Zegt ie dat, of denk je dat?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]hij vindt zichzelf belangrijker dan de muziek
eensquote:
Hij heeft wel een fijne stem vind ikquote:Op woensdag 31 december 2014 08:45 schreef peaceman het volgende:
[..]hij vindt zichzelf belangrijker dan de muziek
Hij zegt het nog net niet...quote:
Hij zat ooit bij Ruud de Wild op 3FMquote:Op woensdag 31 december 2014 08:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft wel een fijne stem vind ikKen hem verder niet, luister alleen 1 week per jaar naar radio2
Een zeiknummertje zo te horen.quote:
De naam komt me ook wel bekender voor maar dat is wel lang geleden dan?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 08:46 schreef Kingstown het volgende:
Tot The Doors kan ik even wat anders goed.
in theorie kan Ich bin wie du daar ook over gaan...quote:Op woensdag 31 december 2014 08:46 schreef MaJo het volgende:
Dit gaat toch over een jochie dat dood gaat aan kanker?
Je moet nog even kennismaken met Uprising, hopelijk de extendedquote:Op woensdag 31 december 2014 08:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een zeiknummertje zo te horen.![]()
Tot The Doors kan ik even wat anders goed.
Ten tijde van Pim's liquidatiequote:Op woensdag 31 december 2014 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
De naam komt me ook wel bekender voor maar dat is wel lang geleden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop