SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Aha, nou is het al een stuk duidelijkerquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:13 schreef Zorro het volgende:
Zombie, zo voel ik me nu ook wel een beetje. Alle slapers en wakkerblijvers
Typische supergroep dus.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende: [..] Nope! Cash, Nelson, Jennings en Kristofferson
zo is het. Wellicht wat overmoedig, maar ik dacht als je niet hoog inzet, wordt het nooit wat....quote:Op woensdag 31 december 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
Ah gelukkig, de laatste dag van het jaar kan natuurlijk niet zonder zo'n TT
Schril contrast met Bertgod en Hansgod.quote:
Dat weten we toch helemaal niet? Hij is gewoon gekleed. En dan nog, wat is 'saai'?quote:
Toen ik 8 was moest ik dat ookquote:Op woensdag 31 december 2014 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet morgenmiddag van mijn moeder 5 uur slapen om fit te zijn voor middernacht.
hij doet niet eens de moeite om enthousiast te klinkenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Schril contrast met Bertgod en Hansgod.
Hij lijkt op Wilfred Genee.quote:
Voorgaande nachten was hij ook niet bizar enerverend.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weten we toch helemaal niet? Hij is gewoon gekleed. En dan nog, wat is 'saai'?
Grappig, dat moet mijn moeder van mij.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet morgenmiddag van mijn moeder 5 uur slapen om fit te zijn voor middernacht.
morgenmiddag een dutje doen op de bankquote:Op woensdag 31 december 2014 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, dat moet mijn moeder van mij.
volgend uur is ook erg matig trouwensquote:Op woensdag 31 december 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk is alleen Iron Maiden leuk dit uur.
M'n moeder komt al om een uur of 18 dus dat wordt een avondje schipperen tussen haar en m'n vrouwquote:Op woensdag 31 december 2014 00:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
morgenmiddag een dutje doen op de bank
^ dat is overigens niet waarquote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
Thunder only happens when it's raining![]()
![]()
I know, maar het is wel de songtekstquote:
Klopt. Al is Troy altijd fijn om te horen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgend uur is ook erg matig trouwens
zat het net te denken..quote:
Vooral de Pinkpop uitvoeringquote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt. Al is Troy altijd fijn om te horen.
Freddie Mercury is het wachten waard.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgend uur is ook erg matig trouwens
Dat bedoel ik inderdaad. Eerste keer dat ik die bekeek kreeg ik serieus tranen in mijn ogen, formidabel.quote:
denk dat velen die vergissing gemaakt hebben.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef Ferdo het volgende:
Als kind dacht ik nog wel, Stevie zal die gitarist en Lindsey die zangeres zijn. Maar het bleek andersom te zijn.
en jefferson airplanequote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Freddie Mercury is het wachten waard.
juist omdat ze daar net niet helemaal zuiver zingt is die nog indrukwekkender.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Eerste keer dat ik die bekeek kreeg ik serieus tranen in mijn ogen, formidabel.
Dat geschreeuw gaat door merg en been, op een goede manier.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
juist omdat ze daar net niet helemaal zuiver zingt is die nog indrukwekkender.
we zijn het nog niet zo eens geweestquote:Op woensdag 31 december 2014 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat geschreeuw gaat door merg en been, op een goede manier.
nee hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 00:21 schreef Ferdo het volgende:
Maar niemand die negatief over Fleetwood mekkeren wil?
Ja, ik krijg opeens een heel warm gevoel van binnen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
we zijn het nog niet zo eens geweest![]()
quote:
ik ookquote:
Trustenquote:
quote:
Waarom? Prachtig nummer. Mooi gezongen, mooie tekst.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:21 schreef Ferdo het volgende:
Maar niemand die negatief over Fleetwood mekkeren wil?
quote:
Ik denk inderdaad ook dat dit Genesis.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:21 schreef Martinello het volgende:
Doet me denken aan Genesis. O wacht.
Ik doe meequote:Op woensdag 31 december 2014 00:23 schreef Stickertje het volgende:
peter gabriel, daar wil ik wel over klagen
Geen idee, ik had 't in mijn vrije keuze staan want het stond niet eens in de longlist. Schande.quote:
Die lijst zal veel weghebben van de Evergreen Top 1000.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Truste peaceman!
Ik ben nu de top 2000 van 1999 aan t binnenhalen! Beslist hilarisch. IEdereen zat op andere uren steeds, harjo thijs deed nog mee, frits spits, ron stoeltie, sjors frohlich, ferry maat deed de laatste uren. Nederland leefde nog niet massaal mee. En veel kutplaten nog. Heel veel fifties.
fifties, daar hou ik van. Doo- wop, lieve liedjes, opkomst van de rock'n'rollquote:Op woensdag 31 december 2014 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Truste peaceman!
Ik ben nu de top 2000 van 1999 aan t binnenhalen! Beslist hilarisch. IEdereen zat op andere uren steeds, harjo thijs deed nog mee, frits spits, ron stoeltie, sjors frohlich, ferry maat deed de laatste uren. Nederland leefde nog niet massaal mee. En veel kutplaten nog. Heel veel fifties.
betere top 10, meer variatiequote:Op woensdag 31 december 2014 00:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Truste peaceman!
Heel veel brave muziek wel nogquote:Op woensdag 31 december 2014 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
fifties, daar hou ik van. Doo- wop, lieve liedjes, opkomst van de rock'n'roll
Evergreenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die lijst zal veel weghebben van de Evergreen Top 1000.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Evergreen^ O^
Net even de Top 2000 a go go van vandaag terug gekeken, nu naar bed: om 03.58 gaat de wekker zodat we Slayer - Angel of Death kunnen meemaken!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mis je de magie van de lijst der lijsten.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:29 schreef Stickertje het volgende:
vraag me eigenlijk af waarom ik opblijf, kan net zo goed youtube openen
"Het gevoel van de top 2000"quote:Op woensdag 31 december 2014 00:29 schreef Stickertje het volgende:
Nee joh, iedereen uit z'n dak bij The Cult en Iron Maiden, da's leuk hierquote:Op woensdag 31 december 2014 00:29 schreef Stickertje het volgende:
dat is waar.. en dan ook nog teleurgesteld zijn als je een liedje niet 'live' kan luisterenquote:
Omdat er ook slechte liedjes bij zitten, waardoor de goede muziek nog beter klinkt.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:29 schreef Stickertje het volgende:
Heb ik meerdere keren gehad bij een nummer van mijn lijstje. Baal er echt vanquote:Op woensdag 31 december 2014 00:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is waar.. en dan ook nog teleurgesteld zijn als je een liedje niet 'live' kan luisteren
Thank god for Bløfquote:Op woensdag 31 december 2014 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Omdat er ook slechte liedjes bij zitten, waardoor de goede muziek nog beter klinkt.
Bovendien weet je nooit wanneer het lied wordt afgekapt, dus probeer je al snel zoveel mogelijk te genieten van het lied
Ben je echt zo jong dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat nummer van Iron Maiden ga ik zometeen voor het eerst horen (denk ik)
Vandaag kwamen mevrouw Pippen en ik thuis van boodschappen doen.quote:
vanmiddag OMD - Maid of Orleans in de auto nog even meegepiktquote:Op woensdag 31 december 2014 00:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is waar.. en dan ook nog teleurgesteld zijn als je een liedje niet 'live' kan luisteren
Vast niet. Is een classic!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat nummer van Iron Maiden ga ik zometeen voor het eerst horen (denk ik)
Dit verhaal had je op moeten sturen joh, hadden ze gegarandeerd voorgelezen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vandaag kwamen mevrouw Pippen en ik thuis van boodschappen doen.
We bleven een paar minuten in de auto zitten om een liedje af te luisteren dat we al 100 keer gehoord hadden en ook gewoon op cd hebben.
Top 2000 gevoel.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken het gewoon niet. Of ik heb een 'O ja, dit nummer!' moment.quote:
Ah, je bent er weerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:36 schreef spijkerbroek het volgende:
UP THE IRONS!!!
CAN I PLAY WITH MADNESSSSS
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]! echt he! Het nummer dat ik altijd als eerste in m`n stemlijstje invoer (Pearl Jam - Black) heb ik pas 2 of 3 keer "live" gehoord. De eerste keer dat ie er in stond (na jaren stemmen als vrije keuze) heb ik ook m`n werk gezet om een uur of 6 `s ochtends en dan hard aangezet in de woonkamer
En daarna weer naar bed
Aggut, miste je me?quote:
Ja joh, ik heb je nog in het Drents geroepen bij Skikquote:
'k Heb ze een paar jaar geleden in Arnhem gezienquote:Op woensdag 31 december 2014 00:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo gaaf dit en tig keer beter dan Slayer
Oh shit.. ik was ee'm weg ja..quote:Op woensdag 31 december 2014 00:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja joh, ik heb je nog in het Drents geroepen bij Skik
dat was darude - sandstormquote:Op woensdag 31 december 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat was dat voor kutherrie hiervoor?
Johnny Cashhhhh![]()
Daardoor is de top 2000 ook zo mooiquote:Op woensdag 31 december 2014 00:40 schreef Bos81 het volgende:
En dit soort overgangen zie je alleen maar in deze lijst zowat
wat ontzettend lillik!quote:
Gewoon genietenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:41 schreef richolio het volgende:![]()
Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden, maar toch vind ik m leuk.
inschrijven voor The Voicequote:Op woensdag 31 december 2014 00:42 schreef Stickertje het volgende:
mijn opa zingt dit mooier dan johnny cash
Dat paard gaat sneller dan het liedjequote:
Je wilt toch niet zeggen, dat je dat nummer nu pas voor het eerst hoorde he??quote:Op woensdag 31 december 2014 00:41 schreef richolio het volgende:![]()
Ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden, maar toch vind ik m leuk.
Dat sowiesoquote:
Nee hahaquote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen, dat je dat nummer nu pas voor het eerst hoorde he??![]()
![]()
joahquote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik weer bij jou Spijkerbroek?
Ach gossiequote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef spijkerbroek het volgende:
*snif*
Heb dit liedje veel gedraaid toen een goede vriendin emigreerde naar Brazilië.
Hier zou een goede voicemail in kunnen zitten.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef spijkerbroek het volgende:
*snif*
Heb dit liedje veel gedraaid toen een goede vriendin emigreerde naar Brazilië.
Gelukkig, ik dacht al....quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee hahaDat lijkt me onmogelijk
Het liefst wel met een Limburgs accent.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier zou een goede voicemail in kunnen zitten.
quote:
Racoon of Blüf?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Racoon
Als er één band is die ik in zijn geheel in de Noordzee wil smijten zijn deze kokosmakronen het wel.
Bløf is gewoon pure ebola.quote:
Gelukkig nieuwjaar!!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:45 schreef Bos81 het volgende:
OMG ze denken hier al dat het nieuwjaar is.. Malloten op dit tijdstip
Oh god, echt?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Martinello het volgende:
No Mercy, als band helaas alleen in 1999 in de lijst.
Deze band met een van de lekkerste koeken die er zijn vergelijkenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Racoon
Als er één band is die ik in zijn geheel in de Noordzee wil smijten zijn deze kokosmakronen het wel.
Eén pot nat.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SHITTTTTTT R_R Ik bedoel eigenlijk dit grapje: DIT IS BLÓF!
Niet iedereen kan een goede smaak hebbenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dit helemaal LOIK! #genieten
Ja, ik ben ook nog van de schrik aan het bekomen.quote:
LAAT ME!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een goede smaak hebben
Hier wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ben ik hier nou enige die Racoon een prima band vind?
Tussen 11 en 12 morgen. Of vandaag.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kutversie. Met hun kutfrans. GENOEG FRANSTALIGE LIEDJES IN DE LIJST GA GA GA IK WIL MIJN NEDERLANDS!
Straks de Engelse coverversie van het origineel "Goede vibraties".quote:Op woensdag 31 december 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kutversie. Met hun kutfrans. GENOEG FRANSTALIGE LIEDJES IN DE LIJST GA GA GA IK WIL MIJN NEDERLANDS!
100% NL iets voor jou?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn ze ook hoor, maar met Love you more scoorden ze zo goed dat ze heel erg voor de commercie zijn gegaan. Hebben ze me ook eerlijk verteldquote:Op woensdag 31 december 2014 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ben ik hier nou enige die Racoon een prima band vind?
Wat fijn, ik zit er nu al klaar voor!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tussen 11 en 12 morgen. Of vandaag.
GENOT!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Straks de Engelse coverversie van het origineel "Goede vibraties".
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier wel.
Probeer het viva forum eens.
quote:
Daar draaien ze mijn Nederlandstalige liedjes niet. Voor de palingsound ga ik gewoon naar de buurtjes, live optredens alles. #VOLENDAMSTROTSALLES!quote:
Ho ho, ik heb hier op gestemdquote:Op woensdag 31 december 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ook post love you more kan ik wel waarderen hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 00:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zijn ze ook hoor, maar met Love you more scoorden ze zo goed dat ze heel erg voor de commercie zijn gegaan. Hebben ze me ook eerlijk verteld
Ik heb 'r nog nooit arrogant bezig gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:51 schreef Stickertje het volgende:
ik kan liesbeth niet uitstaan, wat een omhooggevallen heks
Hoe later op de avond, hoe meer wij het eens wordenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:51 schreef Stickertje het volgende:
ik kan liesbeth niet uitstaan, wat een omhooggevallen heks
Zoek een kutuur uit en ga dan pittenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen, maar ik wil nie![]()
Maar als ik niet ga, overleef ik 2014 niet.
Dilemma's.
quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt waarom zou je hierop stemmen, appelflappen. Zelfs ik stem hier niet op.
DOEI! maybe you come baaaaackquote:Op woensdag 31 december 2014 00:52 schreef JanPiraat het volgende:
Wat is dit voor een walgelijke rukversie van laat me![]()
manmanan mag ik dat zeggen ? Ja dat mag ik zeggen, doei
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe meer wij het eens worden
Er komen geen kut-uren meerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoek een kutuur uit en ga dan pitten
Blijf net als ik tot en met Redemption Song. Gaan we daarna fijn slapenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen, maar ik wil nie![]()
Maar als ik niet ga, overleef ik 2014 niet.
Dilemma's.
Ga voor de kutstequote:Op woensdag 31 december 2014 00:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er komen geen kut-uren meer
Ik ben diep in je teleurgesteldquote:
Maar dan is het nog maar 2 tot Troyquote:Op woensdag 31 december 2014 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Blijf net als ik tot en met Redemption Song. Gaan we daarna fijn slapen
Nou ik zal je eens iets zeggen he... mijn stemlijst heb ik voor niks met zorg uitgezocht omdat ik mijn fucking stem niet bevestigd heb.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben diep in je teleurgesteld
Ik ga nou natuurlijk ook jouw hele stemlijst volledig afkraken
Keuzes, keuzesquote:Op woensdag 31 december 2014 00:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar dan is het nog maar 2 tot Troy
Hahaquote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik zal je eens iets zeggen he... mijn stemlijst heb ik voor niks met zorg uitgezocht omdat ik mijn fucking stem niet bevestigd heb.![]()
![]()
!!1
ik bedoelde die meuk daarvoor. Ben er al achter, en ook dat ik mijn nr. 1 heb gemist ( The Cult).quote:
Zal ik koffie zetten?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef Stickertje het volgende:
begin best moe te worden..
moet.. nog.. een.. uur.. volhouden
Dubbele espresso is je vriendquote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef Stickertje het volgende:
begin best moe te worden..
moet.. nog.. een.. uur.. volhouden
quote:
GMTAquote:Op woensdag 31 december 2014 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dubbele espresso is je vriend
ik heb geen koffie in huisquote:Op woensdag 31 december 2014 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dubbele espresso is je vriend
Juh...quote:
En nog op dezelfde seconde ookquote:
Ik wel, maar ik lust het nietquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Juh...
Okee, ik ga nu.
Anders slaap ik dit jaar niet meer.
Truste schatjes. Tot morg... vandaag.. whatever..
Hoe danquote:
Daaromquote:
Slaap lekker, zonder mijquote:Op woensdag 31 december 2014 00:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Juh...
Okee, ik ga nu.
Anders slaap ik dit jaar niet meer.
Truste schatjes. Tot morg... vandaag.. whatever..
Volgende uur.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IS BOUDEWIJN DE GROOT AL GEWEEEEEEEEEST?!
hoe? door het niet te kopenquote:
Kruip er maar naastquote:
Je zou raar opkijkenquote:
Oh ik was ervan overtuigd dat dat dit uur was.quote:
gelukkig veranderen lijstenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
huuh good vibrations? Dat was toch ook ooit gewoon top 50 materiaal?
Ik ookquote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Strani het volgende:
Voor de Beach Boys heb ik wel heel mainstream gestemd dit jaar, met God Only Knows.
Jouw UI zit precies op maat met dit liedjequote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ik was ervan overtuigd dat dat dit uur was.![]()
WOOOHOO BAPAPAAAAP NEXT LALALALA
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Good Vibrations The Beach Boys 1966 52 54 75 83 85 73 91 117 68 83 98 105 116 245 265 253quote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
niet echt een hekel, maar het doet me allemaal vrij weinigquote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef Berkery het volgende:
Zijn er ook mensen die een hekel hebben aan de Beach Boys? Even 'Kokomo' vergeten.
Zou het nog moeten zijn!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind zelfs Kokomo leuk.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef Berkery het volgende:
Zijn er ook mensen die een hekel hebben aan de Beach Boys? Even 'Kokomo' vergeten.
Kokomo mag ookquote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef Berkery het volgende:
Drink je nooit koffie dan ?quote:
Vind ik de leukstequote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Strani het volgende:
Voor de Beach Boys heb ik wel heel mainstream gestemd dit jaar, met God Only Knows.
neequote:Op woensdag 31 december 2014 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Drink je nooit koffie dan ?
Trustenquote:Op woensdag 31 december 2014 01:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga in het donker nog 3 liedjes luisteren.
Zij die gaan slapen groeten u!
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb tijdens mijn leven volgens mij maar twee LP's gehad: Kinderen voor Kinderen 7 en Martientje en de Tandwolven (van Zendium).quote:Op woensdag 31 december 2014 01:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Uit mijn LPcollectie draai ik de Beach Boys het meest
Nederland is een smakeloos land.quote:
Welterusten!quote:Op woensdag 31 december 2014 01:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Was jij niet die ene die een paar avonden terug ook niet van koffie hield?quote:
Valt als het om Racoon gaat enorm mee. Wat is er nou weer mis met Racoon? Behalve dat ze Nederlands zijn natuurlijk, wat voor velen al een doodzonde is.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
denk het niet, heb het al tijden niet over koffie gehad op fokquote:Op woensdag 31 december 2014 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was jij niet die ene die een paar avonden terug ook niet van koffie hield?
Hebben ze niet een album in Liverpool opgenomen?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zingen ze over Liverpool Rain? Ze wonen in Nederland? Verdulleme, verijdelde kuthipsters.
Ohquote:Op woensdag 31 december 2014 01:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
denk het niet, heb het al tijden niet over koffie gehad op fok
Dat eerste of tweede album met Hero's in Town en Feel Like Flying was nog wel leukquote:Op woensdag 31 december 2014 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Valt als het om Racoon gaat enorm mee. Wat is er nou weer mis met Racoon? Behalve dat ze Nederlands zijn natuurlijk, wat voor velen al een doodzonde is.
ze laten weinig indruk achter.. ze zijn er, maar als ze er niet waren zou het niks uitmakenquote:Op woensdag 31 december 2014 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Valt als het om Racoon gaat enorm mee. Wat is er nou weer mis met Racoon? Behalve dat ze Nederlands zijn natuurlijk, wat voor velen al een doodzonde is.
Volendam Rain klinkt zo kutquote:Op woensdag 31 december 2014 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zingen ze over Liverpool Rain? Ze wonen in Nederland? Verdulleme, verijdelde kuthipsters.
Die ene komt uit Liverpool toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat maakt het uit? Frankie Goes to Hollywood woonde ook helemaal niet in Goes. Racoon wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weetniet.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hebben ze niet een album in Liverpool opgenomen?
Zou beter klinken. Volendam, beste dam.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 31 december 2014 01:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die ene komt uit Liverpool toch?
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Frankie Goes to Hollywood woonde ook helemaal niet in Goes. Racoon wel.
Tja..maar dat zijn veel mensen blijkbaar niet met je eens. Oceaan vind ik erg mooi trouwens.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze laten weinig indruk achter.. ze zijn er, maar als ze er niet waren zou het niks uitmaken
Die is supermooi inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2014 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja..maar dat zijn veel mensen blijkbaar niet met je eens. Oceaan vind ik erg mooi trouwens.
Goede keuzequote:Op woensdag 31 december 2014 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die is supermooi inderdaad
Vorig jaar op gestemd
OH dit is het moment waar ik gewacht op heb!quote:Op woensdag 31 december 2014 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo te sterven op het water, met je vleugels van papier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop