ja maar die is helemaal niet zo mooiquote:Op woensdag 31 december 2014 08:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en Rebellion van Arcade Fire ook buiten dit topic
Wat lul je nouquote:Op woensdag 31 december 2014 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar die is helemaal niet zo mooi
Omdat ik er op gestemd hebquote:Op woensdag 31 december 2014 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk plaatje, maar wat doet dit hier?
Zoals ik al zei, vooral grappig.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je je er serieus druk over gaat maken heb je het idee achter de top2000 niet begrepen![]()
Als je NIN er in wil hebben moet je al je vrienden oproepen om te stemmen
Beste TT tot nu toe in deze reeks.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:35 schreef peaceman het volgende:
de lobby voor ich bin wie du wordt al redelijk breed gedragen hier in het topic
Hun andere hits zijn leukerquote:Op woensdag 31 december 2014 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk plaatje, maar wat doet dit hier?
Je hebt er 350 nodigquote:Op woensdag 31 december 2014 08:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, vooral grappig.
Geen idee hoeveel stemmen die nummers krijgen/nodig hebben?
ik vind wake up, reflector, here comes the nighttime, we used to wait, ready to start en no cars go sowieso al beterquote:Op woensdag 31 december 2014 08:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat lul je nouDat is een van de beste man
Worldquote:Op woensdag 31 december 2014 08:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet in staan met 'nobody'
Een slechte vrouwensmaak zelfsquote:Op woensdag 31 december 2014 08:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een vrouwensmaak.
Gek dacht ik op veel nummers uit de mannenlijst gestemd heb danquote:Op woensdag 31 december 2014 08:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een vrouwensmaak.
Heb jij die gitaar van Noodles nou nog verpatst of toch maar niet?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Die gitaar lijkt ergens op. Nirvana of zo?
Intervention, The Well & The Lighthouse, Ocean of Noise, Neihgbourhood #3 ook allemaalquote:Op woensdag 31 december 2014 08:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind wake up, reflector, here comes the nighttime, we used to wait, ready to start en no cars go sowieso al beter
Zijn ook stuk voor stuk hele mooie nummers maar Rebellion is ook goed, dat heerlijke opzwependequote:Op woensdag 31 december 2014 08:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind wake up, reflector, here comes the nighttime, we used to wait, ready to start en no cars go sowieso al beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |