Heb het opgenomen, is wel leuk op zich. Kijk het vooral als ik de muziek in de echte lijst niet je van het vind.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:41 schreef BillDauterive het volgende:
Wordt a gogo nu herhaald? Ik heb het nog nooit gezien, dat is met Matthijs van Nieuwkerk toch? Is het leuker dan de top 2000 luisteren?
Haus jaquote:Op woensdag 31 december 2014 03:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haus!
Deze kan ik wel helemaal meezingen itt de liedjes van Herbert Gronemeyer
Slapen kan morgen om middernacht wel, als de top afgelopen isquote:Op woensdag 31 december 2014 03:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Haus jaGodver, met de Top 2000 komt er weinig slapen van eigenlijk he.
Saai, simpel liedje. Ook nog eens zo vals als de nacht gezongen.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slapen kan morgen om middernacht wel, als de top afgelopen is![]()
Ik vind Joan Franka - You and Me nog steeds leuker dan Birds.
Joan Franka begon daar ook al mee, als het aan het publiek gelegen had, was ze naar de finale gegaanquote:Op woensdag 31 december 2014 03:50 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi nummer van Anouk. Ze gaf hiermee Nederland z'n credibility terug op het Songfestival.
Vast wel wat. Ik gun ze hun pleziertje, maar ik blijf het teringherrie vinden.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben benieuwd of er veel mensen speciaal voor op staan
Daar hadden we mee kunnen winnen wmb. Maar ja...quote:Op woensdag 31 december 2014 03:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Saai, simpel liedje. Ook nog eens zo vals als de nacht gezongen.
Mijn favoriete Songfestival-inzending blijft trouwens Vrede van Ruth Jacott.
Verbazingwekkend hoog. Maar mensen houden kennelijk van dat soort muziek.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:24 schreef Impressme het volgende:
[..]
Daar hadden we mee kunnen winnen wmb. Maar ja...
2e met dingetje en dangetje dit jaar.
Rustig heeft er weinig mee te maken, meer politiek, maar dat is in Mei weer aan de orde.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoog. Maar mensen houden kennelijk van dat soort muziek.
Het nummer dat nu speelt, is ook zo'n voorbeeld. Het origineel staat niet eens in de Top 2000, maar deze rustige "credible" versie staat torenhoog.
Leuk wel dat liedje van linkin park, maar waarom staat het er zo vaak in? Gaat hier ook wel opquote:Op woensdag 31 december 2014 05:47 schreef Szura het volgende:
Leuk hoor deze van Linkin Park, maar mag wel wat lager
Ja alles lijkt op elkaar maar ze staan er maar twee keer inquote:Op woensdag 31 december 2014 05:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk wel dat liedje van linkin park, maar waarom staat het er zo vaak in? Gaat hier ook wel op
Oh valt me mee.quote:Op woensdag 31 december 2014 05:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja alles lijkt op elkaar maar ze staan er maar twee keer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |