quote:Op woensdag 31 december 2014 00:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Evergreen^ O^
Net even de Top 2000 a go go van vandaag terug gekeken, nu naar bed: om 03.58 gaat de wekker zodat we Slayer - Angel of Death kunnen meemaken!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mis je de magie van de lijst der lijsten.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:29 schreef Stickertje het volgende:
vraag me eigenlijk af waarom ik opblijf, kan net zo goed youtube openen
"Het gevoel van de top 2000"quote:Op woensdag 31 december 2014 00:29 schreef Stickertje het volgende:
Nee joh, iedereen uit z'n dak bij The Cult en Iron Maiden, da's leuk hierquote:Op woensdag 31 december 2014 00:29 schreef Stickertje het volgende:
dat is waar.. en dan ook nog teleurgesteld zijn als je een liedje niet 'live' kan luisterenquote:
Omdat er ook slechte liedjes bij zitten, waardoor de goede muziek nog beter klinkt.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:29 schreef Stickertje het volgende:
Heb ik meerdere keren gehad bij een nummer van mijn lijstje. Baal er echt vanquote:Op woensdag 31 december 2014 00:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is waar.. en dan ook nog teleurgesteld zijn als je een liedje niet 'live' kan luisteren
Thank god for Bløfquote:Op woensdag 31 december 2014 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Omdat er ook slechte liedjes bij zitten, waardoor de goede muziek nog beter klinkt.
Bovendien weet je nooit wanneer het lied wordt afgekapt, dus probeer je al snel zoveel mogelijk te genieten van het lied
Ben je echt zo jong dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat nummer van Iron Maiden ga ik zometeen voor het eerst horen (denk ik)
Vandaag kwamen mevrouw Pippen en ik thuis van boodschappen doen.quote:
vanmiddag OMD - Maid of Orleans in de auto nog even meegepiktquote:Op woensdag 31 december 2014 00:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is waar.. en dan ook nog teleurgesteld zijn als je een liedje niet 'live' kan luisteren
Vast niet. Is een classic!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat nummer van Iron Maiden ga ik zometeen voor het eerst horen (denk ik)
Dit verhaal had je op moeten sturen joh, hadden ze gegarandeerd voorgelezen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vandaag kwamen mevrouw Pippen en ik thuis van boodschappen doen.
We bleven een paar minuten in de auto zitten om een liedje af te luisteren dat we al 100 keer gehoord hadden en ook gewoon op cd hebben.
Top 2000 gevoel.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |