Ik moet tot heel laat door na 0quote:Op woensdag 31 december 2014 02:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slaap ze! En je kan ook de wekker wat vroeger zetten
Dan hoop ik dat je lekker slaapt en morgen fris en fruitig opstaatquote:Op woensdag 31 december 2014 03:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet tot heel laat door na 0
uur morgen, geen goed plan dus
Welkom!quote:Op woensdag 31 december 2014 03:07 schreef lubje25 het volgende:
Net klaar met de arbeid, snel weer de Top 2000 aan
Zal wel veel stemmen hebben omdat die man doodziek is. Ik vind het ook niet zo.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:16 schreef Jovatov het volgende:
Blauw vond ik niet zo, kende het nummer ook niet
Thanks ik ga heerlijk slapen denk ik zomaarquote:Op woensdag 31 december 2014 03:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zal wel veel stemmen hebben omdat die man doodziek is. Ik vind het ook niet zo.
En slaap ze na dit lied
Kan welquote:Op woensdag 31 december 2014 03:20 schreef Jovatov het volgende:
Geniet ze nog verder deze avond. komen echt fanatstische nummers maarja je kan ze niet allemaal luisteren he
Jemig wat lelijk afgekapt zeg
Normaal iets langerquote:
Mwah, daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 31 december 2014 03:20 schreef richolio het volgende:
Paradise is mijn afsluiter. Geweldig nummer dit ook weer.
Ach, dat heb je altijd met Coldplay hèquote:Op woensdag 31 december 2014 03:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Normaal iets langer
[..]
Mwah, daar zijn de meningen over verdeeldSlaap ze!
Hij zei dat hij ging zuigen toen hij I Want To Break Free opzette. Voor de rest heb ik er geen problemen mee, echt wakker ben ik toch niet en daar helpt deze muziek niet bij meequote:Op woensdag 31 december 2014 03:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
adhd mannetje, ben er ook niet kapot van.
Ik heb er nu niets van mee gekregen. Zit a gogo te kijken maar heb m de afgelopen dagen bezig gezien.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij zei dat hij ging zuigen toen hij I Want To Break Free opzette. Voor de rest heb ik er geen problemen mee, echt wakker ben ik toch niet en daar helpt deze muziek niet bij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |