Hij wilde meer dan alleen een zingende handpop zijn in The Common Linnets.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat er zo erg was wat hij heeft gedaan.
Terecht ookquote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit? 2e in het songfestival dit jaar. Gaat jaren in de top 300 meedraaien, markeer mijn woorden
snuiven, slikken en weetikveel. Heb hem ooit als gast bij het Glazen Huis gezien, het was om te huilen, wat een sneuneus.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat er zo erg was wat hij heeft gedaan.
Maar dat is toch niet erg?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij wilde meer dan alleen een zingende handpop zijn in The Common Linnets.
Daar vrees ik ook voorquote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit? 2e in het songfestival dit jaar. Gaat jaren in de top 300 meedraaien, markeer mijn woorden
Fixedquote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk dat ie Ilse heeft proberen te gepaald...
Logischquote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk dat ie Ilse heeft proberen te palen...
Nee, maar TeamIlse wilde niet dat hij te veel te maken ging krijgen met hun projectje. Ach ja, there's two sides to every story zegt men. Het blijft jammer.quote:
heb je al bijna bingo?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:15 schreef laxus13 het volgende:
The Boxer![]()
![]()
![]()
Weer een uit mijn stem lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |