SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, child in time moet op 1.quote:
Wat een zure sloot ben jij zegquote:Op woensdag 31 december 2014 08:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het gaat over de top 2000 toch, niet bekend 2000
Maarja queen is ook al jaren nummer 1/2 dus zo serieus was die lijst al niet meer.
Denk dat 'de beste' vaker niet dan wel de lijst halenquote:
Niet het leukste dagje helaas.quote:
Laten we daar een FOK-lobby voor opstarten volgend jaarquote:
Dat zeg ik nergens. Echter moeten ze sommige mensen gewoon niet laten stemmen aangezien ze geen smaak hebben.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, vertel jij mij eens over hoe je ALLE muziek kent?
nope... kijk naar mijn beeldschermquote:Op woensdag 31 december 2014 08:30 schreef MaJo het volgende:
Kijken jullie ook de stream? Die jongen en dat meisje![]()
Mee eensquote:Op woensdag 31 december 2014 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet het leukste dagje helaas.
Ik vind tegenwoordig de eerste dag eigenlijk het leukst
Wie zijn wij om dat te beslissen?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Echter moeten ze sommige mensen gewoon niet laten stemmen aangezien ze geen smaak hebben.
gaat toch niet lukken... daarom Ich bin wie du zo hoog mogelijk volgend jaarquote:Op woensdag 31 december 2014 08:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Laten we daar een FOK-lobby voor opstarten volgend jaar
ik vrees er ook voor...quote:
Komen toch wel een twintigtal plaatjes voorbij die je echt maar 1x per jaar hoort. Ik noem The Load Out, Voor Haar, Desperado (quote:Op woensdag 31 december 2014 08:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensDaar staan echt de vergeten pareltjes. Dit zijn allemaal nummers die we nog regelmatig horen. Maar toch staat er wel heel wat moois op het programma nog
Dus als je het niet eens bent met die lijst ben je een zeikerd?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een zure sloot ben jij zeg![]()
Je snapt het principe van lijsten die door het publiek zijn samengesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop