SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
Nummer 1Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny![]()
MeuningNog 1 dagje
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco![]()
Wat een zure sloot ben jij zegquote:Op woensdag 31 december 2014 08:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het gaat over de top 2000 toch, niet bekend 2000
Maarja queen is ook al jaren nummer 1/2 dus zo serieus was die lijst al niet meer.![]()
Je snapt het principe van lijsten die door het publiek zijn samengesteld?-XOXO- Je maintiendrai![]()
Kijken jullie ook de stream? Die jongen en dat meisje![]()
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco![]()
Niet het leukste dagje helaas.quote:
Ik vind tegenwoordig de eerste dag eigenlijk het leukstPut me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laten we daar een FOK-lobby voor opstarten volgend jaarquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat zeg ik nergens. Echter moeten ze sommige mensen gewoon niet laten stemmen aangezien ze geen smaak hebben.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, vertel jij mij eens over hoe je ALLE muziek kent?![]()
nope... kijk naar mijn beeldschermquote:Op woensdag 31 december 2014 08:30 schreef MaJo het volgende:
Kijken jullie ook de stream? Die jongen en dat meisje![]()
![]()
![]()
Kayleigh.![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk de enige powerballad die door een man is gezongen die ik zelf wel eens op zetPut me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kayleigh
Stond op zo'n top zoveel aller tijden CD die ik altijd van m'n ouders pikte en grijs draaide
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Mee eensquote:Op woensdag 31 december 2014 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet het leukste dagje helaas.
Ik vind tegenwoordig de eerste dag eigenlijk het leukstDaar staan echt de vergeten pareltjes. Dit zijn allemaal nummers die we nog regelmatig horen. Maar toch staat er wel heel wat moois op het programma nog
Wie zijn wij om dat te beslissen?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Echter moeten ze sommige mensen gewoon niet laten stemmen aangezien ze geen smaak hebben.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
gaat toch niet lukken... daarom Ich bin wie du zo hoog mogelijk volgend jaarquote:Op woensdag 31 december 2014 08:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Laten we daar een FOK-lobby voor opstarten volgend jaar![]()
![]()
Dit vind ik stiekem fantastischFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Komen toch wel een twintigtal plaatjes voorbij die je echt maar 1x per jaar hoort. Ik noem The Load Out, Voor Haar, Desperado (quote:Op woensdag 31 december 2014 08:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensDaar staan echt de vergeten pareltjes. Dit zijn allemaal nummers die we nog regelmatig horen. Maar toch staat er wel heel wat moois op het programma nog
), Window of my Eyes
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dus als je het niet eens bent met die lijst ben je een zeikerd?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een zure sloot ben jij zeg![]()
Je snapt het principe van lijsten die door het publiek zijn samengesteld?
Weinig mensen met smaak dus.
Het feit dat er geen Nine Inch Nails in de hele Top2000 staat zegt al genoeg.![]()
Ik help jou als jij mij helpt met Arcade Firequote:Op woensdag 31 december 2014 08:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
gaat toch niet lukken... daarom Ich bin wie du zo hoog mogelijk volgend jaar
vrouwen bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 31 december 2014 08:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Echter moeten ze sommige mensen gewoon niet laten stemmen aangezien ze geen smaak hebben.![]()
![]()
Zolang je No Cars Go erin wilt hebben, help ik jou hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 08:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik help jou als jij mij helpt met Arcade Fire![]()
![]()
Dat is ook zo, maar op de eerste dagen hoor je echt van die nummers die je bijna vergeten was. Dit zijn niet echt vergeten nummers die jij noemtquote:Op woensdag 31 december 2014 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komen toch wel een twintigtal plaatjes voorbij die je echt maar 1x per jaar hoort. Ik noem The Load Out, Voor Haar, Desperado (), Window of my Eyes
Tja, vreemd he? Dat niet iedereen jouw verheven smaak deelt?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Echter moeten ze sommige mensen gewoon niet laten stemmen aangezien ze geen smaak hebben.
Gratis tip: maak je niet te druk
So it goes![]()
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 31 december 2014 08:33 schreef Szura het volgende:
Deze cd
Wie heeft hem ook?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die mag er ook wel in, de beste van Neon Biblequote:Op woensdag 31 december 2014 08:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang je No Cars Go erin wilt hebben, help ik jou hoorMaar je kan niet van mij verwachten dat ik een bepaald nummers kies en jij dan lekker zelf een keuze mag maken
Klopt.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar op de eerste dagen hoor je echt van die nummers die je bijna vergeten was. Dit zijn niet echt vergeten nummers die jij noemt
Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik sowieso niet snel liedjes vergeetPut me on a pedestal and I'll only disappoint you
Druk niet, vind het vooral grappig.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, vreemd he? Dat niet iedereen jouw verheven smaak deelt?
Gratis tip: maak je niet te druk![]()
Als je je er serieus druk over gaat maken heb je het idee achter de top2000 niet begrepenquote:Op woensdag 31 december 2014 08:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus als je het niet eens bent met die lijst ben je een zeikerd?
Weinig mensen met smaak dus.
Het feit dat er geen Nine Inch Nails in de hele Top2000 staat zegt al genoeg.![]()
Als je NIN er in wil hebben moet je al je vrienden oproepen om te stemmen
-XOXO- Je maintiendrai![]()
Ik kan soms wel een nummer even vergeten en dan herontdekken, zo leuk is datquote:Op woensdag 31 december 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik sowieso niet snel liedjes vergeet
de lobby voor ich bin wie du wordt al redelijk breed gedragen hier in het topicquote:Op woensdag 31 december 2014 08:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die mag er ook wel in, de beste van Neon BibleMaar je kan niet van mij verwachten dat ik een bepaald nummers kies en jij dan lekker zelf een keuze mag maken
![]()
![]()
Ja en Rebellion van Arcade Fire ook buiten dit topicquote:Op woensdag 31 december 2014 08:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
de lobby voor ich bin wie du wordt al redelijk breed gedragen hier in het topic
Leuk plaatje, maar wat doet dit hier?Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Five for Fighting.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:36 schreef peaceman het volgende:
wie was destijds eigenlijk die band die wel een nummer had dat superman heette?Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja maar die is helemaal niet zo mooiquote:Op woensdag 31 december 2014 08:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en Rebellion van Arcade Fire ook buiten dit topic![]()
![]()
Wat lul je nouquote:Op woensdag 31 december 2014 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar die is helemaal niet zo mooiDat is een van de beste man
Omdat ik er op gestemd hebquote:Op woensdag 31 december 2014 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk plaatje, maar wat doet dit hier?
Zoals ik al zei, vooral grappig.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je je er serieus druk over gaat maken heb je het idee achter de top2000 niet begrepen![]()
Als je NIN er in wil hebben moet je al je vrienden oproepen om te stemmen
Geen idee hoeveel stemmen die nummers krijgen/nodig hebben?![]()
Beste TT tot nu toe in deze reeks.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:35 schreef peaceman het volgende:
de lobby voor ich bin wie du wordt al redelijk breed gedragen hier in het topic![]()
Hun andere hits zijn leukerquote:Op woensdag 31 december 2014 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk plaatje, maar wat doet dit hier?![]()
![]()
Als Slayer volgend jaar op een christelijk tijdstip staat gepland, moeten we dat café overnemen en een pit bouwen
Dooie boel nuLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Je hebt er 350 nodigquote:Op woensdag 31 december 2014 08:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, vooral grappig.
Geen idee hoeveel stemmen die nummers krijgen/nodig hebben?
ik vind wake up, reflector, here comes the nighttime, we used to wait, ready to start en no cars go sowieso al beterquote:Op woensdag 31 december 2014 08:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat lul je nouDat is een van de beste man
![]()
![]()
Worldquote:Op woensdag 31 december 2014 08:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet in staan met 'nobody'![]()
![]()
Een slechte vrouwensmaak zelfsquote:Op woensdag 31 december 2014 08:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een vrouwensmaak.![]()
![]()
Gek dacht ik op veel nummers uit de mannenlijst gestemd heb danquote:Op woensdag 31 december 2014 08:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een vrouwensmaak.
Heb jij die gitaar van Noodles nou nog verpatst of toch maar niet?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Die gitaar lijkt ergens op. Nirvana of zo?![]()
Intervention, The Well & The Lighthouse, Ocean of Noise, Neihgbourhood #3 ook allemaalquote:Op woensdag 31 december 2014 08:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind wake up, reflector, here comes the nighttime, we used to wait, ready to start en no cars go sowieso al beterFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Zijn ook stuk voor stuk hele mooie nummers maar Rebellion is ook goed, dat heerlijke opzwependequote:Op woensdag 31 december 2014 08:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind wake up, reflector, here comes the nighttime, we used to wait, ready to start en no cars go sowieso al beterMaar ik heb er ook wat meer persoonlijke binding mee. Door mijn vader ken ik via dit nummer Arcade Fire. Toen hij 8 jaar geleden zo ziek werd toen werd dit nummer nog belangrijker voor me. Daarnaast is het het eerste nummer waar G en ik samen op danste
quote:Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
intervention en Neighbourhood #3was ik ook zeker nog vergetenquote:Op woensdag 31 december 2014 08:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Intervention, The Well & The Lighthouse, Ocean of Noise, Neihgbourhood #3 ook allemaal![]()
![]()
Nee, nog niet. Heeft geen haast. Ik zet hem wel een keer op Ebay. Ik wou eerst even kijken of ik een authenciteitsbewijs kon krijgen.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij die gitaar van Noodles nou nog verpatst of toch maar niet?![]()
Dat koppel dat steeds in beeld komt heeft me er toch plezier inLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
ik snap je wel hoor en je hebt gelijk... veel mensen vinden het mooi.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn ook stuk voor stuk hele mooie nummers maar Rebellion is ook goed, dat heerlijke opzwependeMaar ik heb er ook wat meer persoonlijke binding mee. Door mijn vader ken ik via dit nummer Arcade Fire. Toen hij 8 jaar geleden zo ziek werd toen werd dit nummer nog belangrijker voor me. Daarnaast is het het eerste nummer waar G en ik samen op danste
![]()
![]()
Die sturen vast ook berichten naar de dj's hoe geweldig ze het wel allemaal niet vinden.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:41 schreef Szura het volgende:
Dat koppel dat steeds in beeld komt heeft me er toch plezier in![]()
Uhuhquote:Op woensdag 31 december 2014 08:41 schreef cafca het volgende:
Och, daar hebben we de AF lobby weer.....Arcade Fire
The Well & The Lighthousequote:Op woensdag 31 december 2014 08:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Intervention, The Well & The Lighthouse, Ocean of Noise, Neihgbourhood #3 ook allemaalWat is deze?
Was vooral benieuwd of je de beslissing al had genomen, omdat het zo'n grote stap is.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Nee, nog niet. Heeft geen haast. Ik zet hem wel een keer op Ebay. Ik wou eerst even kijken of ik een authenciteitsbewijs kon krijgen.![]()
Laten we eerst Rebellion erin krijgen (want meeste draagvlak) en dan stuk voor stuk de andere nummersquote:Op woensdag 31 december 2014 08:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap je wel hoor en je hebt gelijk... veel mensen vinden het mooi.
Ik vind Sander de Heer wel een goeie dj trouwens30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco![]()
Ik weet niet wat hij waard is maar ik wil tenminste 6000 dollar. Misschien is dat belachelijk hoog maar voor minder hou ik hem liever zelf.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was vooral benieuwd of je de beslissing al had genomen, omdat het zo'n grote stap is.![]()
Gewoon een beetje spammen in OUD, dan moet dat wel lukken.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:43 schreef MaJo het volgende:
Laten we eerst Rebellion erin krijgen (want meeste draagvlak) en dan stuk voor stuk de andere nummers![]()
ik wil m best in mijn vrije keuze zetten, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik liever Summertime (billie H) terug heb dan AF erin..quote:Op woensdag 31 december 2014 08:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laten we eerst Rebellion erin krijgen (want meeste draagvlak) en dan stuk voor stuk de andere nummers![]()
![]()
Wat is dit?Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 31 december 2014 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ikk an nu even gaan stofzuigen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 08:43 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Sander de Heer wel een goeie dj trouwenshij vindt zichzelf belangrijker dan de muziek
![]()
![]()
Diaanquote:Op woensdag 31 december 2014 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ikk an nu even gaan stofzuigen.Ben je vrij vandaag? Ik moet zo werken
Wat heeft Arcade Fire met OUD te makenquote:Op woensdag 31 december 2014 08:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een beetje spammen in OUD, dan moet dat wel lukken.Gelukkig zijn er 5 vrije keuzesquote:Op woensdag 31 december 2014 08:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wil m best in mijn vrije keuze zetten, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik liever Summertime (billie H) terug heb dan AF erin..
Zeiknummer.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zegt ie dat, of denk je dat?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]hij vindt zichzelf belangrijker dan de muziek
![]()
![]()
eensquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Hij heeft wel een fijne stem vind ikquote:Op woensdag 31 december 2014 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]hij vindt zichzelf belangrijker dan de muziek
Ken hem verder niet, luister alleen 1 week per jaar naar radio2
Hij zat ooit bij Ruud de Wild op 3FMquote:Op woensdag 31 december 2014 08:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft wel een fijne stem vind ikKen hem verder niet, luister alleen 1 week per jaar naar radio2
![]()
![]()
Dit gaat toch over een jochie dat dood gaat aan kanker?30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco![]()
De naam komt me ook wel bekender voor maar dat is wel lang geleden dan?quote:30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 08:46 schreef Kingstown het volgende:
Tot The Doors kan ik even wat anders goed.![]()
![]()
in theorie kan Ich bin wie du daar ook over gaan...quote:Op woensdag 31 december 2014 08:46 schreef MaJo het volgende:
Dit gaat toch over een jochie dat dood gaat aan kanker?![]()
![]()
Je moet nog even kennismaken met Uprising, hopelijk de extendedquote:Op woensdag 31 december 2014 08:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een zeiknummertje zo te horen.![]()
Tot The Doors kan ik even wat anders goed.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
MUUUUUUSSSSEEEEEE![]()
![]()
Ten tijde van Pim's liquidatiequote:Op woensdag 31 december 2014 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
De naam komt me ook wel bekender voor maar dat is wel lang geleden dan?![]()
![]()
Ah goede binnnenkomer
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
![]()
![]()
retweetquote:Op woensdag 31 december 2014 08:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier ben ik speciaal voor opgestaan![]()
Hij werkte daar toen ook aan die uitzending? Dan heb ik dat misschien onthouden. Is alweer 12 jaar geledenquote:
Ah jij vindt "nieuwe" Muse dus ook goedquote:Op woensdag 31 december 2014 08:47 schreef cafca het volgende:
Face it, dit is beter dan Kashmir, Kayleigh en de ridder van tante Sidonia
Matthew Bellamy kan de s niet normaal uitspreken.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is soms wel storend jaquote:Op woensdag 31 december 2014 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthew Bellamy kan de s niet normaal uitspreken.In dit nummer vind ik het wel meevallen
Wel een lekker popliedje.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
komt door die rare tanden vermoed ikquote:Op woensdag 31 december 2014 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthew Bellamy kan de s niet normaal uitspreken.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij was samen met Jeroen Kijk in de Vegte sidekick bij Ruudquote:Op woensdag 31 december 2014 08:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij werkte daar toen ook aan die uitzending? Dan heb ik dat misschien onthouden. Is alweer 12 jaar geleden![]()
Vooral Abssssssolution heeft een paar nummers die ik daardoor niet meer normaal kan luisteren.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is soms wel storend jaIn dit nummer vind ik het wel meevallen
Nu ik eenmaal wakker ben welquote:Op woensdag 31 december 2014 08:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah jij vindt "nieuwe" Muse dus ook goed
So it goes![]()
Dit is gewoon pop.quote:Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We will be victorious![]()
Goeie liveband ookIk had vipkaarten in de ziggo 2 jaar geleden
Ah dan ken ik hem daarvanquote:Op woensdag 31 december 2014 08:50 schreef D. het volgende:
[..]
Hij was samen met Jeroen Kijk in de Vegte sidekick bij RuudBlack Holesssss kan hij er ook wat vanquote:Op woensdag 31 december 2014 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral Abssssssolution heeft een paar nummers die ik daardoor niet meer normaal kan luisteren.
Anders was je hier wel wakker door gewordenquote:
Bij de Italiaanse tv als ze van instrument ruilen op dit nummer is ook hilarisch
157 Sting Fields Of Gold
156 Jimi Hendrix Experience All Along The Watchtower
155 U2 Bad
154 Leonard Cohen Hallelujah
153 Amy Winehouse Back To Black
152 The Doors The End
151 Elvis Presley Suspicious Minds
150 Jacques Brel Ne me Quitte Pas
149 U2 & Mary J Blige One
148 The Beatles A Day In The Life
147 Nirvana Come As You Are![]()
Jaquote:Op woensdag 31 december 2014 08:51 schreef MaJo het volgende:
Bij de Italiaanse tv als ze van instrument ruilen op dit nummer is ook hilarisch![]()
![]()
Ssssssupermassssssive Black Hole trek ik inderdaad niet zo goed. En Invincccciblequote:Op woensdag 31 december 2014 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan ken ik hem daarvan
[..]
Black Holesssss kan hij er ook wat van
Checkals je dat filmpje niet kent
MUSE H.D!! "UPRISING" PLAYBACK VERY FUNNY AND CRAZY ON A ITALIAN TV & "INTERVIEW"!!! :D MATT PLAYS THE DRUMS!! DOM (THE BEST!! HA, HA, HA) PLAYS THE BASS AND SING!! AND CHRIS PLAY THE GUITAR AND KEYBOARDS!! "QUELLI CHE IL CALCIO PROGRAM" (20.09.2009)!!!
Prachtig dit
+1quote:Op woensdag 31 december 2014 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ssssssupermassssssive Black Hole trek ik inderdaad niet zo goed. En InvinccccibleMaar vind de muziek zo vet dat ik daar wel doorheen kan luisteren
157 Sting Fields Of Gold![]()
![]()
![]()
155 U2 Bad![]()
![]()
154 Leonard Cohen Hallelujah![]()
152 The Doors The End
150 Jacques Brel Ne me Quitte Pas![]()
149 U2 & Mary J Blige One![]()
![]()
![]()
148 The Beatles A Day In The Life![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga me maar eens aankleden, moet over 10 minuten in de auto zitten![]()
Dike 'fuck you' naar dat programma omdat ze niet live mocht optreden inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:52 schreef MaJo het volgende:
Checkals je dat filmpje niet kent
MUSE H.D!! "UPRISING" PLAYBACK VERY FUNNY AND CRAZY ON A ITALIAN TV & "INTERVIEW"!!! :D MATT PLAYS THE DRUMS!! DOM (THE BEST!! HA, HA, HA) PLAYS THE BASS AND SING!! AND CHRIS PLAY THE GUITAR AND KEYBO![]()
157 Sting Fields Of Gold
155 U2 Bad![]()
![]()
(staat die zo hoog!)
152 The Doors The End![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(verpest mn uur niet)
148 The Beatles A Day In The Life
147 Nirvana Come As You Are
En The End?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
155 U2 Bad![]()
![]()
152 The Doors The End
![]()
![]()
![]()
![]()
En naar de redactie die niet weet wie wie is. De drummer in het interviewquote:Op woensdag 31 december 2014 08:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dike 'fuck you' naar dat programma omdat ze niet live mocht optreden inderdaad.Matt achter de drums
Pop = populair. Het heeft in de top 40 gestaan.quote:Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Origineel van Lisa Lois is beter.quote:Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, jammer is dat. Dat nummer is gewoon verziekt omdat al die Nederlandse c-artiesten het zo nodig moesten zingen.quote:![]()
156 Jimi Hendrix Experience All Along The Watchtower![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
155 U2 Bad![]()
153 Amy Winehouse Back To Black![]()
![]()
![]()
![]()
151 Elvis Presley Suspicious Minds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een uur!!![]()
![]()
Ik was gisteren ook al vrij...quote:Op woensdag 31 december 2014 08:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
DiaanBen je vrij vandaag? Ik moet zo werken
[..]
Wat heeft Arcade Fire met OUD te maken
[..]
Gelukkig zijn er 5 vrije keuzes![]()
![]()
Jammer van die draak van Mary Jquote:Op woensdag 31 december 2014 08:55 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
155 U2 Bad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een uur!!Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja echt jammerquote:Op woensdag 31 december 2014 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer van die draak van Mary J![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
155 U2 Bad![]()
Fitter. Happier. More productive
Ik vraag me ook echt af WAAROM mensen daarop stemmen. Dan moet je wel heel erg weg zijn van het origineel en het er 2x in zetten. Of heel jong zijn.quote:Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer van die draak van Mary J![]()
Maar niet alles wat populair is is popquote:Op woensdag 31 december 2014 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pop = populair. Het heeft in de top 40 gestaan.
De nummers worden kleiner maar de reclames langerPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
of vrouw zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af WAAROM mensen daarop stemmen. Dan moet je wel heel erg weg zijn van het origineel en het er 2x in zetten. Of heel jong zijn.![]()
![]()
Er is maar een goede One en dat is die van MetallicaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
die van Metallica?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom mensen daarop stemmen
Als die nu ook op de 'echte' One stemmen...Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Mwa, flink teveel afgespeeld, zelfde idee als smells like teen spirit. Wel betere nummers van dat soort bands maar die kennen helaas te weinig mensen om in zo'n lijst te komen.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:59 schreef Szura het volgende:
Er is maar een goede One en dat is die van Metallica![]()
zelfs die zijn niet zo domquote:Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind die van de Swedish House Mafia veel beter.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:59 schreef Szura het volgende:
Er is maar een goede One en dat is die van MetallicaPut me on a pedestal and I'll only disappoint you
goedemorgenquote:Op woensdag 31 december 2014 09:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat zag ik.
Morgen iedereen, vanuit mijn bedje!![]()
![]()
Het uur tussen 6 en 7 is trouwens het beste uur van deze Top 2000.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
157 Sting Fields Of Gold
155 U2 Bad
152 The Doors The End
149 U2 & Mary J Blige One
Heb trouwens het Slayer-moment opgenomen en zit het nu terug te kijken, godsamme.![]()
![]()
Ik was eens in Boedapest in een club waar een van die gasten live draaide, wat een takkeherriequote:Op woensdag 31 december 2014 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die van de Swedish House Mafia veel beter.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 31 december 2014 09:04 schreef D. het volgende:
[..]
Maar je gaat het niet ontkennen?
[..]![]()
![]()
Zo maar eens het beslag voor de oliebollen maken
Moggequote:
Ik ga straks bezig aan de wafels.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:05 schreef essnhills het volgende:
Zo maar eens het beslag voor de oliebollen makenEerst even douchen, eten, spullen inpakken..
Uit de reactiebalk op de Radio 2-site:En daarvoor ga je dan in fucking Oostenrijk zitten. Jammer dat ze er niet bij zetten of hun oost-Indonesische krulvis ook warme gevoelens krijgt bij het luisteren naar deze le-gen-da-rische lijst.quote:WillydeJong Wakker worden en gaan slapen met de Top2000. Een super gevoel vol muzikale herinneringen. Vanuit een bijna door sneeuw ingesloten Berwang in Oostenrijk luiden wij het jaar uit met de Top2000. Groetjes Henk en Willy![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 09:05 schreef essnhills het volgende:
So it goes![]()
Dat zal wel veel tijd in beslag nemen.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:05 schreef essnhills het volgende:
Zo maar eens het beslag voor de oliebollen maken![]()
Die zijn wel wakkerquote:Op woensdag 31 december 2014 09:06 schreef peaceman het volgende:
ik hoop dat de buren al wakker zijn en anders zijn ze snel wakker...Ik werd door hun wakker.
![]()
![]()
Oh man, ik kon echt niet slapen. Heb sowieso heel erg slaaptekort, ik heb 9 uur nodig en haal al weken maar iets van 6 tot 7 uurtjes.![]()
wanneer ga je bakken?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:05 schreef essnhills het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wil geen bommetje droppen ofzo, maar ik vind de vertolking van Eva Cassidy meer passen bij het liedje.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Succesquote:Op woensdag 31 december 2014 09:05 schreef essnhills het volgende:
Zo maar eens het beslag voor de oliebollen maken![]()
![]()
Ik heb 5 uur echt geslapenquote:Op woensdag 31 december 2014 09:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, ik kon echt niet slapen. Heb sowieso heel erg slaaptekort, ik heb 9 uur nodig en haal al weken maar iets van 6 tot 7 uurtjes.Verder wel nog 5 uur gelegen ofzo.
Die versie is óók mooi idd.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil geen bommetje droppen ofzo, maar ik vind de vertolking van Eva Cassidy meer passen bij het liedje.
Aan deze versie goede herinneringen.![]()
Mogge Fredquote:
Verdomme, Roel.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit de reactiebalk op de Radio 2-site:
[..]
... hun oost-Indonesische krulvis ook warme gevoelens krijgt bij het luisteren naar deze le-gen-d-rische lijst.![]()
![]()
Het is niet heel spannend ofzoquote:Op woensdag 31 december 2014 09:07 schreef peaceman het volgende:
ik vind dit wel leuk, maar niet meer dan dat..![]()
![]()
ik ga juist eerst oliebollen bakkenquote:Op woensdag 31 december 2014 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga straks bezig aan de wafels.Eerst even douchen, eten, spullen inpakken..
anders stinkt mn haar zo naar oliebollen vanavond
Ik zelfs dat niet. Sting, nee danku.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:07 schreef peaceman het volgende:
ik vind dit wel leuk, maar niet meer dan dat..![]()
Ik vind Fragile veel mooier ja.quote:Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als het klaar is met rijzenquote:
157 Fields Of Gold Sting 1993 530 451 379 283 265 303 349 276 266 273 353 278 227 198 127 157
Toch opvallend dat ie zo is gestegenPut me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor tijdens U2:
http://www.sporcle.com/games/bmo1616/bohemianrhapsodyLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Sting is ook ziekquote:Op woensdag 31 december 2014 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
157 Fields Of Gold Sting 1993 530 451 379 283 265 303 349 276 266 273 353 278 227 198 127 157
Toch opvallend dat ie zo is gestegen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mooi dat Brian ook May doet in die quizquote:Op woensdag 31 december 2014 09:10 schreef Szura het volgende:
Voor tijdens U2:
http://www.sporcle.com/games/bmo1616/bohemianrhapsodyPut me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb maar een half uur Sander meegemaakt dit jaar. Van mij mag hij op dat tijdstip blijven. Op de rest van het jaar komt het nauwelijks voor dat ik voor 9 uur radio luister.![]()
Jij luistert het hele jaar radio 2?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb maar een half uur Sander meegemaakt dit jaar. Van mij mag hij op dat tijdstip blijven. Op de rest van het jaar komt het nauwelijks voor dat ik voor 9 uur radio luister.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Origineel vind ik eigenlijk wel leukerPut me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bob niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel vind ik eigenlijk wel leuker![]()
![]()
In de auto altijd, thuis niet vaak de radio aanquote:Op woensdag 31 december 2014 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij luistert het hele jaar radio 2?![]()
Ik ben ook een beetje radiobeu eigenlijk. 3fm kan me nauwelijks meer bekoren, alleen de programma's van Venema en Paul vind ik nog wel aardig.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In de auto altijd, thuis niet vaak de radio aan
Radio 2 vind ik teveel zeikmuziek hebben
quote:Op woensdag 31 december 2014 09:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die staat zeker niet op die bingokaart?nee nog niet.
![]()
Origineel van John Mayer is beter.
Van dit stukje dan
Heartbreak Warfare?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van John Mayer is beter.
Van dit stukje dan![]()
Bad is echt mooi![]()
![]()
Meh. Dit vind ik niet zo..zeker niet na JimigodFitter. Happier. More productive
Jup.quote:Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is die opbouw. Dat kon U2 ook wel. In die tijd dan.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:15 schreef Bugno het volgende:
Meh. Dit vind ik niet zo..zeker niet na JimigodPut me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet altijd aan southpark denken als ik een nummer van hun hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, ik kan Bono echt niet hebben als ik net wakker ben hoor![]()
![]()
Ik kan eigenlijk alle soort muziek op elk moment van de dag hebben. Er is niet een artiest die ik op een bepaald dagdeel niet kan hebben.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 31 december 2014 09:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Nummer 2 is Sorrow van Bowie, op nr 3 komt JimiEchnie!
![]()
nee, want dan zou ik liegen.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga bij radio2 werken, kun je dat bij de top2000 bij elk nummer van ze zeggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga bij radio2 werken, kun je dat bij de top2000 bij elk nummer van ze zeggen![]()
![]()
Dit is best een diepe stem.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny