ik vind je een bikkel (en een idioot)quote:
Op die trappen wel hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:00 schreef Saind het volgende:
[..]
nou meissie 7,5 is zo ver nog niet
Komt vast goed.quote:
Vooralsnog alleen het laatste, na afloop kunnen we het eerste besprekenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind je een bikkel (en een idioot)
nou, ik denk dat ik inmiddels geen gitaar meer vast kan houden, dus ach. Zingen kan ik ook niet, dus er is geen muzikant aan me verloren gegaanquote:Op woensdag 31 december 2014 10:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon doen, en niet een poging tot, maar doorzetten.
Blij dat ik ooit begonnen ben, nog altijd veel plezier van hoewel ik wou dat ik begonnen was toen ik jonger was.
Ja, er waren een stuk of 10 Slayer-fans uitgenodigd om in de studio helemaal los te gaan op het nummer.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog iets gebeurt rond Slayer vannacht?
Geniaalquote:Op woensdag 31 december 2014 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, er waren een stuk of 10 Slayer-fans uitgenodigd om in de studio helemaal los te gaan op het nummer.
Dát is het voornaamste bezwaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:08 schreef Fred_B het volgende:
Goede plaat, maar idioot hoog natuurlijk.
quote:
Je ziet het...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit nummer op deze plekKan echt niet.
Zag em net, geniaalquote:Op woensdag 31 december 2014 10:09 schreef Cee het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'Angel of Death' in het Top 2000 café
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop