schreef D. het volgende:
Radiohead is niet om vrolijk van te worden, maar om van te genieten
Die van mij ook, maar ik heb er nooit een lied over geschreven...quote:
Die is mooi ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wat Radiohead betreft, dit nummer:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Radiohead "All I Need"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eén van de nummers waar ik stil van word en soms een traantje laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop