retweetquote:Op woensdag 31 december 2014 08:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier ben ik speciaal voor opgestaan
Hij werkte daar toen ook aan die uitzending? Dan heb ik dat misschien onthouden. Is alweer 12 jaar geledenquote:
Ah jij vindt "nieuwe" Muse dus ook goedquote:Op woensdag 31 december 2014 08:47 schreef cafca het volgende:
Face it, dit is beter dan Kashmir, Kayleigh en de ridder van tante Sidonia
Is soms wel storend jaquote:Op woensdag 31 december 2014 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthew Bellamy kan de s niet normaal uitspreken.
komt door die rare tanden vermoed ikquote:Op woensdag 31 december 2014 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthew Bellamy kan de s niet normaal uitspreken.
Hij was samen met Jeroen Kijk in de Vegte sidekick bij Ruudquote:Op woensdag 31 december 2014 08:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij werkte daar toen ook aan die uitzending? Dan heb ik dat misschien onthouden. Is alweer 12 jaar geleden
Vooral Abssssssolution heeft een paar nummers die ik daardoor niet meer normaal kan luisteren.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is soms wel storend jaIn dit nummer vind ik het wel meevallen
Nu ik eenmaal wakker ben welquote:Op woensdag 31 december 2014 08:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah jij vindt "nieuwe" Muse dus ook goed
Dit is gewoon pop.quote:
Ah dan ken ik hem daarvanquote:Op woensdag 31 december 2014 08:50 schreef D. het volgende:
[..]
Hij was samen met Jeroen Kijk in de Vegte sidekick bij Ruud
Black Holesssss kan hij er ook wat vanquote:Op woensdag 31 december 2014 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral Abssssssolution heeft een paar nummers die ik daardoor niet meer normaal kan luisteren.
Anders was je hier wel wakker door gewordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |