Mwah, staan genoeg klassiekers op deze uren, ik vind zeker 60-70% wat je nu hoort een logische notering hebben.quote:
Omdat het bijna pijnlijk is om naar The Lau te kijkenquote:
de fanclub...quote:
Mensen die wenen om The Lauquote:
Snap ik, maar dat dit fans heeftquote:
Deze behoren nou eenmaal tot de bekendstequote:Op woensdag 31 december 2014 08:23 schreef S95Sedan het volgende:
Mensen die deze nummers van muse erin stemmen kan je toch niet meer serieus nemen
6 cd's met nummers en dan kiezen ze deze uit
Hij is al een half jaar bezig met afscheidsconcertenquote:Op woensdag 31 december 2014 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
Oh hij is ziek? Dat zal er wel mee te maken
Het gaat over de top 2000 toch, niet bekend 2000quote:Op woensdag 31 december 2014 08:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Deze behoren nou eenmaal tot de bekendste
Oh, vertel jij mij eens over hoe je ALLE muziek kent?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het gaat over de top 2000 toch, niet bekend 2000
Maarja queen is ook al jaren nummer 1/2 dus zo serieus was die lijst al niet meer.
Dat wel, kan er nog wel naar luisteren maar echt boeien doet ie nooit.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:27 schreef Szura het volgende:
Te vaak gehoord deze, vaak de enige die mensen kennen van Oasis
Verklaard wel die enorme stijgerquote:Op woensdag 31 december 2014 08:26 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is al een half jaar bezig met afscheidsconcerten
ja zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 31 december 2014 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor nog liever een album van Blof dan Sander de Heer.
En volgend jaar top 100 danquote:Op woensdag 31 december 2014 08:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verklaard wel die enorme stijger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop