Michael Prins won.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet gewonnen
Gaat over haar overleden ouders
Yupquote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze zingt over het mannelijk geslachtsdeel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Silent Bobquote:
Radiohead is niet om vrolijk van te worden, maar om van te genietenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
The Doors heb ik (helaas) niet gered, maar wat ik nu de laatste paar nummers hoor is ook allemaal niet om vrolijk van te worden. R.E.M. komt gelukkig nog en volgend uur even bashen op Frits " boycot Jeanny" Spits.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm volgende quiz dus een ander team..
Yupquote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn die allebei overleden ja?
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
YupWat een smeerpijp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar het staat hoger in de lijst met beste nummers ooit gemaakt, dus is het beter.
Heb het gehoord. Kende het niet. Mijn kat begon ervan te huilen. En niet van vreugde.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:38 schreef D. het volgende:
Radiohead is niet om vrolijk van te worden, maar om van te genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |