SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe strakker om... enfin.quote:
Ik ben een uiterst driftig meisje, Janpiraat en Rellende_rollie kunnen dit bevestigen.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
En ik hoopte nog dat je een beetje tot rust was gekomen
Op 1 januariquote:Op woensdag 31 december 2014 02:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet niet wanneer ik moet gaan slapen?
Mag ik je MSN?quote:Op woensdag 31 december 2014 02:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh shiiii, ik ben toch niet zo origineel als ik dacht.
[..]
Ik ben een uiterst driftig meisje, Janpiraat en Rellende_rollie kunnen dit bevestigen.
Alleen als je op één van deze jong0ns lijkt:quote:
Ga ik niet volhouden en morgen 8:30 gaat de wekkerquote:
Heb ik in dit topic een mede 1D fan gevonden?quote:Op woensdag 31 december 2014 02:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen als je op één van deze jong0ns lijkt:
[ afbeelding ]
Nummer gaat over Nederlandquote:Op woensdag 31 december 2014 02:19 schreef Martinello het volgende:
Money for nothing and chicks for free
Nog een paar jaar en dan voel je hemquote:Op woensdag 31 december 2014 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik zet hem uit, doei.
Dire straits, ouwe lullenmuziek.
Trusten en rustig aanquote:Op woensdag 31 december 2014 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik zet hem uit, doei.
Dire straits, ouwe lullenmuziek.
Ergo, jouw muzieksmaak is gewoon belachelijk slecht.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit echt met afstand het slechtste liedje van Dire Straits, en dat staat dan weer zó hoog.Dat heb ik dus bijna met elke band die ik leuk vind.
Ieuw ga weg met je ouwe lulquote:Op woensdag 31 december 2014 02:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan voel je hem
Hoezo?quote:Op woensdag 31 december 2014 02:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nummer gaat over Nederland
ahahaha ;Dquote:
Oh jij vindt Money For Nothing wel een goed liedje van Dire Straits? Zegt genoeg over jouw smaak dan.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ergo, jouw muzieksmaak is gewoon belachelijk slecht.
Dan voel je de Dire Straights, omdat je ook ouwe lul bentquote:Op woensdag 31 december 2014 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ieuw ga weg met je ouwe lul
Gratis geldquote:
Dire Straitsquote:Op woensdag 31 december 2014 02:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh jij vindt Money For Nothing wel een goed liedje van Dire Straits? Zegt genoeg over jouw smaak dan.
En dit zegt nog véél meer. Welterusten hè!quote:
Hoe low moet je zijn om dit niet te kunnen waarderen, recht in de afgrond broederquote:Op woensdag 31 december 2014 02:24 schreef Mani89 het volgende:
Hoe high moet je zijn om zo'n flutliedje op te nemen.
Bob Marley is zo simpel dat het briljant isquote:Op woensdag 31 december 2014 02:24 schreef Mani89 het volgende:
Hoe high moet je zijn om zo'n flutliedje op te nemen.
Ik vind het al goed sinds 1991.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:26 schreef hhh38 het volgende:
Wind Of Change
Een van de weinige goede nummers waar ik meer dan 6 jaar geleden al naar luisterde.
Ik was 6 jaar geleden 14 en had een baggersmaak.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vind het al goed sinds 1991.
quote:
Tja, de mensen die op één nummer van Ed Sheeran stemmen, stemmen blijkbaar ook op de andere.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:40 schreef BillDauterive het volgende:
Zo komt nog een liedje van Ed Sheeran. Lekker verdeeld weer.
The A-Team zekah?quote:Op woensdag 31 december 2014 02:40 schreef BillDauterive het volgende:
Zo komt nog een liedje van Ed Sheeran. Lekker verdeeld weer.
Dat zal het zijn!quote:Op woensdag 31 december 2014 02:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, de mensen die op één nummer van Ed Sheeran stemmen, stemmen blijkbaar ook op de andere.
De nummers van Daniël Lohues en Muse staan ook relatief dichtbij elkaar bijvoorbeeld.
Nee! Die hadden we net al. Hierna komt Give Me Lovequote:
Oh, meh, dat is dan wel een tegenvaller zo hoog.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee! Die hadden we net al. Hierna komt Give Me Love
Ja jemig daar heb ik me ook aan zitten ergeren zeg.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:57 schreef richolio het volgende:
Lul eens niet heel dd godganse tijd door die intro's heen. Christus. Is dat een dingetje ofzo? De intro's vol proberen te krijgen met onzin?
The Boxer ga ik ook missen, zonde inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:56 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga slapen
Helaas Paradise City, The Boxer en One Day Like This missen
Ja, Time inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja jemig daar heb ik me ook aan zitten ergeren zeg.
Dieptepunt bij Time van Pink Floyd. Wel stil zijn voor de wekkers, maar dan vervolgens wel door het nummer heen lullen
Slaap ze! En je kan ook de wekker wat vroeger zettenquote:Op woensdag 31 december 2014 02:56 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga slapen
Helaas Paradise City, The Boxer en One Day Like This missen
Die DJs denken gewoon dat de intro's bestaan zodat de DJ's iets hebben om overheen te praten totdat de zang begint.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, Time inderdaad.En Editors.
Waarom o waarom
Prima nummer inderdaadquote:
Ik moet tot heel laat door na 0quote:Op woensdag 31 december 2014 02:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slaap ze! En je kan ook de wekker wat vroeger zetten
Dan hoop ik dat je lekker slaapt en morgen fris en fruitig opstaatquote:Op woensdag 31 december 2014 03:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet tot heel laat door na 0
uur morgen, geen goed plan dus
Welkom!quote:Op woensdag 31 december 2014 03:07 schreef lubje25 het volgende:Net klaar met de arbeid, snel weer de Top 2000 aan
Zal wel veel stemmen hebben omdat die man doodziek is. Ik vind het ook niet zo.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:16 schreef Jovatov het volgende:
Blauw vond ik niet zo, kende het nummer ook niet
Thanks ik ga heerlijk slapen denk ik zomaarquote:Op woensdag 31 december 2014 03:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zal wel veel stemmen hebben omdat die man doodziek is. Ik vind het ook niet zo.
En slaap ze na dit lied
Kan welquote:Op woensdag 31 december 2014 03:20 schreef Jovatov het volgende:
Geniet ze nog verder deze avond. komen echt fanatstische nummers maarja je kan ze niet allemaal luisteren he
Jemig wat lelijk afgekapt zeg
Normaal iets langerquote:
Mwah, daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 31 december 2014 03:20 schreef richolio het volgende:
Paradise is mijn afsluiter. Geweldig nummer dit ook weer.
Ach, dat heb je altijd met Coldplay hèquote:Op woensdag 31 december 2014 03:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Normaal iets langer
[..]
Mwah, daar zijn de meningen over verdeeldSlaap ze!
Hij zei dat hij ging zuigen toen hij I Want To Break Free opzette. Voor de rest heb ik er geen problemen mee, echt wakker ben ik toch niet en daar helpt deze muziek niet bij meequote:Op woensdag 31 december 2014 03:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
adhd mannetje, ben er ook niet kapot van.
Ik heb er nu niets van mee gekregen. Zit a gogo te kijken maar heb m de afgelopen dagen bezig gezien.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij zei dat hij ging zuigen toen hij I Want To Break Free opzette. Voor de rest heb ik er geen problemen mee, echt wakker ben ik toch niet en daar helpt deze muziek niet bij mee
Heb het opgenomen, is wel leuk op zich. Kijk het vooral als ik de muziek in de echte lijst niet je van het vind.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:41 schreef BillDauterive het volgende:
Wordt a gogo nu herhaald? Ik heb het nog nooit gezien, dat is met Matthijs van Nieuwkerk toch? Is het leuker dan de top 2000 luisteren?
Haus jaquote:Op woensdag 31 december 2014 03:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haus!
Deze kan ik wel helemaal meezingen itt de liedjes van Herbert Gronemeyer
Slapen kan morgen om middernacht wel, als de top afgelopen isquote:Op woensdag 31 december 2014 03:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Haus jaGodver, met de Top 2000 komt er weinig slapen van eigenlijk he.
Saai, simpel liedje. Ook nog eens zo vals als de nacht gezongen.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slapen kan morgen om middernacht wel, als de top afgelopen is![]()
Ik vind Joan Franka - You and Me nog steeds leuker dan Birds.
Joan Franka begon daar ook al mee, als het aan het publiek gelegen had, was ze naar de finale gegaanquote:Op woensdag 31 december 2014 03:50 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi nummer van Anouk. Ze gaf hiermee Nederland z'n credibility terug op het Songfestival.
Vast wel wat. Ik gun ze hun pleziertje, maar ik blijf het teringherrie vinden.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben benieuwd of er veel mensen speciaal voor op staan
Daar hadden we mee kunnen winnen wmb. Maar ja...quote:Op woensdag 31 december 2014 03:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Saai, simpel liedje. Ook nog eens zo vals als de nacht gezongen.
Mijn favoriete Songfestival-inzending blijft trouwens Vrede van Ruth Jacott.
Verbazingwekkend hoog. Maar mensen houden kennelijk van dat soort muziek.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:24 schreef Impressme het volgende:
[..]
Daar hadden we mee kunnen winnen wmb. Maar ja...
2e met dingetje en dangetje dit jaar.
Rustig heeft er weinig mee te maken, meer politiek, maar dat is in Mei weer aan de orde.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoog. Maar mensen houden kennelijk van dat soort muziek.
Het nummer dat nu speelt, is ook zo'n voorbeeld. Het origineel staat niet eens in de Top 2000, maar deze rustige "credible" versie staat torenhoog.
Leuk wel dat liedje van linkin park, maar waarom staat het er zo vaak in? Gaat hier ook wel opquote:Op woensdag 31 december 2014 05:47 schreef Szura het volgende:
Leuk hoor deze van Linkin Park, maar mag wel wat lager
Ja alles lijkt op elkaar maar ze staan er maar twee keer inquote:Op woensdag 31 december 2014 05:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk wel dat liedje van linkin park, maar waarom staat het er zo vaak in? Gaat hier ook wel op
Oh valt me mee.quote:Op woensdag 31 december 2014 05:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja alles lijkt op elkaar maar ze staan er maar twee keer in
En één van de beteren van zequote:
Die tweets en andere tekstberichten van Henk en Ingrid, die tijdens het poetsen van hun auto de Top2000 hebben opstaan, hoeven van mij anders ook niet. Draai maar gewoon muziek, dan doe je al gek genoeg.quote:Op woensdag 31 december 2014 06:58 schreef Grutsk het volgende:
Die ingezonden spraakberichten, volgend jaar niet meer doen!
Soms vind ik het nog wel ok om te horen wat andere mensen bij een nummer voelen, al hoor ik het liefst alleen muziek.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Die tweets en andere tekstberichten van Henk en Ingrid, die tijdens het poetsen van hun auto de Top2000 hebben opstaan, hoeven van mij anders ook niet. Draai maar gewoon muziek, dan doe je al gek genoeg.
Tenenkrommend en plaatsvervangende schaamte idd.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Die tweets en andere tekstberichten van Henk en Ingrid, die tijdens het poetsen van hun auto de Top2000 hebben opstaan, hoeven van mij anders ook niet. Draai maar gewoon muziek, dan doe je al gek genoeg.
Pssst, ook die zijn fake...quote:Op woensdag 31 december 2014 06:58 schreef Grutsk het volgende:
Die ingezonden spraakberichten, volgend jaar niet meer doen!
Traditionele media die 'iets' met social media willen doen, vaak geen gelukkige combinatie. Zoals de NOS die op verkiezingsavond zo'n zogenoemde 'techredacteur' in de studio neerzetten die dan tweets van Bertha uit de Achterhoek gaat voorlezenquote:Op woensdag 31 december 2014 07:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tenenkrommend en plaatsvervangende schaamte idd.
quote:Op woensdag 31 december 2014 07:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Traditionele media die 'iets' met social media willen doen, vaak geen gelukkige combinatie. Zoals de NOS die op verkiezingsavond zo'n zogenoemde 'techredacteur' in de studio neerzetten die dan tweets van Bertha uit de Achterhoek gaat voorlezen. Ga gewoon weg.
Alleen One Of These Days kan ik verdragen, vanwege de heerlijke baspartij.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:28 schreef Szura het volgende:
Sorry jongens, ik doe elk jaar weer m'n best bij Pink Floyd, maar ik kan er niet relaxed naar luisteren. Op een gegeven moment krijg ik jeuk.
Ik mute nog even doorquote:Op woensdag 31 december 2014 07:42 schreef Szura het volgende:
Het kostte Bloed, Zweet en Tranen maar we zijn er bijna doorheen
Had de radio wel aan staan. Die heb ik wel gehoord, net als n mooie Stonesquote:Op woensdag 31 december 2014 06:54 schreef Bugno het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Paranoid Android gemist Mex.
quote:Op woensdag 31 december 2014 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had de radio wel aan staan. Die heb ik wel gehoord, net als n mooie Stones
Echt een bazenuurquote:Op woensdag 31 december 2014 07:48 schreef D. het volgende:
167 Led Zeppelin Kashmir
166 Muse Knights Of Cydonia
165 The Scene Iedereen Is Van De Wereld
164 Oasis Wonderwall
163 Marillion Kayleigh
162 3 Doors Down Kryptonite
161 Golden Earring When The Lady Smiles
160 Racoon Don't Give Up The Fight
159 Muse Uprising
158 Queen The Show Must Go On
Het zaad is naar haar hersens gestegen als je de lyrics zie van dat songfestivalliedje voor dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Anouk. Toen er nog niet zoveel lullen in waren gegaan.
Glastonbury-versie met de mondharmonica ervoor is bazigquote:Op woensdag 31 december 2014 07:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knights of Cydonia is kitsch. Maar van Led en Queen mijn favorieten.
Whaiaiaiaiquote:Op woensdag 31 december 2014 07:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zaad is naar haar hersens gestegen als je de lyrics zie van dat songfestivalliedje voor dit jaar.
Dat is toch triest.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 07:50 schreef cafca het volgende:
Pfff 1xQueen en 2x muse in één uur.... Ik weet niet of ik dat wel trek.
quote:Op woensdag 31 december 2014 07:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Echt een bazenuur
Twee keer Museen FreddieGod
Je hebt geen radio?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ken de helft niet van het komende uur.
Er staat maar 1 hond in de lijstquote:Op woensdag 31 december 2014 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Black Dog niet in de keuzelijst staat
Come on with me!quote:
Ik wil je hond zijn staat er ook al niet inquote:Op woensdag 31 december 2014 08:06 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat maar 1 hond in de lijst
Katten FTW
Eindelijk steun.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ken de helft niet van het komende uur.
quote:Op woensdag 31 december 2014 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Come on with me!
of wat ie ook zegt
En dadelijk als je ze hoortquote:Op woensdag 31 december 2014 08:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eindelijk steun.![]()
Muse, Raccoon, 3 doors down....het zegt me allemaal niets. Hooguit qua naam een beetje.
Ja, die 3 ken ik ook niet. Qua populaire muziek ben ik na de Grunge afgehaakt.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eindelijk steun.![]()
Muse, Raccoon, 3 doors down....het zegt me allemaal niets. Hooguit qua naam een beetje.
quote:Op woensdag 31 december 2014 08:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik heet Kingstown. Geen essnhills.
Jij weet wel wat je kent?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik heet Kingstown. Geen essnhills.
Muse is ook niet zo hitlijstbekend. Sterker nog, het meeste wat in de top 40 stond van ze staat niet in de voorkeuzelijst.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, die 3 ken ik ook niet. Qua populaire muziek ben ik na de Grunge afgehaakt.
Niet in de lijsten, maar wel op de radioquote:Op woensdag 31 december 2014 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muse is ook niet zo hitlijstbekend. Sterker nog, het meeste wat in de top 40 stond van ze staat niet in de voorkeuzelijst.
quote:
Jij luistert 3fm. Als je 538 luistert ken je de top 2000-nummers van ze, op Uprisingquote:Op woensdag 31 december 2014 08:11 schreef D. het volgende:
[..]
Niet in de lijsten, maar wel op de radio
Ik denk dat ik ze beide wel ken nl.
Nou kun je ook een discussie voeren over of je Coldplay 'moet' willen kennen, maar da's een ander verhaalquote:Op woensdag 31 december 2014 08:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Tijdje terug in de SC ook een dergelijke discussie gehad over Coldplay..
3 nummers werden er neergezet die ik wel moest kennen. Nou nee dus.
Oja, 3FM is natuurlijk 'hip'quote:Op woensdag 31 december 2014 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij luistert 3fm. Als je 538 luistert ken je de top 2000-nummers van ze, op Uprisingna niet.
Mad?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:13 schreef S95Sedan het volgende:
Goh, de top5 is al sinds 1999 hetzelfde
Voorspelbaar.
Ja Kashmir is wel heel goed, en nu Muse!quote:Op woensdag 31 december 2014 08:14 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker wakker worden met Led Zep
quote:
Moggequote:
Not really, vind het alleen altijd wel grappig dat de meeste mensen zo'n beperkte muzieksmaak hebben.quote:
held!quote:Op woensdag 31 december 2014 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Mogge
Je post hoe ik me voel... ben al 2.5 uur op
Vind dit sowieso een beetje over de top. Muse heeft leuker dan dit, maar dit klinkt lekker gewaagd en Queenlike dus dan komt het hoog.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
held!![]()
wat een herrie als je net wakker bent...
nou je het zegt... het heeft wel iets van Brian May..quote:Op woensdag 31 december 2014 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind dit sowieso een beetje over de top. Muse heeft leuker dan dit, maar dit klinkt lekker gewaagd en Queenlike dus dan komt het hoog.
Je bent al in vorm op deze vroege ochtend.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou je het zegt... het heeft wel iets van Brian May..
stuiptrekking... dit zei ik in mijn slaap...quote:Op woensdag 31 december 2014 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent al in vorm op deze vroege ochtend.
Zoals 90% van de liedjesquote:Op woensdag 31 december 2014 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
165 Iedereen Is Van De Wereld The Scene 1991 965 657 703 802 486 769 801 930 1178 818 856 828 877 919 832 165
Tsja. Leuk liedje hoor, maar dit hoort niet hier.
Waarom dit jaar opeens zo hoog?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
165 Iedereen Is Van De Wereld The Scene 1991 965 657 703 802 486 769 801 930 1178 818 856 828 877 919 832 165
nee dit moet gewoon rond de 1200 staan.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan leeft ie nog (net)quote:Op woensdag 31 december 2014 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
hij zou dood gaan....quote:
Mwah, staan genoeg klassiekers op deze uren, ik vind zeker 60-70% wat je nu hoort een logische notering hebben.quote:
Omdat het bijna pijnlijk is om naar The Lau te kijkenquote:
Mensen die wenen om The Lauquote:
Deze behoren nou eenmaal tot de bekendstequote:Op woensdag 31 december 2014 08:23 schreef S95Sedan het volgende:
Mensen die deze nummers van muse erin stemmen kan je toch niet meer serieus nemen
6 cd's met nummers en dan kiezen ze deze uit
Hij is al een half jaar bezig met afscheidsconcertenquote:Op woensdag 31 december 2014 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
Oh hij is ziek? Dat zal er wel mee te maken
Het gaat over de top 2000 toch, niet bekend 2000quote:Op woensdag 31 december 2014 08:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Deze behoren nou eenmaal tot de bekendste
Oh, vertel jij mij eens over hoe je ALLE muziek kent?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het gaat over de top 2000 toch, niet bekend 2000
Maarja queen is ook al jaren nummer 1/2 dus zo serieus was die lijst al niet meer.
Dat wel, kan er nog wel naar luisteren maar echt boeien doet ie nooit.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:27 schreef Szura het volgende:
Te vaak gehoord deze, vaak de enige die mensen kennen van Oasis
Verklaard wel die enorme stijgerquote:Op woensdag 31 december 2014 08:26 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is al een half jaar bezig met afscheidsconcerten
ja zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 31 december 2014 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor nog liever een album van Blof dan Sander de Heer.
En volgend jaar top 100 danquote:Op woensdag 31 december 2014 08:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verklaard wel die enorme stijger
en zeker niet hun bestequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop