Jaquote:Op woensdag 31 december 2014 08:51 schreef MaJo het volgende:
Bij de Italiaanse tv als ze van instrument ruilen op dit nummer is ook hilarisch
Ssssssupermassssssive Black Hole trek ik inderdaad niet zo goed. En Invincccciblequote:Op woensdag 31 december 2014 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan ken ik hem daarvan
[..]
Black Holesssss kan hij er ook wat van
+1quote:Op woensdag 31 december 2014 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ssssssupermassssssive Black Hole trek ik inderdaad niet zo goed. En Invinccccible
Dike 'fuck you' naar dat programma omdat ze niet live mocht optreden inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:52 schreef MaJo het volgende:
Checkals je dat filmpje niet kent
MUSE H.D!! "UPRISING" PLAYBACK VERY FUNNY AND CRAZY ON A ITALIAN TV & "INTERVIEW"!!! :D MATT PLAYS THE DRUMS!! DOM (THE BEST!! HA, HA, HA) PLAYS THE BASS AND SING!! AND CHRIS PLAY THE GUITAR AND KEYBO
En The End?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
157 Sting Fields Of Gold![]()
![]()
![]()
156 Jimi Hendrix Experience All Along The Watchtower
155 U2 Bad![]()
![]()
154 Leonard Cohen Hallelujah![]()
153 Amy Winehouse Back To Black
152 The Doors The End
151 Elvis Presley Suspicious Minds
150 Jacques Brel Ne me Quitte Pas![]()
149 U2 & Mary J Blige One![]()
![]()
![]()
148 The Beatles A Day In The Life![]()
![]()
![]()
147 Nirvana Come As You Are
En naar de redactie die niet weet wie wie is. De drummer in het interviewquote:Op woensdag 31 december 2014 08:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dike 'fuck you' naar dat programma omdat ze niet live mocht optreden inderdaad.
Pop = populair. Het heeft in de top 40 gestaan.quote:
Origineel van Lisa Lois is beter.quote:
Ja, jammer is dat. Dat nummer is gewoon verziekt omdat al die Nederlandse c-artiesten het zo nodig moesten zingen.quote:
Ik was gisteren ook al vrij...quote:Op woensdag 31 december 2014 08:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
DiaanBen je vrij vandaag? Ik moet zo werken
[..]
Wat heeft Arcade Fire met OUD te maken
[..]
Gelukkig zijn er 5 vrije keuzes
Jammer van die draak van Mary Jquote:Op woensdag 31 december 2014 08:55 schreef peaceman het volgende:
157 Sting Fields Of Gold![]()
156 Jimi Hendrix Experience All Along The Watchtower![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
155 U2 Bad![]()
154 Leonard Cohen Hallelujah![]()
153 Amy Winehouse Back To Black![]()
152 The Doors The End![]()
![]()
![]()
![]()
151 Elvis Presley Suspicious Minds![]()
150 Jacques Brel Ne me Quitte Pas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
149 U2 & Mary J Blige One![]()
![]()
148 The Beatles A Day In The Life![]()
![]()
![]()
![]()
147 Nirvana Come As You Are![]()
![]()
Wat een uur!!
Ja echt jammerquote:Op woensdag 31 december 2014 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer van die draak van Mary J
Ik vraag me ook echt af WAAROM mensen daarop stemmen. Dan moet je wel heel erg weg zijn van het origineel en het er 2x in zetten. Of heel jong zijn.quote:
Ja, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer van die draak van Mary J
Maar niet alles wat populair is is popquote:Op woensdag 31 december 2014 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pop = populair. Het heeft in de top 40 gestaan.
of vrouw zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af WAAROM mensen daarop stemmen. Dan moet je wel heel erg weg zijn van het origineel en het er 2x in zetten. Of heel jong zijn.
die van Metallica?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom mensen daarop stemmen
Als die nu ook op de 'echte' One stemmen...
Mwa, flink teveel afgespeeld, zelfde idee als smells like teen spirit. Wel betere nummers van dat soort bands maar die kennen helaas te weinig mensen om in zo'n lijst te komen.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:59 schreef Szura het volgende:
Er is maar een goede One en dat is die van Metallica
zelfs die zijn niet zo domquote:
Ik vind die van de Swedish House Mafia veel beter.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:59 schreef Szura het volgende:
Er is maar een goede One en dat is die van Metallica
goedemorgenquote:Op woensdag 31 december 2014 09:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat zag ik.
Morgen iedereen, vanuit mijn bedje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |